Van Beek Lederwaren

Van Beek Lederwaren Ook benieuwd naar feedback over de webshop Van Beek Lederwaren? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1894
Uitstekend (10/10)
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Van Beek Lederwaren met 9.1/10. Gebaseerd op 1894 ervaringen.

Sabine
Sabine

Beschrijf hier uw ervaring

Goede communicatie, snelle levering, achteraf ook goed contact over tevredenheid van de levering

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Betrouwbare, snelle (web) winkel!.

John
John

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en van prima kwaliteit.

Gewoon goed.

Van Beek Lederwaren 1 beoordeling

Jammer dat ik niet opnieuw op de reactie van van beek kan reageren!!!.
leuk om het af te doen dat ze mij een mail gestuurd hebben dat mijn bestelde artikel later geleverd zou worden! ik heb geen mail ontvangen.. ook niet in mijn mailbox met ongewenste mails!.
vreemd dat dan wel het mailtje door mij ontvangen wordt op het moment dat mijn pakket bij postnl is afgegeven!.
ook vreemd dat me niet tijdens het telefoongesprek is medegedeeld dat ze wel ren mail gestuurd hadden!!!.
daarnaast wenste ik anoniem te blijven en dan durven ze mij bij naam te noemen in reactie!!!!!.
nee... een mooie geste voor de geleden schade zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat ik alsnog 10 euro korting krijg... die nu geldig is voor vaderdag!!!!.
vreselijk bedrijf!.

Goed (8/10)
Score voor Van Beek Lederwaren:4/5

Goed.

Van Beek Lederwaren 1 beoordeling

Ordering was easy, customer service isnt very good as delays in shipment has nor been communicated prehand forcing me to wait for nothing. when trying to inquire per email i have received no email back. i was forced to call during working hours which are limited to work days (web store customer service should be available for longer hours). the order was finally shipped but no shipping time has been agreed upon with me prehand as should. luckily i was home but then the delivery was 2.5 hours later than the assigned time frame. .
considering your competition like coolblue and bol.com is offering almost similar prices, you should make an effort to align with their service.

S. Ter Horst
S. Ter Horst

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een rugzak van zebra airplane besteld voor mijn zoontje en toen Zaten er ook nog 2 portemonnees in! Hartelijk dank voor! En we zijn erg blij met de rugzak.

Goed en netjes.

Snelle levering.

Frederic D'Anvers
Frederic D'Anvers

Beschrijf hier uw ervaring

Super service en ondersteuning bij evt vragen.
Perfecte aflevering van de tas. Mooi en netjes verpakt. Tas was verpakt in een beschermhoes en netjes verpakt in een doos. Heel professioneel.
Snelle levering zoals beloofd!!
Echte aanrader.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Na lang zoeken naar die juiste tas, vond ik hem bij dit bedrijf. de website is heel knap gemaakt en hee overzichtelijk. mooie en duidelijke beschrijvingen en foto's. omdat ik nog een specifieke vraag had ivm met de aunts &uncles workmates, ivm de trolley loop, contacteerde ik hun via de chat. onmiddellijk kreeg ik antwoord en werd er direct gekeken of de tas hiervan was voorzien, of de kleur in stock was, etc... super service. bij de bestelling werd direct aangegeven wannneer de volgende dag de tas zou worden afgeleverd. precies zoals ze beloofd hadden. .
het belangrijkste niet vergeten. de aunts&uncles workmates tas, de trouble shooter, is prachtig. mooi afgewerkt, heel functioneel. heb lang gezocht, maar uiteindelijk dan toch gevonden. bedankt.

Anja de Deugd
Anja de Deugd
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Vriendelijke benadering. men houdt zich zich aan de gemaakte afspraken..

Beschrijf hier uw ervaring

Vlotte levering en een mooi product.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik heb goede ervaring met van beek lederwaren.

2010 – 2017 © The Feedback Company