Prijs / kwaliteitverhouding
Deskundigheid
Service en klantvriendelijkheid

Henk

Hier een andere auto gekocht. Prettig en correct geholpen. Er staan mooie en nette auto's
3 week na aankoop een probleem met de auto dit is zeer snel en tot alle tevredenheid opgelost. Prima bedrijf

Robert Knoll

Een aantal weken geleden een Golf 7 gekocht bij Van der Linden. We werden erg prettig geholpen, er werd echt de tijd voor je genomen. Erg fijn dat de verkoper bij wie je de auto koopt er ook is als... Een aantal weken geleden een Golf 7 gekocht bij Van der Linden. We werden erg prettig geholpen, er werd echt de tijd voor je genomen. Erg fijn dat de verkoper bij wie je de auto koopt er ook is als je de auto op komt halen. Daarnaast was de verkoper ook bereikbaar via WhatsApp, mocht je nog vragen hebben over de auto. De Golf zag er strak uit toen ik hem op kwam halen. De punten die we hadden besproken waren goed uitgevoerd. Ik heb het bedrijf aanbeveelt aan een familielid, die er naar alle tevredenheid ook een auto heeft gekocht. Ik zal zeker terugkomen als ik weer toe ben aan een andere auto!

Biemold

Fijne niet opdringerig garage

RHM Beute

Heel goed en vriendelijk!

A.J. van den Berg

Mooi bedrijf, klantbenadering wat afstandelijk maar wel correct.

Mark scholing

Goed geholpen met aankoop nieuwe auto vriendelijk personeel.