Marie Louise, is heel deskundig in haar werk en denkt mee

Veel ervaring, kundig, luisterend oor, en probeert veel uit, en kijkt ook nog of er collega's zijn of die nog iets voor je kunnen betekenen of iemand buiten de praktijk. Je krijgt het gevoel dat ze... Veel ervaring, kundig, luisterend oor, en probeert veel uit, en kijkt ook nog of er collega's zijn of die nog iets voor je kunnen betekenen of iemand buiten de praktijk. Je krijgt het gevoel dat ze er echt voor je is.

Als iemand mij vraagt welke fisiotherapeut ik heb

Conrad Waebers

De fysiotherapeut kon goed luisteren en speelde goed op de klachten in, stemde daar elke keer de behandeling op af

Klantvriendelijk en ontspannen, geeft duidelijke uitleg

Frank is een rustige man die eerst je verhaal laat vertellen zodat voor beide patijen duidelijk is hoe de fysio start.
Frank geeft duidelijk.aan wat hij gaat doen en legt uit waarom. Hij...
Frank geeft duidelijk.aan wat hij gaat doen en legt uit waarom. Hij geeft thuis oefeningen mee waar ik zelf tot nu toe veel baat bij heb

De behandelende fysiotherapeut (handtherapeut) nam goed de tijd en luisterde goed. Samen kwamen we op de voor mij passende oplossing, waar ik veel baat bij heb. Ik heb dit als zeer prettig ervaren.... De behandelende fysiotherapeut (handtherapeut) nam goed de tijd en luisterde goed. Samen kwamen we op de voor mij passende oplossing, waar ik veel baat bij heb. Ik heb dit als zeer prettig ervaren. Ik kon ook alles met hem overleggen en kreeg ook zinvolle adviezen om mee aan de slag te gaan. Dus een goede interactie, wat o zo belangrijk is. Van harte aanbevolen dus!
(Ook dank aan de bijzonder vriendelijke mevrouw aan de balie)

Ze zijn heel behulpzaam en zeer vriendelijk
en altijd vragen hoe het gaat .