Van Beek Lederwaren

Van Beek Lederwaren Ook benieuwd naar feedback over de webshop Van Beek Lederwaren? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1996
1996 beoordelingen
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Van Beek Lederwaren met 9.1/10. Gebaseerd op 1996 ervaringen.

1996 Reviews

Voldoende (6/10)

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn dat longchamp online bestelt kan worden.

Score voor Van Beek Lederwaren:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Deze ervaring was prima, ik had mijn twijfels ivm. mijn vorige bestelling. toen was de tas ligt beschadigd en werd er niet op mijn klacht gereageerd.ik heb het zelf op gelost door de tas naar de schoenmaker te brengen.

Uitstekend (10/10)
Score voor Van Beek Lederwaren:5/5

Heel aangenaam.

Willy Slinkman
Prima (7/10)
Willy Slinkman

Beschrijf hier uw ervaring

Een paar gratis extra accesoires bij mijn bestelling

Score voor Van Beek Lederwaren:3.5/5

Prima duidelijke website.

Papendrecht
Papendrecht

Zie boven.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Levering was vertraagd omdat een onderdeel niet op voorraad was en dus besteld moest worden. dat is niet erg, dat kan gebeuren. men was echter vergeten mij hiervan op de hoogte te stellen, zodat ik vergeefs gewacht heb op de aflevering en zelf navraag moest doen. daarna verliepen de verdere contacten en de levering echter probleemloos.

Mw. Terpstra
Mw. Terpstra

Beschrijf hier uw ervaring

Erg attent dat het artikel voor de 88e verjaardag van mijn moeder feestelijk ingepakt werd en nog dezelfde dag werd opgestuurd.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Eerst de klantenservice gebeld voor advies. daar werd ik doorverwezen naar de websites van de verschillende merken. jammer want zo houd je je kant niet vast. toen de winkel in zwolle gebeld, waar ik goed advies kreeg en heel prettig werd geholpen.

Irene Jongebloed
Irene Jongebloed

Beschrijf hier uw ervaring

Artikel keurig netjes verpakt met aankoopbewijs.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

De website is erg duidelijk. alles werd netjes afgeleverd echter wel een dag later dan afgesproken. als er dan een keuzeafleverings moment gekozen kan worden door de client, moet men zich daar wel aanhouden. deze was dat geen probleem omdat het pakje door de brievenbus kon en er dus niemand thuis hoefde te blijven. echter als het niet door de brievenbus had gekund , had ik een middag voor niets vrijgekomen..
ook is het handig, om voordat de client een bezorgmoment kiest, te laten weten of het pakje door de brievenbus kan. in dat geval kan ik, ook is iemand niet thuis is, gewoon bezorgd worden..
de portemonnee is precies wat ik er van verwachtte. een mooi stukje vakwerk. omdat dit product niet meer door de fabrikant wordt gemaakt en ik zeer gehecht ben aan dit artikel, zal ik er waarschijnlijk nog 1 bij u bestellen. blijkbaar bent u nog de enige die deze portemonnee verkoopt..
met vriendelijke groet,.
irene jongebloed.

Franssen
Uitstekend (10/10)
Franssen

Snel en accuraat
Gewoon goed kan niet anders zeggen

Score voor Van Beek Lederwaren:5/5

Snelle service.

Innovation @ Engineering
Innovation @ Engineering

Beschrijf hier uw ervaring

leuk dat ik een potje ledervet kado kreeg.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik had op internet meerdere keuzen. gekozen voor het kleinste bedrijf omdat ik zelf ook een klein bedrijf heb.

Beschrijf hier uw ervaring

Ben blij met met nieuwe portemonnee die ook nog voor half geld was. Goede kwaliteit en prima levering. Ik heb wel langer getwijfeld over de aankoop omdat er maar één foto beschikbaar was. Een beetje op goed geluk besteld dus, maar het product voldoet aan wat ik ervan verwacht had. Alleen iets groter dan verwacht, maar dat is geen probleem.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima product, goede levering, website kan iets uitgebreider.

2010 – 2017 © The Feedback Company