Toon Aben

Bij Van Nood een busreis naar Kopenhagen geboekt. We gingen echter met een dubbeldekker met ruim 80 personen van Effe Weg. Boven in de bus werkte de geluidinstalatie niet.

Sterke punten tijdens de reis?

Prima hotel en heldere en komische Belgische gids

W.spaans

Met van Nood reizen (effe weg)de stedentrip naar Berlijn gedaan. Het was in een woord geweldig. Vooral het hotel holliday inn berlin is fantastisch. Maar ook dankzij onze chauffeur Henny hij maakte... Met van Nood reizen (effe weg)de stedentrip naar Berlijn gedaan. Het was in een woord geweldig. Vooral het hotel holliday inn berlin is fantastisch. Maar ook dankzij onze chauffeur Henny hij maakte de reis onvergetelijk door zijn kennis en behulpzaamheid.Dank voor deze reis Van Nood. Vriendelijke groet, W.Spaans

Sterke punten tijdens de reis?

De soepelheid van de chauffeur die ons meenam ook als we niet de rondtour deden.
Aanrader op eigen gelegenheid naar potsdam te gaan

Voor Nederland unieke rondreis Sicilië, Sardinië en Corsica. Een zwaar, vol programma: veel reizen, vroeg opstaan, maar daarvoor krijg je een prachtige reis met veel cultuur en natuur.
Erg...
Erg jammer dat een paar interessante excursies geschrapt moesten worden i.v.m. rijtijd problemen.

Sterke punten tijdens de reis?

Goede hotels met voor Italië redelijke diners.
Uitstekende chauffeur met passende informatie tijdens de ritten.

Marion de Bont-Pustjesns

Ondanks de enorme trip van ongeveer 6000km, hebben we , mede dankzij de uitstekende begeleiding van onze chauffeur en zijn partner een zeer comfortabele reis reis gehad, waarbij we ontzettend veel... Ondanks de enorme trip van ongeveer 6000km, hebben we , mede dankzij de uitstekende begeleiding van onze chauffeur en zijn partner een zeer comfortabele reis reis gehad, waarbij we ontzettend veel gezien en gehoord hebben.
Onze chauffeur heeft ons heel wat laten zien en daarover ook breedvoerig verteld zowel historisch als cultureel gezien.
Zijn rijstijl en het feit dat we mede gedurende de reisdagen regelmatig gestopt zijn op goede plekken waar we gebruik konden maken van een fatsoenlijk toilet en/of een uitgebreide keuze hadden om iets te eten, maakte de reis helemaal compleet.

Gezin uit Woerden

Een 4 daagse busreis naar London met z'n vieren, 2 volwassenen met 2 kinderen leeftijden 14 en 10.

Sterke punten tijdens de reis?

Gids Jan-Willem was helemaal geweldig.
Het ontbijt in het hotel was super (Engels ontbijt) en sowieso het hotel was fijn.
Bezoek aan St. Pauls cathedral, mooi en uitgebreid.

Was goed verzorgd

Sterke punten tijdens de reis?

improvisatie van de reisbegeleider was perfect

Nico van Ormondt

Prima reis, maar er is niet naar ons gecommuniceerd dat er werd samengewerkt met Maaskant, waardoor de samenstelling van de groep qua leeftijd anders was dan we gewend waren. De opstapprocedure was... Prima reis, maar er is niet naar ons gecommuniceerd dat er werd samengewerkt met Maaskant, waardoor de samenstelling van de groep qua leeftijd anders was dan we gewend waren. De opstapprocedure was rampzalig. Van huis 6 uur onderweg naar opstappunt. Wij waren niet bekend met het alternatief van Piethaan hotel.

Sterke punten tijdens de reis?

De chauffeur/reisbegeleider was geweldig, zoals ook de gebruikte touringcar

Over het algemeen goed.

Sterke punten tijdens de reis?

nee, bij wisseling van de wacht te weinig tijd.

René Wientjes

Fijne stedenreis met vakbekwame chauffeur en excelente begeleiding door onze gids, Ben Wolters.

Sterke punten tijdens de reis?

Zeer ervaren gids, kon zeer veel informatie overbrengen o.a. voor wat betreft de geschiedenis van Berlijn.