Corine

Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Voldoet aan alle verwachtingen. Keurig verpakt en optijd verzonden.

Roy

Levering was goed, echter ik moest wel zelf bellen om te vragen naar de status. Deze stond na 4 dagen (incl. weekend) op “bezig met verwerken”, ondanks dat het artikel op voorraad was. Vrijdag...

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie en duidelijke website. Handige filters op producten, zodat je snel een selectie kunt maken.
Toevallig een 10% korting en gratis kofferweegschaal er bij.

Shapiro Natalya // Belgium

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb hier een Samsonite gekocht. Ik ben wel tevreden met dit product en met een service van deze leverancier. Hartelijk bedankt en veel success verder 👍👍👍!!! Met vriendelijke groeten, Shapiro Natalya

Astrid Eikelboom

Overzichtelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Overzichtelijk. Snelle levering en leveren wat je besteld heb

Greet

Zij lossen alle problemen op

Beschrijf hier uw ervaring

Door een fout van mijn kant,is alles nog goed gekomen ze zijn zeer correct en ze zijn er voor de klanten,een aanbeveling waard om daar je aankopen te doen.

Johanna

Prettig contact tijdens online bestellen, doen wat ze beloven

Beschrijf hier uw ervaring

Persoonlijke benadering en aanbod cadeau in te pakken met vraag of het voor m/v is

Eerste keer dat ik hier heb besteld, super snel geleverd en mooie/scherpe prijzen.

snelle service

Snelle levering van Samsonite Set

Snelle levering van Samsonite Set

Thomas Muijsert

Goede website met duidelijke navigatie en betalingsmogelijkheden en een goede positionering tussen de gevestigde orde!

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering, met een scherpe prijsstelling en een handige gewichtsmeter cadeau. Bedrijf durft verder te gaan dan de gebaande paden van de collega's!

De levering op de site aanpassen! Niet doen of het binnen 2 dagen thuis is
Het was nog wel op tijd binnen