9.5/10
9.7/10
8.5/10

Michelle Kuijpers

Fijne mensen om mee te werken. Goed bereikbaar en snel in aanpassingen doorvoeren. Ze denken goed mee.

Verzekerde Kiest

Positief

Riva Film

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de diensten en service van Van de Laar & Van Efferen Studio's.

Ties de Jong Veris

Zeer goed!

Jos Huizinga Retail Support BV

Prettig en goed samenwerken!

Annegien Boogaert/ Velde

Professioneel, snel & efficiënt, meedenken & adviseren. Het was een heel prettige proces.

Bouwmaat Nederland

We hebben een video laten maken met Van de Laar & Van Efferen Studio's: https://www.facebook.com/bouwmaatnl

WIM Creative Agency

Met Van de Laar & Van Efferen is het altijd erg prettig samenwerken. Ze denken écht met je mee, en hebben overduidelijk veel kennis van zaken.
Daarnaast vinden wij de no-nonsense aanpak en de...
Daarnaast vinden wij de no-nonsense aanpak en de ongedwongen sfeer ook altijd erg prettig als we er zijn :)
Voor ons altijd een 'no brainer' om contact op te nemen met Van de Laar & Van Efferen Studio's als we een radiocommercial op moeten nemen.

Ruud Cuijpers, New Brandactivators

Prima, leuke mensen, goede service, hoge kwaliteit

Reactie Van de Laar & Van Efferen Studio’s:

Hoi Ruud. Goed je zojuist even telefonisch gesproken te hebben. Bedankt voor de feedback op onze website. Het is inderdaad veel info, maar zoals besproken zijn we druk bezig met het bouwen van... Hoi Ruud. Goed je zojuist even telefonisch gesproken te hebben. Bedankt voor de feedback op onze website. Het is inderdaad veel info, maar zoals besproken zijn we druk bezig met het bouwen van een nieuwe website waarop we vooral veel willen laten zien. Zodra deze online staat ontvang je van ons direct de link. Tot snel weer. Met vriendelijke groet, Team Van de Laar | Van Efferen Studio's.

X-Ingredient

Snelle service, goed advies