Luistert amper en ratelt maar door over haar kennis van de schouder. Wanneer ik vraag om concrete adviezen m.b.t. mijn klachten in de vorm van oefeningen blijft ze mijn arm maar ondersteunen tijdens... Luistert amper en ratelt maar door over haar kennis van de schouder. Wanneer ik vraag om concrete adviezen m.b.t. mijn klachten in de vorm van oefeningen blijft ze mijn arm maar ondersteunen tijdens de beweging, terwijl ik aan geef dat ik het duidelijk niet voel op de plek waar ik het zou moeten voelen. Heeft me denk ik 300 keer middels een model van de schouder laten zien wat er in mijn schouder gebeurd, terwijl dit dus geen antwoorden zijn op mijn vragen.

Tot slot, krijg ik te horen dat ik dit probleem enkel kan verhelpen met oefeningen. Het is niet te opereren werd gezegd. Zonder daar bijvoorbeeld een format van te overhandigen over hoe ik iedere oefening moet opbouwen in intensiteit..

Deze dame heeft x-ray visie. Want kan zonder een foto of scan mij precies vertellen wat er mis is met mijn schouder.

Ze zal op basis van ervaring vast heel veel weten... echter ga ik binnenkort voor een second opinion, want het schiet niet op

Prettig in de omgang, kundig, fijne tips en realistisch in doelen en oefeningen.

Hij verdiend een opslag! Wat een geweldige therapeut.

Lamberth Ackermann

Zeer deskundig en zeer toegankelijk en bovenal duidelijk

Lichamelijk en psychisch vreselijk goed geholpen

Ik heb veel aan mijn fysiotherapeut gehad (de 2e die ik in jullie praktijk kreeg, de 1e helemaal niet), maar voor mijn klachten weet ik nog steeds niet of fysiotherapie nou echt de beste behandeling... Ik heb veel aan mijn fysiotherapeut gehad (de 2e die ik in jullie praktijk kreeg, de 1e helemaal niet), maar voor mijn klachten weet ik nog steeds niet of fysiotherapie nou echt de beste behandeling was.