Brigitte

Super mooie spullen/producten om verlieft op te worden. Snel ingepakt en verzonden. (Jammer PostNL gooit roet in het eten qua levertijd)

Beschrijf hier uw ervaring

Ruime keus in myomy en my walit

Harry Blommers

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Supersnelle reactie op mijn email op Pinksterzondag! Helaas klopte de status van de bezorging niet. Jullie website gaf aan dat het op 3 juni door PostNL bezorgd was, maar ik had op 5 juni nog niks... Supersnelle reactie op mijn email op Pinksterzondag! Helaas klopte de status van de bezorging niet. Jullie website gaf aan dat het op 3 juni door PostNL bezorgd was, maar ik had op 5 juni nog niks ontvangen. de app van PostNL de bezorging pas op 5 juni. Blijkbaar wel door PostNL aan jullie afgemeld. Dit gaat ten koste van jullie klant tevredenheid. Misschien moeten jullie dat ff aankaarten bij PostNL. Met vriendelijke groet

F.A.G. Donkere Caris

Met jullie goed , maar de post heeft al drie dagen de bezorging veranderd , als het goed is komt hij morgen .

Wim Donkers

Snelle afhandeling, goede website

Bianca

Geen slecht woord over te vertellen
Tas in goede orde op afgesproken tijd ontvangen

Beschrijf hier uw ervaring

Product en levering precies zoals het was afgesproken en verwacht

Bernhard Freij

Na inschrijving was het simpel en duidelijk om het produkt te selecteren en te bestellen.

Beschrijf hier uw ervaring

Het zoeken naar het produkt was eenvoudig (ik wist al het merk).

Verhagen

Goede website. Prijs tas was goedkoper dan elders. En heel snel bezorgd.

Beschrijf hier uw ervaring

Klantvriendelijke website en snelle bezorging. Ik weet natuurlijk nog niet of de tas lang meegaat, of de ritsen goed blijven etc. en hoe daar mee wordt omgegaan. Hopelijk is dat ook niet nodig.

Steven

Goede prijs.
Snel geleverd!

R. Van Poelje

Uiteindelijk is alles wel goedgekomen. Meerdere emails gestuurd, meerdere keren gebeld. Op geen enkele wijze respons gekregen. Een webshop die niet te bereiken is in 2020

Beschrijf hier uw ervaring

Uiteindelijk mijn secrid twin wallet gekregen en zeer tevreden met dit. Maar van Beek jullie moeten echt verbeteren met jullie klantenservice op de webshop. Is ver beneden peil en niet nidig