We hebben voor een hotel betaald, maar zaten in een HOSTEL. Met stapelbed op de kamer. We moesten elke dag zelf de bedden op maken. Kamer werd niet schoon gemaakt, Alleen 2 grote badlakens, geen... We hebben voor een hotel betaald, maar zaten in een HOSTEL. Met stapelbed op de kamer. We moesten elke dag zelf de bedden op maken. Kamer werd niet schoon gemaakt, Alleen 2 grote badlakens, geen handdoek om je handen af te drogen na het naar het toilet gaan. Wel werden lege flesjes meegenomen voor het statiegeld. De lift deed het vaak niet. De airco van de bus was op de terugweg stuk!!! Elk uur een stop om drinken te kopen en het was nog 36 graden in de bus. Belachelijk. Onderweg werd het luik open gemaakt voor verkoeling, maar dat ging te ver open en kon toen niet meer dicht. De chauffeur Richard, een topchauffeur. Zet de bus aan de kant bij de eerste parking, en we hebben 2 uur moeten wachten voor er een monteur kwam om het luik dicht te maken, er was wat afgebroken. Alles bij elkaar hebben we 4,5 uur vertraging opgelopen.

Sterke punten tijdens de reis?

Richard een top chauffeur. Een erg gezellige groep. En een lekker ontbijt. Praag een prachtige stad.

Erwin slot

Na specifiek bij van Nood te hebben geboekt, i.v.m. goede recensies hadden we wel wat meer verwacht.
Naast dat we in een hostel kwamen i.p.v. een middenklasse hotel in een buitenwijk terwijl in de advertentie centraal gelegen stond, was ook de bus waarmee we gingen in slechte staat. op de terugweg viel de airco uit en aangezien het dakluik ook problemen gaf werd het tegen de 40 graden zonder enige ventilatie!!

Sterke punten tijdens de reis?

Een goede chauffeur die ondanks alles het gezelschap bijeen hield.

De reis was prachtig. De chauffeur Richard van der Tuuk een klasse man met veel inzicht en zeer flexibel. Het hotel/hostel was heel slecht.

Sterke punten tijdens de reis?

Helaas deze keer niet. Het hotel / hostel wat geboekt was daar ben ik zeker niet over te spreken. Gelukkig de hele groep waar we mee waren ook niet.

AMC houtepen

Veel gezien reisleiding en chauffeur zeer goed hotel zeer goed n

Sterke punten tijdens de reis?

Goed restaurant goede uitleg van reisleider

Anneke Hendrikx

De busreis vanaf de opstapplek naar het centrale punt Apeldoorn was een vreselijke ervaring. Chauffeur, Jan Beemsterboer, was een gevaar op de weg. Het hotel was op zich aardig, maar de liften... De busreis vanaf de opstapplek naar het centrale punt Apeldoorn was een vreselijke ervaring. Chauffeur, Jan Beemsterboer, was een gevaar op de weg. Het hotel was op zich aardig, maar de liften waren regelmatig stuk en dus slecht. Geen airco op de kamer en de ramen konden 's nachts niet open vanwege geluidsoverlast. De terugreis was ook afschuwelijk, dit i.v.m. het uitvallen van de airco: het was 38 graden celsius . De chauffeur, Richard, heeft de reis gered, hij was fantastisch en inventief!!

Sterke punten tijdens de reis?

Chauffeur Richard, zijn optimisme!

Prima reis, mede door het fantastische weer! Chauffeur Cor en zijn vrouw Toos zorgen goed voor de gasten. Cor een zeer deskundig chauffeur en Toos prima voor de catering!

Sterke punten tijdens de reis?

Chauffeur en hostess, het hotel en het programma. Gids Ben en Bart zeer deskundig. Vrijheid om je al dan niet aan te sluiten bij het programma.

Goede ervaring met onze Londen reis. Uitgebreid programma en deskundige leiding.

Sterke punten tijdens de reis?

De vriendelijke , deskundige gids en betrouwbare chauffeur. Een uitstekend, schoon hotel.

R. M. Burnet

Prettiog ondervonden.

Sterke punten tijdens de reis?

Goede ontvangst en goede service.

Wilfred

12aug. Berlijn .
Goed hotel.zeer ervaren en bedreven buschauffeuse.Chapeau.
Een gids die zeer veel wist en waarover hij had.
Berlijn v.e. Andere kant gezien. Interresant. 12aug. Berlijn .
Goed hotel.zeer ervaren en bedreven buschauffeuse.Chapeau.
Een gids die zeer veel wist en waarover hij had.
Berlijn v.e. Andere kant gezien. Interresant.
Zelf op de terugreis met zeer veel file's goed improvisatie vermogen
van Elke de chauffeuse.

Sterke punten tijdens de reis?

De reisleider wist geweldig veel over Berlijn.

Goede chauffeur en gids

Zeer goede chauffeur.