Prima service en begrip want voor mij was het mijn eerste aankoop via internet!

Zie boven

Alles prima en naar wens.
Niet de volgende dag, maar dag daarna afgeleverd. Voor ons op dat moment geen probleem. Maar zou het ooit kunnen zijn

A. van Doorn

Snelle levering, goed product

Op zoek naar een secrid wallet, kwam ik via Google uit bij van Beek. Na mijn keuze was het snel in orde. Informatie voorziening over de levering was prima.

Beschrijf hier uw ervaring

De kassabon is meegestuurd, slim en handig om toch iets fysieks te hebben.

Nadat er iets met bestelling niet goed was gegaan, heeft de firma dit zeer correct opgelost.
Alleen werd mij bij bestelling gratis onderhoudsmiddel beloofd en die zat er jammer genoeg niet bij.

Correct optreden na fout

Zeer goed. Ik had bericht over prijs achtergelaten en had binnen half uur reactie zodat ik bestelling kon afronden. Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Zie hierboven. Rest was duidelijk en conform afspraak.

Beschrijf hier uw ervaring

Zie hierboven. Rest was duidelijk en conform afspraak.

Slecht afspraken die worden gemaakt worden niet na gekomen door de bezorger

slecht

Reactie Van Beek Lederwaren:

Goedenavond Sikko, nogmaals hartelijk dank voor de Secrid bestelling. Uw pakket is netjes volgens onze bestel-belofte op tijd door ons naar u verstuurd. Ik kan hier helaas niet zien waarom uw pakket niet op de afgesproken tijd door PostNL bij u bezorgd is. Wel zie ik dat uw pakket nu afgehaald kan worden op het PostNL afhaalpunt punt bij u in de buurt. Onze excuses dat dit zo is gelopen bij uw bestelling. Onze algemene ervaring met PostNL is gelukkig wel heel goed. Wat ik echt heel jammer vind is dat u Van Beek Lederwaren hiervoor als review een 1 geeft, maar ik respecteer uw keuze. Hopelijk toch heel veel gebruiksplezier van uw mooie Secrid etui, hartelijke groet vanuit Zwolle, Van Beek Lederwaren.

Rugtas op wielen besteld. Snel en goed afgeleverd. Daarna nog telefonisch contact gehad. Ook prima geholpen. Zeer klantvriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelheid, klantvriendelijkheid, goede service.

AJG63

Zeer informatief naar de klant toe. Heldere internetsite.

Beschrijf hier uw ervaring

Het product wat ik besteld heb is netjes verpakt verstuurd. Vooraf ben ik op de hoogte gesteld over de afleverdatum met volgnummer (Track en Trace). Het product zelf is zoals beschreven was. Goede kwaliteit. Ik ben er zeer content mee.