Volgens wensen
Communicatie

Angelique Rossel

Heel warm en persoonlijk

Ine Boonen - Geraedts

Op zoek naar een uitvaartonderneming kozen we Aerdehof vanwege de lokatie, we namen contact met ze op, en tot onze grote verbazing kwamen we toen terecht bij Vd Laan uitvaartverzorging, dit was een... Op zoek naar een uitvaartonderneming kozen we Aerdehof vanwege de lokatie, we namen contact met ze op, en tot onze grote verbazing kwamen we toen terecht bij Vd Laan uitvaartverzorging, dit was een beetje verwarrend aangezien dat niet op de website stond.
We hadden Kim aan de telefoon die al met een half uurtje bij ons kon zijn, toen ze binnenkwam wisten we dat het goed zou komen. Kim luisterde naar onze ideeën, stond voor alles open en heeft meegedacht hoe dit zo goed mogelijk te verwezelijken. Topregelaar. Ze was dag en nacht bereikbaar en geen vraag was te gek. Door Kim zijn er dingen geregeld die eigenlijk niet meer mogelijk waren toch gelukt.

Nicole Bakker - Nijholt

Wij hebben een hele fijne, prettige, goed verzorgde afscheidsdienst gehad. Alle voorbereidingen die we samen met Kim hebben gedaan zijn prettig verlopen, duidelijk en snelle communicatie. We kunnen... Wij hebben een hele fijne, prettige, goed verzorgde afscheidsdienst gehad. Alle voorbereidingen die we samen met Kim hebben gedaan zijn prettig verlopen, duidelijk en snelle communicatie. We kunnen alleen maar positief zijn!

Truus van Lunenburg-Segers

Warm,hartelijk.

Nancy Jaspers

Erg prettige samenwerking om samen de crematie goed te regelen en uit te voeren. Alles is gegaan zoals wij wilden. Zowel marijn als kim hebben het goed gedaan

Doreen Kuijt - Mestrom

We werden heel snel geholpen en gerustgesteld dat de dag die we graag wilden gereserveerd kon worden. Ook was er grote flexibiliteit qua afspraken maken en communicatie over de uitvaart. Een... We werden heel snel geholpen en gerustgesteld dat de dag die we graag wilden gereserveerd kon worden. Ook was er grote flexibiliteit qua afspraken maken en communicatie over de uitvaart. Een prachtige plek ook en ik zou het iedereen aanraden.

Ghislaine Janssen - Bouten

Uitstekend

Maurice Wekx

Fijn verzorgd.

Danielle

Zeer fijn, wordt goed na je geluisterd