Prijs / kwaliteitverhouding
Deskundigheid
Service en klantvriendelijkheid

Jaap Westerink

Zeer betrouwbaar, accuraat, netjes, kortom: prima voor elkaar en zeer tevreden.

Robert-Jan Buitelaar

Hier komen we zeker terug! Geen opdringerige autoverkopers. Prijs is al zeer scherp en toch ruimte voor onderhandeling. We hebben ook een trekhaak onder onze nieuwe auto laten zetten en er werd... Hier komen we zeker terug! Geen opdringerige autoverkopers. Prijs is al zeer scherp en toch ruimte voor onderhandeling. We hebben ook een trekhaak onder onze nieuwe auto laten zetten en er werd zelfs al een witte kentekenplaat bij gedaan, top service en zeer tevreden met onze nieuwe auto!

J. Borstlap

Rustig en zeer professioneel bedrijf. Zeer vriendelijke verkoper!

Willem Brouwer

Vriendelijke ontvangst, auto stond al klaar voor bezichtiging en een proefrit was geen enkel probleem. Auto bevalt tot nu toe ook prima

Coen

Begin van het jaar een mooie Citroën Cactus gekocht bij Marcel. Helaas recent een probleempje met de Airco gekregen. Na telefoontje werd dit meteen perfect geregeld, erg goede service, Complimenten!... Begin van het jaar een mooie Citroën Cactus gekocht bij Marcel. Helaas recent een probleempje met de Airco gekregen. Na telefoontje werd dit meteen perfect geregeld, erg goede service, Complimenten! Bedankt Marcel.

Kuiper

Zeer goede ervaring, klantvriendelijk, zakenkundig en prettig in omgang.