Communicatie en bereikbaarheid
Informatie en inspiratie social media
7.8/10
Kwaliteit geleverd werk
Klantvriendelijkheid medewerker
Klantvriendelijkheid bedrijfsbureau
Nakomen afspraken

Myrthe

Zowel bij het ontwerp als bij de aanleg van de tuin is een prettige samenwerking geweest met een resultaat waar we zelf nooit op hadden kunnen komen. De beplanting wilde ik graag zelf doen, maar... Zowel bij het ontwerp als bij de aanleg van de tuin is een prettige samenwerking geweest met een resultaat waar we zelf nooit op hadden kunnen komen. De beplanting wilde ik graag zelf doen, maar zelfs de kale tuin maakte ons al enorm blij.

Arjan

Zeer netjes gewerkt, rekening houdend met de buurt. Duidelijk professionals aan het werk en aan het stuur bij het hele proces.

Wendel

Toen de bestelde tuinafscheiding ons tegenviel konden we zonder probleem een andere bestellen. Ook kwamen ze 2 weken na plaatsing kijken of alles naar wens was en zijn er nog wat dingen aan de poort... Toen de bestelde tuinafscheiding ons tegenviel konden we zonder probleem een andere bestellen. Ook kwamen ze 2 weken na plaatsing kijken of alles naar wens was en zijn er nog wat dingen aan de poort bijgesteld.

Sjoerd

Deskundig, geluisterd naar wensen, vriendelijk personeel, tuin ziet er keurig uit

S

Komt afspraken na en lost kleine veranderingen snel op. Het tuinteam is bijzonder vriendelijk en toegankelijk, het lijkt ook alsof ze er niet zijn terwijl er fantastisch werk wordt geleverd. Het... Komt afspraken na en lost kleine veranderingen snel op. Het tuinteam is bijzonder vriendelijk en toegankelijk, het lijkt ook alsof ze er niet zijn terwijl er fantastisch werk wordt geleverd. Het tuinontwerp past perfect bij ons monumentale pand, de geadviseerde tuinverlichting en hekwerk maakt het plaatje compleet. Gewoon goed doordacht ontwerp en uitvoering. Superblij mee, elke dag feest om hier naar te kijken.

Hanneke

De tuinrenovatie is razendsnel uitgevoerd, afspraken werden punctueel nagekomen.
De medewerkeres waren zeer vriendelijk en netjes (schoenen uit e.d.). Alles werd 's avonds opgeruimd.

Erry

Enthousiaste en zeer vakkundig uitvoering van tuinrenovatie. Medewerkers zijn prettig in de omgang en staan open voor bespreking van wensen van de klant. Smaakvolle combinatie van gebruikte... Enthousiaste en zeer vakkundig uitvoering van tuinrenovatie. Medewerkers zijn prettig in de omgang en staan open voor bespreking van wensen van de klant. Smaakvolle combinatie van gebruikte materialen en origineel ontwerp.

Jelle

Van Nieuwland heeft voor ons een prachtig tuinontwerp gemaakt en dit ook gerealiseerd. De eerste ontwerpschets was een goede basis voor verdere discussie en met enkele aanpassingen was de tweede... Van Nieuwland heeft voor ons een prachtig tuinontwerp gemaakt en dit ook gerealiseerd. De eerste ontwerpschets was een goede basis voor verdere discussie en met enkele aanpassingen was de tweede versie helemaal naar onze zin. Onze tuin is in 7 werkdagen volledig gerealiseerd, waarbij Van Nieuwland flexibel was net het inzet van een extra hovenier toen de oorspronkelijke geplande hovenier vader werd en de klus niet kon afmaken. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat en hebben al veel gebruik gemaakt van de tuin.

Andre

Alles prima.
Kost wat, maar daar krijg je geen spijt van!

Hans

Wij zijn heel erg tevreden over hoe onze tuin geworden is nadat Ad begin dit jaar een prachtig tuinplan gemaakt had en Aart deze heeft uitgevoerd.
Een enorme diversiteit aan groen blijvende en...
Een enorme diversiteit aan groen blijvende en bloeiende planten van het vroege voorjaar tot nu nog eind oktober, sieren onze tuin.
Wij kunnen dan ook zeker van Nieuwland aanraden als hovenier mede door de prettige samenwerking waarbij de gemaakte afspraken goed werden nagekomen.