Prijs / kwaliteitverhouding
8.5/10
Deskundigheid
Service en klantvriendelijkheid

Don Raven

Gaan ver om het de klant naar de zin te maken!

Salomons Z

Goed gesprek om aankoop auto Neemt de tijd .Klant vriendelijk. Aflevering van auto was keurig schoon. En leuk dat je een fles wijn krijgt zie je nergens meer

Fijne professionele benadering, waar men nog tijd voor ons heeft.

Ik heb er 5 weken geleden een ander auto gekocht.Wat ik als zeer prettig heb ervaren.

I. Van Os

Prima service en afhandeling. Inruil van mijn auto kon makkelijk zonder dat men de auto gezien had voor een marktconforme prijs.

Johan Blok

Auto zien staan op de website. Zijn gaan kijken en precies zoals op de foto's. Zijn we na onderhandeling akkoord gegaan met aankoop.

Er wordt tijd genomen voor de serieuse klant, en de verkoper was beslist niet opdringerig , wat wij als prettig hebben ervaren in onze eigen keuze. Kinderen die hierbij aanwezig waren, worden niet...

Anoniem Zwolle

Fijn bedrijf, persoonlijke aandacht en oprecht advies.

Van Os

Zonder de in te ruilen auto te hebben gezien een zeer nette afhandeling van gekochte en verkkochte auto.

Bij verkoop netjes geholpen door Jan. Helaas is de auto niet netjes afgepoetst (hologrammen zichtbaar in zonlicht), was de auto technisch niet voldoende gecontroleerd (service beurt uitgevoerd, maar...