9.8/10

WIM Creative Agency

Met Van de Laar & Van Efferen is het altijd erg prettig samenwerken. Ze denken écht met je mee, en hebben overduidelijk veel kennis van zaken.
Daarnaast vinden wij de no-nonsense aanpak en de...
Daarnaast vinden wij de no-nonsense aanpak en de ongedwongen sfeer ook altijd erg prettig als we er zijn :)
Voor ons altijd een 'no brainer' om contact op te nemen met Van de Laar & Van Efferen Studio's als we een radiocommercial op moeten nemen.

Ruud Cuijpers, New Brandactivators

Prima, leuke mensen, goede service, hoge kwaliteit

Reactie Van de Laar & Van Efferen Studio’s:

Hoi Ruud.
Hoi Ruud.
Goed je zojuist even telefonisch gesproken te hebben. Bedankt voor de feedback op onze website. Het is inderdaad veel info, maar zoals besproken zijn we druk bezig met het bouwen van een nieuwe website waarop we vooral veel willen laten zien. Zodra deze online staat ontvang je van ons direct de link.
Tot snel weer.
Team Van de Laar | Van Efferen Studio's.

X-Ingredient

Snelle service, goed advies

Loes Meys, Park-line

Van de Laar & Van Efferen heeft ons een aantal keer geholpen met de productie van de radiocommercials voor Park-line.

Bart Brouwers iScreen

Meer dan goed. Er wordt actief meegedacht en daf waarderen wij enorm.

Veronique

Altijd een snelle reactie, secuur werk en een creatieve benadering. Fijn om mee samen te werken!