van der Linden Auto's

van der Linden Auto's Ook benieuwd naar feedback over de webshop van der Linden Auto's? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company247
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen van der Linden Auto's met 8.9/10. Gebaseerd op 247 ervaringen.
Service en klantvriendelijkheid
Deskundigheid
Prijs / kwaliteitverhouding

mulder
mulder
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Netjes geholpen en er werd alle tijd genomen om alle snufjes van de auto uit te leggen.

Snelle service.

Stoppels
Stoppels

Uitstekend.

van der Linden Auto's 1 beoordeling

Respectvolle benadering. we voelden ons serieus genomen. goede service. we zijn erg tevreden over de deal en over de nieuwe auto.

Goed (8/10)
Score voor van der Linden Auto's:4/5

Heel goed geholpen, heel vriendelijk en alles duidelijk uitgelegd en laten zien!.

Schram

Scherp geprijsde auto gekocht. relatief lage inruilwaarde gekregen. onderhoudsbeurt onvoldoende uitgevoerd en bij verkoop verkeerd bouwjaar genoemd. geen bovag bedrijf.

Marco

Inmiddels de vierde auto aangeschaft. ik ben nog iemand die zeer veel waarde hecht aan een goede band en vertrouwen.

j.prijt
Goed (8/10)
j.prijt
Score voor van der Linden Auto's:4/5

Goed contact, vriendelijk en niet overdreven.

A Biemolt
A Biemolt
Score voor van der Linden Auto's:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima alles netjes voor elkaar.

Prima (7/10)
Score voor van der Linden Auto's:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief, vriendelijk, niet opdringerig.

Bedrijfsinformatie

Van der Linden Auto's in Hoogeveen is uw vertrouwde adres voor occasions. Wij zijn gespecialiseerd in occasions van vrije recente bouwjaren. Door gericht in te kopen kunnen wij leveren tegen groothandelsprijzen. Van der Linden Auto's is lid van de Nationale Auto Pas. Zo bent u verzekerd van een kilometerstand waar u op kunt vertrouwen. Ook zijn wij RDW-erkend zodat wij uw nieuwe auto direct op naam kunnen zetten. Op zoek naar een nieuwe auto? Ons ervaren team helpt u graag!
Adres
Buitenvaart 1204