Prijs / kwaliteitverhouding
Deskundigheid
Service en klantvriendelijkheid

Swinkels

Super ervaring goeie mensen gast vriendelijk top bedrijf

Gert

Op de website van van der Linden vond ik een auto die mij wel aanstond.
Een vriendelijke verkoper die mij het een en ander uitlegde over de auto liet mij even een proefritje maken.
Hier...
Op de website van van der Linden vond ik een auto die mij wel aanstond.
Hier heb ik een opmerking over gemaakt dat er wat lawaai in de auto zat en hier heeft een monteur gelijk naar gekeken, later bleek dat een draagarm vervangen moest worden.
Nadat deze draagarm vervangen was en nog een paar dingetjes besproken zijn, heb ik de knoop doorgehakty en de auto gekocht.

Audi A3 ingeruild tegen weer een Audi A3, 5 jaar jonger.

Richard Koops

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Aardige en deskundige mensen wat mij betreft een aanrader. Zal er ook zeker terug komen.

Johan

In 1 woord: Fantastisch.

Nico

Na een lange online zoektocht naar een mooie occasion uitgekomen bij Van der Linden auto's. Prima service en zeer klantvriendelijk. Niet opdringerig, nemen de tijd voor je, denken mee en... Na een lange online zoektocht naar een mooie occasion uitgekomen bij Van der Linden auto's. Prima service en zeer klantvriendelijk. Niet opdringerig, nemen de tijd voor je, denken mee en beantwoorden al je vragen. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Klantvriendelijk verkoper stagaire 10 punten, bij ophalen auto was de rest personeel niet betrokken, kreeg gevoel niet meer welkom te zijn dan potentiële klant 6 punten. Gem een 8!

Richard van der Holst

We hebben een positieve ervaring met het bedrijf. We zijn netjes geholpen en uiteindelijk met een andere auto weer vertrokken.
Eén moet nog worden opgelost en dat betreft de ontbrekende...
Eén moet nog worden opgelost en dat betreft de ontbrekende noodsleutel. Er wordt aangegeven dat deze besteld wordt maar na drie weken is dit nog niet gelukt. Hopelijk volgt deze snel.