Prijs kwaliteit verhouding
9.5/10
Gastvrijheid locatie Van der Laan
Communicatie

per de bie

Zeer posieftief zeker ook een gehoor wat je zelf wild en zeker ook het fadeback ook na afloop ook het zorgen er voor en na top dank je wel

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

blijft zo doorgaan en zal jullie verder aanbevelen dank je wel ook voor het telefoongesprek er na of ze nog iets kon doen of hoe het met je zelf gaat supper

W van Bergen

De uitvaart was tot in de puntjes geregeld.Het mooiste vond ik dat Anne-Miek mij vroeg om in de rouwauto plaats te nemen om mijn vrouw te begeleiden naar het crematorium.

Neen.

Hélène Kiesbrink

Wanneer je afscheid moet nemen van een dierbare dan heb je veel verdriet.
Op zo’n moment is het fijn als er iemand de leiding en de zorg overneemt om een uitvaart te verzorgen.
Het hele...

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

Het is altijd goed om na te denken over verbeterpunten maar ik kan er op dit moment geen noemen.
Als aandachtspunt zou ik mee willen geven dat ik hoop dat jullie de persoonlijke aandacht altijd hoog in het vaandel houden. Tenslotte denk ik dat dit ook de kracht van jullie bedrijf is.

Ine Colbers-Leenen

Goede zorg voor de overledene maar ook voor de nabestaanden.
We kunnen met mooie, warme gevoelens terugkijken naar de uitvaart.
Veel mensen vonden het een mooi maar vooral een heel...

frank derikx

Professioneel en toch heel persoonlijk

Janssen

John Ververgaert

Behulpzaam, vriendelijk overal aan gedacht en niet opdringerig.

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

ben wel benieuwd naar het nieuwe uitvaart centrum

Ron Lamers

Goed, zorgzaam, begrijpend,ondersteunend.

neen

Bos

Vriendelijk, respectvol en deskundig. Wij hebben voor de 2e keer een uitvaart bij Van der Laan en deze was naar tevredenheid. Bij onduidelijkheden of opmerkingen werd er adequaat opgetreden. Bedankt...

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

De prijzen op de factuur mogen scherper.

Treja van den Heuvel

Een hele prima ervaring!

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

Lobke, wij zijn echt super tevreden. Wat ik je graag meegeef is jouw bedankje in de kerk, naar mij toe. Dat hoefde voor mij niet. Wel lief bedoeld en in een 1 op 1 gesprek prima, maar had voor mij niet voor de hele goegemeente gehoeven.