Communicatie en bereikbaarheid
Informatie en inspiratie social media
7.8/10
Kwaliteit geleverd werk
Klantvriendelijkheid medewerker
Klantvriendelijkheid bedrijfsbureau
Nakomen afspraken

Aart

Snelle reactie op de offerte aanvraag en een schappelijke prijs. Goede uitvoering van het werk en binnen de afgesproken tijd.

Ed

Van Nieuwland Tuinen komt al vanaf het eerste begin bij ons in Oegstgeest-Haaswijk (Ad met de kruiwagen), eerst voor aanleg en daarna voor onderhoud. Soms wat renovatie. Het onderhoud wordt verzorgd... Van Nieuwland Tuinen komt al vanaf het eerste begin bij ons in Oegstgeest-Haaswijk (Ad met de kruiwagen), eerst voor aanleg en daarna voor onderhoud. Soms wat renovatie. Het onderhoud wordt verzorgd door geweldige mensen. Van tevoren even overleg en daarna gaan zij enthousiast aan de slag. Alle jaren stroopwafels bij de koffie.

Marja

De medewerkers van Van Nieuwland tuinen denken met ons mee om een natuurlijke , gevarieerde en vogelvriendelijke tuin in stand te houden.

L.

Bij voor- en najaarsbeurt hetzelfde gemotiveerde tuinteam dat daardoor mijn tuin inmiddels goed kent. Heel plezierig in omgang en open voor vragen.

Kwaliteit van de planten is heel goed...

Kwaliteit van de planten is heel goed en worden geplant met garantie. In de praktijk wordt dit ook nagekomen.

Communicatie: Korte lijnen via tel, mail, app of in persoon. Of het nu gaat om tuin/plant advies, of om iets wat anders had gekund, ik kan vertrouwen op een eerlijke/goede aanpak.

Rolf

Het team van Van Nieuwland Tuinen heeft de nieuwe aanleg van onze tuin helemaal naar onze wensen gerealiseerd. We zijn altijd goed geinformeerd gewest en de medewerkers zijn echt flexibel gewest om... Het team van Van Nieuwland Tuinen heeft de nieuwe aanleg van onze tuin helemaal naar onze wensen gerealiseerd. We zijn altijd goed geinformeerd gewest en de medewerkers zijn echt flexibel gewest om het resultaat zoals gewenst te garanderen. We vonden het echt leuk om met Van Nieuwland te werken en zijn helemaal blij met onze tuin. Van Nieuwland heeft met ons besproken welke voorkeuren we hebben vanwege bijv. de kleuren. Ze hebben dan de keuze gemaakt voor de passende planten. De bestrating word heel individueel naar ons idee geplant en gerealiseerd. De werkzamheden waren op de besproken termijn klaar.

Voetnoot: Nederlands is helaas niet mijn moedertaal. Dus het werk van Van Nieuwland is echt veel beter dan deze bericht! ;-) Wij bevelen deze bedrijf echt aan!

Johan

Zeer tevreden over het ontwerp en het eindresultaat. Punt van aandacht is wel de oplettendheid van de medewerkers. (spijkers door de schutting buren, Voegsel van de tegels op de kozijnen en ramen... Zeer tevreden over het ontwerp en het eindresultaat. Punt van aandacht is wel de oplettendheid van de medewerkers. (spijkers door de schutting buren, Voegsel van de tegels op de kozijnen en ramen wat bijna niet te verwijderen is). Beplanting had wel meer gekund of grotere struiken ook al had dit meer gekost.

Ineke

Mijn ervaring was meer dan positief. Goed geadviseerd super lieve en fijne mensen hebben mijn tuin zo mega mooi gemaakt. Zal het echt iedereen aanbevelen.

Tineke

Bij het uiteindelijke ontwerp werd rekening gehouden met eigen ideeën. De aanleg is naar volle tevredenheid verlopen met een prachtig resultaat. Wil je niet alleen een stratenmaker maar daarnaast... Bij het uiteindelijke ontwerp werd rekening gehouden met eigen ideeën. De aanleg is naar volle tevredenheid verlopen met een prachtig resultaat. Wil je niet alleen een stratenmaker maar daarnaast ook een deskundige hovenier, dan kun je goed bij van Nieuwland Tuinen terecht.

Henk

Tuinrenovatie werd tijdig en snel uitgevoerd. Communicatie tijdens herverkiezing verliep zeer goed via mobiel en foto’s omdat we met vakantie waren. Tuin is echt opgeknapt.

JW

Zorgvuldig en netjes gewerkt ,mooi ontwerp, geluisterd naar wensen klant