Bert

Zit heel goed👍

Ky-mani Westfa

Mooi overzichtelijk

Waarom zou je onze webwinkel aanraden

Reparatieset compleet, het bevalt prima!

matt

Krijt

C@féMatinée

Top

Waarom zou je onze webwinkel aanraden

Keu Longoni, twijfelde tussen 2 modellen, uiteindelijk verkeerde geleverd. Aan firma zelfde dag gemeld met foto, waren akkoord, fout direct toegegeven, wilden dadelijk het nodige doen op hun kosten.... Keu Longoni, twijfelde tussen 2 modellen, uiteindelijk verkeerde geleverd. Aan firma zelfde dag gemeld met foto, waren akkoord, fout direct toegegeven, wilden dadelijk het nodige doen op hun kosten. Gezien mijn eerdere twijfel, laten weten dat ik keu zou houden mits terugbetalen prijsverschil, 2 dagen later al terug gestort.

Theo Hendriksen

Ziet er zeer goed uit.

Waarom zou je onze webwinkel aanraden

Doordat wij van een korte vakantie hadden genoten ( op de vlucht voor het zuidelijke carnaval zijn we op de terug reis bij uw bedrijf binnen gegaan en het volgende laten repareren/laten doen. Lobite... Doordat wij van een korte vakantie hadden genoten ( op de vlucht voor het zuidelijke carnaval zijn we op de terug reis bij uw bedrijf binnen gegaan en het volgende laten repareren/laten doen. Lobite reparatie systeem laten vervangen - Naam laten graveren - handschoen gekocht. Zeer kundig gemonteerd en graveert *****

Erik dieleman

Waarom zou je onze webwinkel aanraden

Revo shaft pool cue predator en predator roadline

Jos Roelands

Is klantvriendelijk, geen enkel probleem met gebruik

tuimelkurk, voldoet aan verwachting

Mia Reeswijk