Van tevoren hebben wij ons georiënteerd en besloten te kiezen voor VHD mede door de deskundige uitleg in de showroom.

Klantvriendelijkheid, kennis en expertise.

Neen.

We hebben de contacten met Van Hollandse Bodem als zeer prettig ervaren. Addy heeft ons goed voorgelicht en we mochten de vloer in een woning bekijken. Alle communicatie verliep soepel en was helder.

Communicatie, informatie voor-, tijdens en na het proces. Prachtige vloer! Hij is nog maar net gestort en we wonen er nog niet, dus we hebben nog geen ‘leef-ervaring’ met de vloer.

Tip voor iedereen die een gietvloer zoekt: stop met zoeken en ga naar Van Hollandse Bodem!

Na het oriënteren op verschillende bedrijven toch voor Van Hollandse Bodem gekozen. Na duidelijk advies en het bekijken van alle kleuren in de showroom overgegaan tot opdracht. Eindresultaat is... Na het oriënteren op verschillende bedrijven toch voor Van Hollandse Bodem gekozen. Na duidelijk advies en het bekijken van alle kleuren in de showroom overgegaan tot opdracht. Eindresultaat is prachtig geworden.

Snel en duidelijk contact , goede showroom

Wij hebben het proces met vhb als prettig ervaren. Er werd duidelijk en snel gehandeld. Wij hebben een kleur laten maken en zijn daar uiteindelijk zeer tevreden over

Duidelijke communicatie , goed kleuradvies

Afwerking van de gietvloer is slecht

Kleurstelling van gietvloer

Kwaliteit van gietvloer

Reactie Van Hollandse Bodem:

Beste heer van Wijk,
Beste heer van Wijk,
het is spijtig om te horen dat u de kwaliteit van de vloer niet goed vindt. We hebben ruim een half jaar geleden bij u een vloer gemaakt en naar tevredenheid opgeleverd. U heeft het opleverformulier ook getekend zonder opmerkingen. De vloer vertoont nu een scheurtje op een plek waar u zelf een houten lat heeft verwijderd. Dit is naar onze mening ook de reden dat de gietvloer daar een stukje is ingescheurd. We hebben ook een oplossing aangedragen om dit te verhelpen. We hopen ondanks deze recensie dat u toch veel plezier van de gietvloer heeft.

Ed Roubos

Prettig en niet opdringerig

Vakkundig

Onwijs blij met onze aankoop van een gietvloer bij van hollandse bodem. Fijn geholpen en fijne jongens in dienst die de vloer uiteindelijk komen maken. Wij zijn erg blij met het eindresultaat

Afspraak is afspraak , goed kleuradvies, snelle levering

Zeer goed

Professioneel, kundig, zeer vriendelijk

E. Gerritsen

Zeer goed

planning & tijden, afsrpaak is ook echt afspraak

Goede en vriendelijke service