Ho

Slecht hotel

Niks

Reactie Van Nood Reizen:

Beste klant, voor een "bepaalt" bedrag heeft u een redelijk goed hotel ontvangen, netjes en op een haalbare locatie van het centrum.
Wij hopen dat u zich ondanks dat u zeer weinig...
Wij hopen dat u zich ondanks dat u zeer weinig heeft betaald toch heeft vermaakt in Praag.
Met vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen

TvdHoek

Praag is prachtig geen woord teveel beloofd in jullie aankondigingen. Hotel verder prima kwaliteit/prijsverhouding. Goede gids en prima chauffeur.

Sterke punten tijdens de reis?

Ja het ontbijt was prima. mooie ruime kamers,

Rebecca Schoonderbeek

3 Day bus tour to Paris. Nico was the driver and Rob was the tour guide. So many things were a huge disappointment over this trip!

Sterke punten tijdens de reis?

Just right amount of walking round Paris. Got to see so much in a short time. Our girls got to see lots of Paris on our tour which was what we wanted.

Yu Li

Heel goed ervaring driver heel aardig helpful!

Uitstekend

Ernst

We hebben een superleuk weekend gehad!!!

Sterke punten tijdens de reis?

Berlijn is een superleuke stad. Echt een aanrader! Prima hotel! Chauffeur en reisleider goed.

C. Rouwendal

Goed georganiseerd lang weekend Berlijn. Prima chauffeur, zeer goede Nederlandse gids. De enige (kleine)minpunten (waar Van Nood reizen geen debet aan heeft) die wij hebben ondervonden waren een... Goed georganiseerd lang weekend Berlijn. Prima chauffeur, zeer goede Nederlandse gids. De enige (kleine)minpunten (waar Van Nood reizen geen debet aan heeft) die wij hebben ondervonden waren een super chagrijnige receptionist van het hotel en slechte hoofdkussens.
Deze reis, met Van Nood, is zeker aan te raden!

Sterke punten tijdens de reis?

Prima kamer, fijne bedden, restaurant-en barpersoneel zeer aardig/behulpzaam

Familie Poelstra

Op maandag 8 augustus werd door de reisleider Michiel een voorstel gedaan om in een Frans restaurant het "diner" te nuttigen voor 25 pond per persoon en dit bij hem ipv het restaurant af te... Op maandag 8 augustus werd door de reisleider Michiel een voorstel gedaan om in een Frans restaurant het "diner" te nuttigen voor 25 pond per persoon en dit bij hem ipv het restaurant af te rekenen. Dit hebben wij gedaan de drankjes van die avond hebben wij wel in het restaurant afgerekend op zijn verzoek.De volgende dag toen wij met ons gezin weer naar dit Frans restaurantje gingen kwamen wij erachter dat het " diner" waar wij de reisleider 25 pond voor hebben betaald 16,50 pond was. Dit vonden wij teleurstellend om te zien en voelen ons opgelicht ,dat de reisleider op deze manier aan d gasten van Nood reizen verdiend. Op de maandagavond konden wij niet terecht in het hotel volgens de reisleider er zou een rondleiding plaatsvinden voor 18 pond per persoon, wij gingen hiermee akkoord . Na de ervaring van het zien van de menukaart dat wij veelste veel hebben betaald zijn we ook anders gaan denken over de rondrit van de maandag .Hoe hadden wij dan in ons hotel moeten komen en dat voor 18 pond per persoon.Wij zijn blij dat wij niet met de andere excursies zijn meegegaan .Wij hebben deze ervaring methode andere reizigers gedeeld ,merendeel vond het ook teleurstellend Wij voelen ons opgelicht en zijn niet meer van plan om. Met Van Nood te gaan reizen. Een reisleider die je vertrouwen wekt waarvan je aan neemt dat hij het beste met je voor heeft verwachten wij niet dat hij aan je wil verdienen. Nog mails teleurstellend hoe dit is gelopen. De bus zat op de terugreis zonder diesel? Bijn A4 uur moeten wachten om verder te kunnen zonder enige informatie van de reisleider, ongelofelijk !! Bus had ook erg slecht werkende airco ,erg koud gehad

Sterke punten tijdens de reis?

Hotel zeer prettig, Vriendelijk behulpzaam personeel. Mooie nette kamers. Geweldig ontbijt.Niets op aan te merken

W. Verhaaf

Fijne reis. Veel gezien, en gedaan. Veel informatie. Echter, wat mij erg tegenviel was de prijs opgave in de brochure. De werkelijke prijs was vele malen hoger. De terugreis was een verschrikking.... Fijne reis. Veel gezien, en gedaan. Veel informatie. Echter, wat mij erg tegenviel was de prijs opgave in de brochure. De werkelijke prijs was vele malen hoger. De terugreis was een verschrikking. om 9.00 in de ochtend vertrokken en om 02.30 uur thuis. Geen drankje, geen toilet. Voor jonge kinderen een ramp.

Marcel

Ontzettend fijn weekend gehad. Mede door de enorm fijne gids en chauffeur is dit weekend ons meer dan top bevallen. Het eten is eigenlijk het enige mindere wat ik kan noemen.

Sterke punten tijdens de reis?

Wij hebben een enorm fijne gids evenals chauffeur gehad! Niets anders dan lof over dit koppel. Helaas kan ik niet het zelfde zeggen over de chauffeur die ons vanuit Utrecht naar Eindhoven bracht. Er... Wij hebben een enorm fijne gids evenals chauffeur gehad! Niets anders dan lof over dit koppel. Helaas kan ik niet het zelfde zeggen over de chauffeur die ons vanuit Utrecht naar Eindhoven bracht. Er moesten meerdere mensen naar de wc echter weigerde de chauffeur om de deur te openen. Deze was kapot volgens meneer echter zijn wij met dezelfde bus naar London gegaan en bleek het een kwestie van een knopje indrukken. Het hotel was perfect evenals het ontbijt en de mensen die er werken. Het programma is ook meer dan perfect!! Kortom, wij hebben een heel erg fijn weekend gehad!