Prijs / kwaliteitverhouding
Service en klantvriendelijkheid

W. Jansen

Goed bevallen

A.wisho

Super bedrijf en perfect de klant ontvangen.

E. Verschuur

Goede betrouwbare auto’s voor een prima prijs. Daarnaast zeer klantvriendelijk geholpen.

Okken

Goede ervaring prima bedrijf vriendelijk en goede verkopers

Anja

Onlangs auto gekocht en zeer goed geholpen door bram

Roy

Voor een paar maand terug een Volkswagen golf gekocht.
Helaas kreeg ik problemen met de auto, maar autobedrijf van der linden heeft dit heel netjes opgelost !
Ik koop mijn volgende auto...
Voor een paar maand terug een Volkswagen golf gekocht.
Ik koop mijn volgende auto zeker weer bij van der linden
Groeten de golf 7

MAx

Super ervaring!, vriendelijk personeel, goede prijzen en goede service.

Henk

Hier een andere auto gekocht. Prettig en correct geholpen. Er staan mooie en nette auto's
3 week na aankoop een probleem met de auto dit is zeer snel en tot alle tevredenheid opgelost. Prima bedrijf

Robert Knoll

Een aantal weken geleden een Golf 7 gekocht bij Van der Linden. We werden erg prettig geholpen, er werd echt de tijd voor je genomen. Erg fijn dat de verkoper bij wie je de auto koopt er ook is als... Een aantal weken geleden een Golf 7 gekocht bij Van der Linden. We werden erg prettig geholpen, er werd echt de tijd voor je genomen. Erg fijn dat de verkoper bij wie je de auto koopt er ook is als je de auto op komt halen. Daarnaast was de verkoper ook bereikbaar via WhatsApp, mocht je nog vragen hebben over de auto. De Golf zag er strak uit toen ik hem op kwam halen. De punten die we hadden besproken waren goed uitgevoerd. Ik heb het bedrijf aanbeveelt aan een familielid, die er naar alle tevredenheid ook een auto heeft gekocht. Ik zal zeker terugkomen als ik weer toe ben aan een andere auto!