Erg goed !!

Beschrijf hier uw ervaring

Een goed kwaliteit van het product! Een snelle en goede levering geen beschadigingen het was goed verpakt

Bianca

Zeer slechte bereikbaarheid, een aantal keer gebeld met alle nummers op de website. Op e-mail wordt traag gereageerd. In principe is de chat wel redelijk vlot. Bestelling was wat vertraagd maar...

Beschrijf hier uw ervaring

Website is helder, leuke attentie bij de aankoop en kreeg nog een kofferriem extra erbij. Ik geef wel een goed cijfer, want ik hou niet van matig. Hopelijk gebeurd er iets met mijn ervaring of wellicht ben ik d enige (ongeduldige)

Alles zoals afgesproken, goed verpakt, voorspelling van dag van levering kan beter, gebeurde pas op navraag enkele dagen na besteldatum

Goede aanbiedingen, leuke extra's

Aanvankelijk erg enthousiast, inmiddels veel minder. Geen enkele reactie ontvangen op meerdere e-mails.

Beschrijf hier uw ervaring

Aanvankelijk enthousiast, inmiddels veel minder.

Van Beek Lederwaren

Nou echt punctueel en correct

Beschrijf hier uw ervaring

Ik bestelde wat en zoals gezegd de volgende dag in huis uitermate goed verzorgd ingepakt

Prima product, op tijd geleverd

Aankoop niet zoals beloofd na een dag geleverd maar pas na een week, stond dagenlang als te verwerken op de site

Beschrijf hier uw ervaring

Jammer dat er iets mis was gegaan met het melden dat de levering iets later zou komen. Verder erg tevreden levering netjes volgens telefonische afspraak door de brievenbus. Goede kwaliteit...

Claudiu

Super snelle levering. Goed uitgebreid webshop met scherpe prijzen.

Behulpzaam en klantvriendelijk

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk