Michiel

Redelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Goed assortiment en telefonische bereikbaarheid. Maar:
- bestelling duurde lang. Natuurlijk was het erg druk maar bij andere leveranciers was het wel een dag later (5/12) in huis
- ik retourneerde de black Friday koffer om een (veel duurdere!) te kopen. Daarmee was ik mijn korting kwijt. Snap ik op zeg maar andere sites ware wel zo sportief om dmv een kortingscode alsnog die korting te geven.
- retourneren moest ik zelf betalen, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Is altijd service van de webwinkel.
Grts, Michiel

Uitstekende communicatie ook wanneer 1 artikel van de bestelling niet leverbaar bleek. Prima opgelost.

Levering is matig tot goed geweest en de goederen zijn intact aangekomen.
De geleverde zaak is van goede kwaliteit.

Geen.

Christianne

Via internet in aanraking gekomen met van Beek lederwaren

Beschrijf hier uw ervaring

Op een professionele manier geholpen met m’n spoedbestelling. Ben zeer tevreden. Kernwoorden: klantgericht, oplossingsgericht, snelle werkwijze en heldere communicatie,

Sabina de Ruijter

Fijne ervaring, bestellen was eenvoudig, snel bezorgd, duidelijke communicatie wanneer ik het pakketje kon verwachten.

Beschrijf hier uw ervaring

Hele snelle levering, duidelijke communicatie via de mail.

Bestellen ging simpel. Het verzenden was een ander verhaal. Ongeveer 5 mailtjes gekregen over de bezorging van PostNL opzich prima het overleggen van de tijd, maar het waren 2 koffers dus 2 dozen....

Sabina de Ruijter

Beschrijf hier uw ervaring

Hele snelle levering, duidelijke communicatie via de mail.

fabiola twiest

Geweldig heel snel geleverd

snelle levering

Telefonische deskundig en vriendelijk geinformeerd over artikel
en vervolgens snelle en levering, top!

Alles zeer positief!

Goede prijs, snelle verzending.