Th de NIjs

D.Erdtsieck

Uitstekend

2 topeinden 67 cm , keu protector, keu sticker en 2 handgrepen

Nol van Leeuwen

Kom hier al jaren. leuke lui. Weten er veel vanaf

Wat heeft u aangekocht en wat zijn u bevindingen?

Diverse biljart artikelen. Waaronder Simonis X-1. Wat een goed schoonmaak product. Na het stofzuigen haal ik deze over mijn biljart. En echt waar er komt nog steeds krijtstof op de zool van de X1. Wel aan de prijs, maar gaat denk ik wel lang mee

Jaap Heringa

Snel geleverd. Top

Wat heeft u aangekocht en wat zijn u bevindingen?

Molinari pomerans. Wat een lekker pomerans. Houd het krijt goed vast en blijft goed in vorm.

Mf goossens

Voor mij is het nieuw, maar netjes oprijd aangeleverd.

Boek. Netjes op tijd aangeleverd

De Laet

Meer informatie plaatsen van mensen die bvb een pommeranssen getest hebben of bvb een soort van poll maken waarin de mensen hun mening van een bepaalde tip kunnen geven... Dit uiteraard met ervaren... Meer informatie plaatsen van mensen die bvb een pommeranssen getest hebben of bvb een soort van poll maken waarin de mensen hun mening van een bepaalde tip kunnen geven... Dit uiteraard met ervaren spelers die weten waar het over gaat...een beperkte groep zodat het professioneel blijft

Wat heeft u aangekocht en wat zijn u bevindingen?

Ik heb er al een mooie keu gekocht en onlangs nog nieuwe pommeranssen,de keu, as met grote zorg verpakt en was netjes geleverd, mooi recht en in perfecte nieuwstaat, zelfs een shaft verdunnen hebben ze voor mij gedaan zonder meerprijs, en dit was dan ook nog eens vakkundig uitgevoerd

BiljartClub Hoevelaken - Herman Albers

Uitstekende service en prima afhandeling.

Wat heeft u aangekocht en wat zijn u bevindingen?

Betreft schoonmaakringen ten behoeve van poetsmachine.

G.Stol

Alles zoals beloofd en zoals het hoort. Prima

Handschoen/zwart

D. Rensin

Een duidelijke gebruiksaanwijzing [ Nederlands] zou prettig zijn.

Wat heeft u aangekocht en wat zijn u bevindingen?

Beschermings creme, nog niet gebruikt dus kan geen oordeel geven of het bevalt en een handgreep, deze bevalt prima, is echter door eigen toedoen beschadigd. bestel een nieuwe.