virgin ia kranendonk

Heel goede ervaren veel gezien

heel goede reisleidster

G. Huizinga

4 dagen Londen

Sterke punten tijdens de reis?

Strakke organisatie. Met een gids. Keurig.

René Spee

Met Van Nood een mooie 4-daagse reis gehad naar Londen. Vooral de reisleider Miguel en de chauffeur Jurgen waren uitstekend. Het hotel lag wat ver buiten het centrum, maar was prima.

Reisleider en chauffeur.

Adriaan van Esveld en Willemien Loeffen

We hebben een heerlijke reis gehad en genieten nog na.

Sterke punten tijdens de reis?

We zijn heel erg te spreken over de reisleider Rob, geweldig goed in zijn vak. Hij heeft veel kennis om te kunnen delen, weet dat op een aanstekelijke manier te brengen en is in staat om de sfeer in... We zijn heel erg te spreken over de reisleider Rob, geweldig goed in zijn vak. Hij heeft veel kennis om te kunnen delen, weet dat op een aanstekelijke manier te brengen en is in staat om de sfeer in de groep relaxt te krijgen.
We zijn ook blij geweest met de chauffeur Jos. Als we zelf rijden, kunnen we weleens gestrest zijn. Nu voelden we ons helemaal op ons gemak en veilig bij hem.

H.Souverein

Goede reis, reisleider met veel ervaring en veel kennis over Londen, prima chauffeur, ik was 45 jaar geleden voor het laatst met bus op vakantie geweest dus alles was nieuw. Ik vond het vervelend... Goede reis, reisleider met veel ervaring en veel kennis over Londen, prima chauffeur, ik was 45 jaar geleden voor het laatst met bus op vakantie geweest dus alles was nieuw. Ik vond het vervelend dat we de eerste avond meteen gedwongen werden om mee te gaan eten en een toer door Londen te doen waar we ongevraagd voor moesten betalen, ik ga dit met v. Nood bespreken. Duur van de reis viel mee door onderbreking van de bootreis.

Sterke punten tijdens de reis?

Het hotel was heel goed, schone kamer en badkamer, goed bed, alles zoals op het plaatje stond en personeel was erg vriendelijk. Bereikbaarheid van Londen met openbaar vervoer was ook prima, hotel... Het hotel was heel goed, schone kamer en badkamer, goed bed, alles zoals op het plaatje stond en personeel was erg vriendelijk. Bereikbaarheid van Londen met openbaar vervoer was ook prima, hotel lag vlak bij treinstation.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste H. Souverein, wij willen graag reageren op uw aanmerkingen, maar kunnen op de naam souverein niets vinden in onze bestanden, heeft u een reserveringsnummer, of op zijn minst wanneer en voor... Beste H. Souverein, wij willen graag reageren op uw aanmerkingen, maar kunnen op de naam souverein niets vinden in onze bestanden, heeft u een reserveringsnummer, of op zijn minst wanneer en voor hoeveel dagen u in Londen bent geweest ?
Dank en met groeten. H. Schipper / Van Nood reizen

Karin

Zeer goed

Sterke punten tijdens de reis?

Goede en vriendelijke chauffeur (Jurgen) en zeer bekwame gids (Miguel)

Judith

Het was weer fantastisch in Parijs en Disney! Alles prima geregeld. Heel erg bedankt voor de fijne reis!

Sterke punten tijdens de reis?

Leuke reisleidster en goede chauffeur. Goed Hotel op prima locatie.

We hebben een zeer leuke en drukke reis gehad, helaas was de informatie op de website absoluut niet juist als het ging om de kosten en ook waren verschillende onduidelijk en niet juist. We hoopte... We hebben een zeer leuke en drukke reis gehad, helaas was de informatie op de website absoluut niet juist als het ging om de kosten en ook waren verschillende onduidelijk en niet juist. We hoopte naar Versailles te gaan net zoals verschillende andere, maar hier blijk enkel naar toe te gaan in de wintermaanden, misschien goed om dit op de website te vermelden? Ook waren onze kosten 50,- euro duurder dan dat we van de website hadden berekent. Ook is het eigenlijk optie om niet mee te gaan met excursies, want dan zit je gewoon vast in Parijs. De reisleider en buschauffeur was helemaal top! Maar website was een flop!

Sterke punten tijdens de reis?

Zeer ervaren reisleider die voor sfeer zorgde, goed ontbijt en boeiende excursies.

Hebben een super reis gehad naar Londen. Veel gezien en gedaan. Chauffeur Abdel en reisleider Jan Willem respect voor wat jullie allemaal doen. Toppers.

Sterke punten tijdens de reis?

Veel mogelijk. Of je wel of niet mee gaat met de excursies allemaal geen probleem.

Allereerste keer met een kleinzoon van bijna 12 jaar deze reis gemaakt en gekozen dit keer voor een geheel verzorgde reis met excursies, waarvan wij beiden hebben deelgenoten met andere... Allereerste keer met een kleinzoon van bijna 12 jaar deze reis gemaakt en gekozen dit keer voor een geheel verzorgde reis met excursies, waarvan wij beiden hebben deelgenoten met andere medereizigers die hiervoor ook gekozen hadden. Normaal gesproken ga ik met de trein en maak gebruik van de metro. De vorige keer is inmiddels alweer 7 jaar gekeden...Toen was ij samen met mijn dochter op pad. Zo één op één bevalt mij prima, zeker wanneer je niet bij elkaar woont. Met vriendinnen ben ik ook een paar keer geweest... De tijden zijn inmiddels wel erg veranderd, met name dat Frankrijk meerdere maken getroffen is in een zeer korte periode. Wat een verdriet...Familieleden dachten dat wij de reis zouden annuleren, maar dat hebben gelukkig niet gedaan. Hotelkamer was erg klein...15 cm naast mijn bed was de muur. Geen zitje ..maar we hebben er uiteindelijk alleen maar geslapen omdat we de hele dag op pad waren...Dit is mijn eerste vakantie waar ik niet tussendoor even kon relaxen en eventueel om te kleden voor het avondprogramma, zoals voor de Nacht Club. Iedereen ging in zijn spijkerbroek naar binnen, behalve ik dan....Jaren terug gingen we nog in het lang naar de voorstelling. Het was volgens mijn kleinzoon Super gaaf???? het waren geweldige, onvergetelijke dagen met een zeer goede reisleidster, die de groep uitgebreid heeft geïnformeerd over hetgeen we hebben aanschouwd. Voor herhaling vatbaar!!

Zie mijn verslag.