PHG Corvers

Gemaild hierover en ben vervolgens direkt door hun opgebeld. De andere handgreep werd nagestuurd. Prima service.
Betreffende winkel wil graag tevreden klanten. Vandaar het persoonlijke...
Betreffende winkel wil graag tevreden klanten. Vandaar het persoonlijke onderhoud.

Wat heeft u aangekocht en wat zijn u bevindingen?

2 handgrepen besteld, en er is helaas maar 1 geleverd.
Wellicht een vergissing met inpakken.
Kan gebeuren.
Kwaliteit van handgreep is erg goed.

R. v. Rutten

Het was te klein en kon het zonder probleem retour zenden voor een maat groter

Biljart handschoen

Joël

Juiste product kwam op tijd binnen.

Wat heeft u aangekocht en wat zijn u bevindingen?

Schuifpomerans, ik heb me vergist en had een schroefpomerans moeten bestellen...

AA.Beenen

Ga zo door de verzending was zeer snel

Wat heeft u aangekocht en wat zijn u bevindingen?

pomerans is prima en ben zeer te vreden

Eric van der Zwan

Ik had nog gebeld over de verzending. Ik meende dat het al opgestuurd was, maar dat bleek niet zo te zijn. Ik ben netjes te woord gestaan en product is bezorgt.

Qua handschoenen...

Qua handschoenen misschien nog iets meer info over maten. Sommige hebben geen maten, andere wel maar het is moeilijk in te schatten welke je nodig hebt.

Wat heeft u aangekocht en wat zijn u bevindingen?

BIljard handschoen. Ik heb twee pogingen moeten doen om dit te kopen. Reden: er wordt gevraagd om een maat en aangezien ik nooit eerder zoiets heb gekocht had ik geen idee. Eerst maar een medespeler gevraagd en handen vergeleken. Uitgekomen op XL en die past goed. Had ik deze stap niet gezet, had ik waarschijnlijk L gekozen en dan verkeerd gezeten.

Staudt C

Was eerste aankoop. Eenvoudig proces en accurate opvolging via mail en post. Pakketje zou iets eerder worden verstuurd maar dat was geen probleem.

Wat heeft u aangekocht en wat zijn u bevindingen?

Een poppetje van een voetbaltafel. Prima geregeld

Jelke Vrielink

Was er snel en goedkoop

Biljart handschoen

Joop van der Aa

Snellere verzending

Wat heeft u aangekocht en wat zijn u bevindingen?

biljart handschoen, krijt en pommerans, in goede staat ontvangen

Matty Driemond

Ceulemans keu