Marion James- van Alstede

Mooie stevige kwaliteit blinds. Alles keurig ingemeten en super strak gemonteerd door vriendelijke medewerkers. Alles wordt bij plaatsing netjes overlegd. Rommel wordt meegenomen.
Ben er...
Ben er ontzettend blij mee. Dank je wel 😃

Dirk-Jan

Super accuraat. Je hoeft nergens achteraan te bellen. En vakwerk afgeleverd. Kortom een zeer prettige ervaring !

Vanroye Caroline & Veronique

Supervriendelijk en topkennis

Aarten

Vakkundig en vriendelijk personeel

Petra van Wissen

De shutters zijn prima; niet helemaal verduisterend zoals beloofd. De levering heeft enorm lang geduurd en de eindafrekening was eerst ook niet in orde; daar moest ik ook contact over opnemen.

Reactie Van Eyck shutters:

Beste mevrouw Van Wissen,
Beste mevrouw Van Wissen,
Wat vervelend dat u niet helemaal tevreden bent. We hebben meerdere pogingen gedaan om hierover met u in contact te komen, helaas nog zonder succes. We horen het graag van u, indien we hierin nog iets voor u kunnen betekenen.
Vriendelijke groet,
Team Van Eyck shutters

Peute

Zeer tevreden van eerste gesprek tot aan plaatsing. Vriendelijke mensen en mooi werk afgeleverd.

Vandebroek

Zeer positieve ervaring van het verkoopspraatje tot de plaatsing.

M. Feijen

Zeer mooi product en door aardige, vakbekwame mensen geïnstalleerd. We zijn er erg blij mee!

dominique

Super goede service