Ton

Zoals te doen gebruiken ben ik weer fantastisch geholpen.

Ariëtte Vos

Bandenwissel winter/zomerbanden.
Bandenwissel winter/zomerbanden.
Advies gevraagd over profiel van de banden en wanneer het nodig is om nieuwe banden aan te schaffen en hoe lang ik nog kan rijden met deze banden. Medewerker liet dmv een uitdraai precies zien wat het profiel was van zowel de zomer- als de winterbanden, wat wettelijk toegestaan is en hoe lang ik nog kon rijden. Advies om deze zomer en winter nog met de banden te blijven rijden en daarna kijken welke opties er zijn vwb nieuwe banden. Via de werkplaatsplanner had ik deze afspraak gemaakt en dat ik er op wilde wachten. Tijdens het wachten heerlijke koffie kunnen drinken. En..... mijn auto was weer mooi gewassen en uitgezogen. Ik ben er blij mee.

BD Beheer BV

Fantastisch geholpen, goede service en advies voor het onderhoud

Lydia Meijerink

Goede service en prettige communicatie. Alles wordt goed uitgelegd en heel fijn dat er je meegedacht wordt!

Marjon Bartels

Vriendelijk, behulpzaam en geen vervelende verrassingen achteraf.
Z doen wat ze zeggen en denken mee.

Afspraken worden vooraf doorgenomen. Prima leenfiets. Duidelijke uitleg wat er gedaan is bij het ophalen van de auto.

T. van der Meijden

Ik moet van heel ver komen en daar wordt ook altijd rekening mee gehouden, top service!

R.Koudijs

Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen. Een top bedrijf.
Al circa 35 jaar klant.

Marco vd Loo

Top bedrijf , open en transparant.