Communicatie en bereikbaarheid
Informatie en inspiratie social media
7.8/10
Kwaliteit geleverd werk
Klantvriendelijkheid medewerker
Klantvriendelijkheid bedrijfsbureau
Nakomen afspraken

Gijsman

Alles keurig conform afspraak en binnen de planning.

Ellen

Ben zeer tevreden over het geleverde werk. Nu afwachten, hoe de beplanting gaat groeien.

Barbara

Duidelijk, meedenkend,oplossingsgericht. Aardige nette mensen origineel ontwerp

J

Hoveniers werken keurig en zijn behulpzaam en vriendelijk.
Bedrijf komt professioneel over.
Kwaliteit middelen goed.

JME

De tuin is net een maand geleden aangelegd. Over het ontwerp ben ik heel tevreden en de afwisseling van de beplanting (voorzover ik het nu kan beoordelen ook). Ben heel benieuwd naar volgend jaar... De tuin is net een maand geleden aangelegd. Over het ontwerp ben ik heel tevreden en de afwisseling van de beplanting (voorzover ik het nu kan beoordelen ook). Ben heel benieuwd naar volgend jaar als de struiken en bloemen gebloeid hebben).

Caroline

Blij met het terras.

Inge

Misschien wat langer voorwerk aangezien ik niet exact wist wat t moest worden De combinatie in de tuin misschien in kleur of 3D presentatie!
Ik vond t moeilijk om alleen beslissingen te nemen...
Ik vond t moeilijk om alleen beslissingen te nemen omdat ik me t uiteindelijk resultaat niet kon voorstellen!!

Lilly

Deskundig en creatief advies.duidelijke offertes, goede follow-up,
en persoonlijk contact.

Christel

Wordt alle tijd voor je genomen. Er wordt goed geluisterd naar je wensen en ideeën.
Er worden leuke suggesties en oplossingen bedacht en het personeel is zeer vriendelijk,beleefd en professioneel!

Adriana

Uit de hoge rapportcijfers die ik aan Van Nieuwland Tuinen heb gegeven moge duidelijk zijn dat ik zeer positieve ervaringen heb met dit bedrijf.