De Wild

Wij zijn nog altijd blij met onze vloer, Nico heeft hem er ontzettend strak ingelegd, wat een vakman!

Vakwerk

Ga zo door!

Fam. Venekamp-Schilt

Zeer positieve ervaring: vakkundig advies op maat, flexibiliteit in planning/uitvoering met als resultaat een prachtige gietvloer.

Flexibel, klantgericht.

TG

We zijn blij dat wij bij dit bedrijf onze gietvloer hebben aangeschaft. Vlot, vriendelijk, zorgvuldig en deskundig.

klantvriendelijk, deskundig advies, vakkundige montage.

ga zo door!!

Nvt

Onze ervaring met het bedrijf is super goed! Goede uitleg, passie voor het werk, goed advies en goede uitleg. Alles is ook super duidelijk, geen addertjes onder het gras.

Goede communicatie. Komen de afspraken na. Je merkt dat er met veel liefde in het bedrijf wordt gewerkt!

Even benadert worden als de vloer opgeleverd gaat worden. Hebben hier zelf een mail over gestuurd.

John Kleppe

In het verkoopproces duidelijke informatie en goed contact, maar die elementen zijn rondom en na de plaatsing voor verbetering vatbaar.

Communicatie tijdens het verkoopproces.

Communicatie rondom en na plaatsing.

Visser

Prachtige microcement badkamer gemaakt

Service, advies en prachtig opgeleverd

Geen tips, was ontzettend blij met Elaine, loodgieter had schade achteraf aangebracht en dat heeft Elaine snel, kundig en mooi opgelost.

Boy

Zeer positief. Na veel problemen met de cementdekvloer/egaline vanuit de bouw heeft VHB dit keurig voor ons opgelost. Ze stellen zich dienstbaar op en denken mee aan een oplossing. Het eindresultaat... Zeer positief. Na veel problemen met de cementdekvloer/egaline vanuit de bouw heeft VHB dit keurig voor ons opgelost. Ze stellen zich dienstbaar op en denken mee aan een oplossing. Het eindresultaat is is een prachtige vloer.

De bereidheid om problemen op te lossen en snel te schakelen. Ze staan echt voor hun klant en product.

Schelling

Aangenaam proces in de aanloop. Na tekenen orderbevestiging verviel het in uitermate slechte communicatie en service.

Vloer ligt er goed in.

- Veel betere begeleiding naar het leggen toe. Dit moet gericht zijn op de klant en niet op het belang van de vloerlegger.
- Tijdige communicatie over de te treffen voorbereidingen zodat je...
- Tijdige communicatie over de te treffen voorbereidingen zodat je als klant niet op het laatste moment voor verrassingen komt te staan.

Reactie Van Hollandse Bodem:

Beste heer en mevrouw Schelling.
Beste heer en mevrouw Schelling.
fijn om te horen dat de vloer netjes is gelegd. om dit resultaat te behalen is het ook van belang dat er voorbereidingen worden getroffen. een week voor het leggen van de vloer komen wij in de woning voor de werkopname. Daarin nemen wij gedetailleerd door wat deze voorbereidingen zijn. Onze welgemeende excuses als een periode van een week niet voldoende is om de vloer te vegen en de binnendeuren te verwijderen. Wij houden hier in het vervolg zeker rekening mee en zijn blij met uw recensie.

Yorick & Jeanine

Bedrijf dat uitblinkt in zijn kennis en ervaring. Men weet waarover gesproken is en geeft goede adviezen over het leggen van de vloer, de kleurkeuze tot het onderhoud. Bij problemen is het bedrijf... Bedrijf dat uitblinkt in zijn kennis en ervaring. Men weet waarover gesproken is en geeft goede adviezen over het leggen van de vloer, de kleurkeuze tot het onderhoud. Bij problemen is het bedrijf bereid om mee te denken in oplossingen.

Open communicatie, toegankelijkheid, kennis

n.v.t.

Tandheelkundig centrum Werkendam

Werken heel netjes, ervaren team!

Netheid, zorgvuldig en komen de afspraken heel goed na.