Prijs / kwaliteitverhouding
Service en klantvriendelijkheid

A28-rijopleidingen

Zeer positief

Schuszler

Prima auto’s, prima inruilprijs, prima service:)

Haidy

2 weken geleden een Peugeot 308 aangeschaft. Hebben nu ongeveer 1000 km gereden en zijn nog steeds erg tevreden. De verkoper was zeer geduldig na al onze vragen en heeft alles behalve de antenne... 2 weken geleden een Peugeot 308 aangeschaft. Hebben nu ongeveer 1000 km gereden en zijn nog steeds erg tevreden. De verkoper was zeer geduldig na al onze vragen en heeft alles behalve de antenne perfect in orde gebracht. Zat wel een minuscuul deukje aan de rechterdeur. Ik zal in de toekomst zeker terug komen. Bedankt

Een occasion Citroën Cactus van eind mei 2015 gekocht.
De verkoper (Jeroen) heeft ons uitstekend geholpen.
Een occasion Citroën Cactus van eind mei 2015 gekocht.
De verkoper (Jeroen) heeft ons uitstekend geholpen.
Na de proefrit waar we uitgebreid de tijd voor konden nemen, hadden we een aantal aandachtpuntjes geconstateerd.
Jeroen heeft deze samen met ons bekeken, en er foto's van genomen. Om de aandachtpuntjes te verhelpen waren er twee weken nodig om dit te realiseren. Helaas was Jeroen te enthousiast geweest met de week levertijd. De auto was nog niet klaar omdat een Citroën dealer de auto nog niet af had. Omdat we onze vorige auto al hadden verkocht, hadden we geen vervoer voor die extra 2 weken levertijd. Jeroen heeft dat netjes opgelost door een nette leen auto ter beschikking te stellen, totdat we onze nieuwe auto konden ophalen. Tot nu toe hebben we veel plezier van onze Citroën Cactus!

Peter

Vriendelijk geholpen in een eerlijk mooi autobedrijf waar de auto's er piekfijn uitzien!

Danitsja Jager

Super vriendelijk geholpen, geen opdringerigheid maar juist vertrouwen.

Henk Kok

We werden prettig en met kennis van zaken geholpen

Arjan Uneken

Inmiddels al een aantal x een auto gekocht bij Van Der Linden. Prima auto’s en een prima prijs. En als er eens wat is met de auto’s wordt het netjes opgelost.