Prijs / kwaliteitverhouding
Deskundigheid
Service en klantvriendelijkheid

Sandra

Heel erg fijn geholpen! Ze geven je meteen vertrouwen en konden goed overleggen. Ook kon ik mijn auto 3 dagen eerder ophalen dan gepland toen ik vroeg of dit mogelijk was.
Van deze service...
Van deze service zou menig autobedrijf kunnen leren..
Vaak ben je een nummertje maar ik was al een tijd op zoek naar de juiste auto voor mij en het is toch een hele uitgave.

Nogmaals heel erg bedankt, ik ben erg blij met mijn auto šŸ˜ƒ

Peter Kleine

Prettig contact en goede service. Top bedrijf!

K Lankreijer

Gewoon top

Jan

Opgewekte en terzake kundige medewerkers. Auto stond klaar voor een proefrit. Bij de aflevering alles keurig geregeld. Een misverstand omtrent de APK werd a la minute met de werkplaats opgelost.... Opgewekte en terzake kundige medewerkers. Auto stond klaar voor een proefrit. Bij de aflevering alles keurig geregeld. Een misverstand omtrent de APK werd a la minute met de werkplaats opgelost. Kortom, een prettig bedrijf om zaken mee te doen.

anonymous

Uitstekende service, goede ervaring

Fransens

Toen we de auto kochten perfect, bij aflevering zat er geen APK op, gingen ze ter plaatse nog regelen, bij eerste gebruik ruitenwissers bleken zowel voor als achter stuk te zijn, niet echt goed de... Toen we de auto kochten perfect, bij aflevering zat er geen APK op, gingen ze ter plaatse nog regelen, bij eerste gebruik ruitenwissers bleken zowel voor als achter stuk te zijn, niet echt goed de aflevering lijkt mij, slordige indruk!