Volgens wensen
Communicatie

Karin Pollaert-Huijbers

Was perfect verzorgd

Bob Reinhoud

Ik heb een hele prettige ervaring met van der laan gehad. Ze zijn heel attent en meedenkend in de wensen die je wilt vervullen. Alles goed geregeld en duidelijk in het verloop van de begrafenis.

Engelien Frings

Prettige samenwerking, goede adviezen, meedenkend, laagdrempelig, top begeleiding , staan open voor eigen inbreng, alles is bespreekbaar.

Truus Theeuwen-Hermans

Heel fijn!

Piet Janssen

Uitstekende persoonlijke begeleiding

Leo Daniels

Super ontzettend betrokken.

Wim Hovens

Zeer goed geregeld, wij werden door hen zeer goed begeleid tijdens het gehele proces van overlijden tot de begrafenis.

Ilona Delsing- de Vriend

Bij Uitvaartverzorging van der laan, moet je niet te vaak komen, maar als de tijd dan toch daar is had ik me geen betere voor kunnen voorstellen. Zo'n warm ontvangst, zo correct, meelevend. Blij... Bij Uitvaartverzorging van der laan, moet je niet te vaak komen, maar als de tijd dan toch daar is had ik me geen betere voor kunnen voorstellen. Zo'n warm ontvangst, zo correct, meelevend. Blij de mogelijkheid te krijgen om een laatste keer de verzorging samen met je dierbare te mogen doen. Ook dan respectvol en mooi met een lach en een traan. Zeer dankbaar hier voor. De dienst, de spreker, de medewerkers die zorgen voor het hapje en drankje erna. Allemaal super verzorgd. Ik had me hët afscheid niet mooier kunnen voorstellen. Nogmaals dankjewel voor de goede zorgen.

Berry Bots

Heel goede ervaring(en). Zowel de uitvaart van mijn moeder in Corona-tijd als onlangs die van mijn vader waren perfect geregeld.