Mooie collectie, goed advies (nemen nog de tijd voor je als klant) en uitstekende levering en installatie.
Alle lof voor Robert die onze lampen (Tom Dixon Melts) prachtig heeft opgehangen. Hij was zelf niet tevreden met de eerste plafondplaat en heeft naar onze volle tevredenheid dit laten aanpassen (zonder extra kosten, alleen een keer extra langskomen maar had toen wat showroom spullen bij zich zodat we ons een beeld konden vormen van enkele andere zaken die we nog moeten kopen)

Ook op hoogglans stoelen zat een "veeg" bij levering en ook die worden vervangen.

Kortom super service.

Service en vakmanschap

Ans Meewezen

Prachtige winkel vakkundige vriendelijke mensen heerlijke koffie,we hebben er twee prachtige Brokis hanglampen gekocht.
Welke zeer deskundig en heel precies zijn opgehangen alle lof hiervoor

Goed advies

Zeer tevreden over zowel het advies als ook de service (de aangeschafte lampen zijn thuis keurig opgehangen).

De enorme verscheidenheid aan (mooie) merken en het persoonlijke contact, dat je gezien de grootte van de winkel misschien niet zou verwachten.

Top kwaliteit, prima hulp bij keuze en uitstekende levering

Ingrid

Vijftien jaar geleden hebben wij een prachtig maatgemaakt Poliform wandmeubel gekocht
Helaas is kortgeleden een greepje van een la afgebroken. Na een telefoontje met een alleraardigste mede werkster van Van Der Donk is er in Italië een nieuw greepje besteld en kosteloos naar mij opgestuurd.(met een reserve greepje!) Wat een voortreffelijke service! Ik ben enorm blij met deze service. Hartelijk dank! Ingrid Pokorny

Linda Stahlie

Goed te zien dat het team van Van der Donk een mooie setting heeft gemaakt van de collectie, waaronder de nieuwe items van Minotti,Flexform,Hay en Rolf Benz. Ook nieuwe merken in huis zoals;... Goed te zien dat het team van Van der Donk een mooie setting heeft gemaakt van de collectie, waaronder de nieuwe items van Minotti,Flexform,Hay en Rolf Benz. Ook nieuwe merken in huis zoals; Eyye,Baxter,Moroso & Maxalto! Kortom een geslaagde Herfst seasons opening.

A.De topmerken in huis. B.Stijlvolle presentatiesC. Goede service

Fam. Zandee

Afgelopen week zijn bij ons 2 floss skygarden lampen en 1 Moooi Raimond afgeleverd en vakkundig opgehangen.
Omdat de Skygarden lampen aan een balk werden gemonteerd welke smaller was dan de standaard afdekkappen. Hebben de medewerkers van van der Donk een prima oplossing bedacht door gebruik te maken van het ophangsysteem van een andere floss lamp, Ook de 220V aansluitingen zijn vakkundig uit het zicht gehouden.
Al met al pro actief meedenken van van der Donk, niet alleen bij het advies , maar zeker ook bij de montage. We komen zeker terug !

advies afgestemd op het interieur
denken in oplossingen en mogelijkheden
vriendelijk en vakkundig
goede communicatie

Restylen van de woonkamer met advies van Bram van der Weide gedaaan. Rustig de tijd genomen om mooie Minotti White bank, gordijnen (QiiD) en lampen allemaal op elkaar af te stemmen. Nu nog even... Restylen van de woonkamer met advies van Bram van der Weide gedaaan. Rustig de tijd genomen om mooie Minotti White bank, gordijnen (QiiD) en lampen allemaal op elkaar af te stemmen. Nu nog even doorsparen voor de lounge chair (Eames) en dan hebben we alles naar wens. Lampen vervolgens opgehangen door Robert die heel precies alles netjes heeft opgehangen en geïnstalleerd.

Tijd nemen en goed luisteren naar de wensen en advies omtrent kleur keuzes.

Bergshoeff

Afgelopen vrijdag zijn bij ons een Gelderlander bank en een Jori draaifateul gebracht en wel heel tot ons genoegen in de kleuren en stof door ons besteld. Zelfs de medewerkers die de Jori stoel zag... Afgelopen vrijdag zijn bij ons een Gelderlander bank en een Jori draaifateul gebracht en wel heel tot ons genoegen in de kleuren en stof door ons besteld. Zelfs de medewerkers die de Jori stoel zag in de stoffen uitvoering vonden hem super en hebben er zelfs een foto van gemaakt. zijn heel goed geholpen op een professionele manier, bedankt dit was onze derde ervaring.

Gaston en Miriam van de Poel

Vanaf het moment dat wij binnen kwamen bij Van der Donck, voelden wij ons thuis, het enthousiaste, vakkundig team, de mooie merken en de heerlijke cappuccino's.

Professioneel team
goede kwaliteit