Levering zou op dinsdag 30 April plaats vinden, precies op tijd voor mijn trip. Product was op voorraad. dinsdag middag nog niets gehoord. Via website chat gestart - werkte nauwelijks. Antwoord - we...

Beschrijf hier uw ervaring

Slecht in communicatie omtrent levering - emails niet gestuurd, chat sessie op website werkte nauwelijks

Rugtas on line gekocht, soepel verlopen

Beschrijf hier uw ervaring

goede service bij terugname artikel

De bestelling zou binnen 1-2 werkdagen worden geleverd maar het is inmiddels bijna een week geleden en krijg de bestelling pas morgen binnen. Ik heb hierover een e-mail gestuurd maar geen antwoord...

Beschrijf hier uw ervaring

Aantrekkelijke prijs maar de dienstverlening kan beter

Erg vriendelijk te woord gestaan. En snelle levering

Sunnysiets

Overzichtelijke website, veel keus, mooie spullen die je niet overal tegenkomt en tot slot snel geleverd!

Beschrijf hier uw ervaring

Eindelijk de fuchsiapaarse portemonnee gevonden met heel veel te kekke kleurtjes! Blij!

Raimond Zonneveld

Snelle levering en goede prijzen!

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle service bij vragen.

M. V.

Bestelling ging erg snel, alleen word het pakket 4 dagen eerder geleverd dan zelf aangegeven bij het afronden van de bestelling, waardoor er niemand thuis was. Op mails hierover word niet gereageerd.

Nvt

Petra

Verrassend

Beschrijf hier uw ervaring

Ik zocht een Samsonite bagage koffer . En met 1 euro verschil waren zij het goedkoopste van iedereen . En met hun prima beoordelingen was het bestellen gauw gedaan .

Snelle levering goed verpakt

Marielle

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en een mooi product.