PVO International

Ik heb ontzettend goede ervaringen met Van der Perk. Altijd bereikbaar, schakelen snel, komen met creatieve ideeën en hebben aan één woord genoeg!

Balans & Motivatie

Vriendelijk, kennis van zake, vlot contact en heldere afspraken.

Zie boven

Corbeel accountants & adviseurs

Top ervaring

snelle acties, goeie communicatie

Dhr G.J. Bijlsma

Het binden en plakken van boeken gebeurt uiterst precies, efficiënt en accuraat bij de boekbinderij van Van der Perk.

Metname de heer met het stoppelbaardje verstaat zijn vak. Sociaal en prettig in de omgang.

PVO International

Positief

Korte lijnen en snel schakelen

Andries Kraaijeveld, Lek en Waard Wonen

Van der Perk heeft voor ons een nieuwe bedrijfsfilm gemaakt. Wij hebben voor hen gekozen vanwege de aansprekende voorbeelden die zij hadden. Ik kan wel zeggen dat ze dit volledig hebben waargemaakt.... Van der Perk heeft voor ons een nieuwe bedrijfsfilm gemaakt. Wij hebben voor hen gekozen vanwege de aansprekende voorbeelden die zij hadden. Ik kan wel zeggen dat ze dit volledig hebben waargemaakt. Een goede en constructieve aanzet voor het script, meedenken, een heel goede cameraman en montage. Het resultaat is echt heel mooi geworden, we hebben er van alle kanten heel enthousiaste en positieve reacties op gekregen.

Visie, verplaatsen in de klant, camerawerk.

Franciscaans Studiecentrum

Al jaren prima overleg en producten.

Directe communicatie, flexibiliteit

Tromp Packaging

Een fijn collega bedrijf die snel schakelt en prachtige producties maakt!

de mensen.. :-)

Abm vuik

Van der perk heeft voor mijn een folder gedrukt naar grote tevredenheid

Communicatie en geduld met mij

WEA Deltaland

Altijd goede en vriendelijke service voor een mooie prijs!

Communicatief sterk en snel kunnen schakelen