Prijs / kwaliteitverhouding
Deskundigheid
Service en klantvriendelijkheid

Hans de Vet

Een echte topervaring, bij hun een auto gekocht en bleek na enkele weken dat er een klein mankement zich voordeed. Dit werd op een zeer klantvriendelijke en professionele wijze opgelost. Dit is een... Een echte topervaring, bij hun een auto gekocht en bleek na enkele weken dat er een klein mankement zich voordeed. Dit werd op een zeer klantvriendelijke en professionele wijze opgelost. Dit is een bedrijf dat er ook voor je is als er zich een probleem aandient. Hier kunnen veel andere autodealers een voorbeeld aan nemen. Top

Rene Klop

Zeer goed. Medewerker die ons geholpen heeft had zeer veel kennis en drong niet bij je op waardoor er een gemoedelijke sfeer hing! Prijs kwaliteit is top! Zou dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

MdM

Goede ervaring, snel en efficiënt maar geduldig.

Boesenkool

Heel goed gevoel zowel bij verkoper als bedrijf

Van Sinten

Vriendelijk en prettig contact

Messchendorp

De verkoper was vriendelijk en behulpzaam.

Tijhuis

Ik heb bij Van der Linden auto's een Jaguar XF uit 2016 gekocht. Deze is keurig afgeleverd en ik ben door Jaap heel goed geholpen. Geen issues maar gewoon een normale nuchtere benadering. Er was een... Ik heb bij Van der Linden auto's een Jaguar XF uit 2016 gekocht. Deze is keurig afgeleverd en ik ben door Jaap heel goed geholpen. Geen issues maar gewoon een normale nuchtere benadering. Er was een mat zoekgeraakt en bij aflevering was dit nog niet opgemerkt. Ik kreeg kosteloos een volledige nieuwe mattenset, origineel van Jaguar. Kortom positieve ervaring en ik kom zeker weer terug als ik aan een nieuwe auto toe ben.