Prijs kwaliteit verhouding
9.5/10
Gastvrijheid locatie Van der Laan
Communicatie

Maria Fleuren

Rustig respectvol, goed luisteren.
Zowel naar de overledenen als nabestaande incl. kleinkinderen

Claudia Emons-Schalks

Uitstekend! Complimenten voor mn Annemiek en achter de schermen Toon!!!

I. Peeters

Prima ervaring, veel persoonlijke aandacht en zorg. Goede afstemming op mijn wensen en situatie.

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

In de enquete mail wordt er aangesproken met 'jullie'. Op mij als alleenstaande/enig familielid niet van toepassing en niet zo prettig. Beter neutraal U gebruiken. Maar geen major issue.

Dirkx_vogelzangs

De begrafenis ondernemer is uiterst professioneel te werk gegaan

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

Wellicht misschien of ook niet het meenemen van een dankbetuiging achteraf. Misschien aan geven en een paar weken na de uitvaart hierop terug komen. Wel aangeven bij de voorbereiding of er behoefte aan is. Dit is best nog wel een dingetje voor zelf te regelen in de rouw periode

Petra Markenstein- Verkoelen

Zeer betrokken bij de familie na het overlijden van Pap en Opa. We voelden ons gelijk op ons gemak.

Jan Schijven

De communicatie en omgang met de contactpersoon hebben wij als familie als zeer prettig ervaren.

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

Wij hebben als familie de tijd tussen aankomst (volgens afspraak ) en daadwerkelijke crematie als erg storend gevonden.
De tijd welke gereserveerd was en daadwerkelijke crematie was veel te lang.
Rest was goed geregeld, waarvoor onze dank.
Mvrgr,
Fam. Schijven.

Marij Huijs

Wij hebben contact gehad met Marieke Vliegenberg en dit was een heel fijn en warm contact. Alles werd met zorg geregeld en met veel gevoel door Marieke. Ze nam ons alles uit handen wat op zo'n...

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

Zoals wij het hebben ervaren, zo is het fijn om te blijven doen. Wij kijken met een fijn gevoel terug op het afscheid van ons moedertje.

conny Sanders

Wij hebben het als zeer prettig gevonden om de uitvaart bij Van der Laan te laten doen. Het personeel is ook zeer goed,eerlijk,mee levend en zorgt goed voor de familie zo wel voor,tijdens en na de...

van Susteren

Alles was naar ieders tevredenheid geregeld

Zijn er punten van aandacht, verbeterpunten?

zou er geen kunnen noemen