Prijs / kwaliteitverhouding
8.5/10
Deskundigheid
Service en klantvriendelijkheid

Ron

We zijn heel goed geholpen en zeer tevreden met de aanschaf van onze auto. Er werd goed meegedacht met onze wensen en welke brandstof voor ons het gunstigst was.

Alexander Boers

Zeer goed geholpen door medewerker. Konden zonder problemen direct een proefrit maken, waar dat bij andere bedrijven niet altijd kan. Goede ontvangst en auto zeer netjes afgeleverd.

Positief; aardige verkoper, nemen de tijd, behulpzaam.

Ronald

Netjes ontvangen en nemen je serieus ook al heb je op of aanmerkingen over de auto betreft onderhoud.
Niet te opdringerig en nemen alle tijd voor je.

Aram van Schoonderwalt

Recent een auto gekocht bij dit bedrijf. Keurig afgeleverd en een probleem dat zich voordeed na aankoop is heel netjes opgelost door Van der Linden. Ik kom hier zeker terug; ik ben enorm tevreden.

Fam. Westerhoff

We gingen heen voor een auto welke wij gezien hadden op internet. Eenmaal aangekomen viel ons oog op een andere auto. Daarna erg goed geholpen door Patrick. Rustig, alle tijd en ons ook tijd geven...

K. Douma

Groot aanbod, kregen alle tijd om verschillende auto's even rustig te bekijken. Aankoop verliep prettig en vlot! L
Helaas volgende dag problemen met de parkeersensoren en na 1,5 week probleem...

A.N.

Aardige mensen maar de auto heeft 2 weken in de garage gestaan met een aantal klachten. Meeste klachten nog steeds aanwezig dus twijfel over de deskundigheid.

JH Schepers

Snel geholpen auto stond klaar vlgs afspraak.

Kuiper

Goede ervaring