Arthur

Mijn appartement was ingericht door een binnenhuisarchitect, maar voor mijn gevoel was het nog niet af. Bij Van der Donck met Alice Paans gesproken en een afspraak gemaakt voor een bezichtig van... Mijn appartement was ingericht door een binnenhuisarchitect, maar voor mijn gevoel was het nog niet af. Bij Van der Donck met Alice Paans gesproken en een afspraak gemaakt voor een bezichtig van mijn appartement. In goed overleg zijn er een aantal mooie meubelstukken en kleden besteld die goed aansluiten op het geheel. Het eindresultaat is geweldig!

Vakkennis
Niet opdringerig
Luisteren en de vraag concreet kunnen vertalen

Johannes van Camp, Studio Ziezo

Omdat we zelf er nog niet uit waren wat we precies wilden zijn we verschillende keren terug geweest voor informatie.
In alle rust konden we rondkijken en op het moment dat we advies nodig...
In alle rust konden we rondkijken en op het moment dat we advies nodig hadden werden we zeer plezierig en deskundig van advies voorzien. Uiteindelijk gekozen voor een schitterende designklassieker: 'de Tango' van Leolux precies in de kleur violet die we voor ogen hadden.

geen opdringerige verkopers
relaxte sfeer, zeer ruime keuze uit vele merken
vakkundig en advies op maat

Nicole Notenboom

We wilden onze woonkamer restylen dit is heel goed gelukt dankzij Han was helemaal niet opdringerig geeft heel goed advies .
We zijn heel tevreden.

Aflevering van de meubels wordt netjes gedaan.
Aflevering van de meubels wordt netjes gedaan.
Als er gemonteerd moet worden zoas l kast ophangen Robert is er een met goude handjes en goede kijk op de zaak leverd perfect werk af, daar kan menig geen nog wat van leren.
Daar mag de Baas zuinig op zijn topper.

Fam, Boon

De bediening was vriendelijk, kundig en niet opdringerig. De afspraken werden allen correct nagekomen. Op verzoek was er de bereidheid om bij ons thuis te komen kijken wat het beste paste in ons... De bediening was vriendelijk, kundig en niet opdringerig. De afspraken werden allen correct nagekomen. Op verzoek was er de bereidheid om bij ons thuis te komen kijken wat het beste paste in ons bestaande interieur.
Kortom wij zijn zeer tevreden over de service en dienstverlening bij Van der Donk.

Toen bleek dat de kleur van enkele stoelen bij nader inzien, naar onze mening niet goed paste in ons interieur, heeft Van der Donk er alles aan gedaan de lerenstoelen om te ruilen voor nieuwe met... Toen bleek dat de kleur van enkele stoelen bij nader inzien, naar onze mening niet goed paste in ons interieur, heeft Van der Donk er alles aan gedaan de lerenstoelen om te ruilen voor nieuwe met een andere kleur leer, hetgeen ook gelukt is.

Hans en Anneke Groeneveld

Twee banken gekocht van Rolf Benz 322.
Je wordt rustig en op een professionele manier geholpen.
Niet opgejaagd.

De receptie is zeer klant vriendelijk er wordt naar je klacht geluisterd .
Binnen een paar dagen was ons probleem met de twee zits bank door Robert opgelost.

Peter & Tanja

Artimide Mercury lamp gekocht bij van der Donk en is afgelopen week door Robert bij ons opgehangen. Met heel veel aandacht en perfect uitgemeten opgehangen boven de glazen tafel door Robert.... Artimide Mercury lamp gekocht bij van der Donk en is afgelopen week door Robert bij ons opgehangen. Met heel veel aandacht en perfect uitgemeten opgehangen boven de glazen tafel door Robert. Vandaag waren wij weer in de winkel en op advies van Robert een Flos vloerlamp aangeschaft.

Veel aandacht voor de klant, vriendelijk en heerlijke koffie

Hans

Onze ervaring met Van der Donk Interieur zijn erg positief. Wij werden zeer vakkundig geadviseerd waarbij de medewerker alle tijd voor ons nam zodat wij zonder druk een aankoopbeslissing konden... Onze ervaring met Van der Donk Interieur zijn erg positief. Wij werden zeer vakkundig geadviseerd waarbij de medewerker alle tijd voor ons nam zodat wij zonder druk een aankoopbeslissing konden nemen.
Toen een tijdige levering i.v.m. de Kerst in gevaar dreigde te komen nam het bedrijf maatregelen en stapte de heer Van der Donk zelf in de auto om de meubelen persoonlijk te komen afleveren.

Vakkundig en zeer klantgericht. Gevoel voor service.
Zeer compleet assortiment onder één dak met eigentijdse designmeubelen.

Hafkamp

De ervaringen zijn positief. Er wordt goed meegedacht en de afspraken worden nagekomen! Vriendelijke medewerker met kennis vanzaken!

zie hiervoor!

Jan Peter en Bianca

Wij wilden een bank van Minotti. Zo kwamen we terecht bij Van der Donk. Nu hebben we een schitterend ingerichte woon- en studeerkamer, dankzij het enthousiaste en toegewijde team van Van der Donk.

Goed advies, veel aandacht, geweldige service.

Fred Z

We wilden onze woonkamer totaal restylen. Bij van der Donk werden wij te woord gestaan door adviseur Han Went. Dat klikte meteen. We werden rondgeleid door een prachtige showroom met een uitgebreide... We wilden onze woonkamer totaal restylen. Bij van der Donk werden wij te woord gestaan door adviseur Han Went. Dat klikte meteen. We werden rondgeleid door een prachtige showroom met een uitgebreide en mooie collectie designmeubelen. Na een paar bezoeken en ontwerptekeningen gemaakt door Han, hebben we onze keuzes gemaakt. Vlak voor Kerst werd alles afgeleverd en de kasten opgehangen door Robert, goed werk Robert hoewel ik je wel hier en daar 'moest' helpen.....:) (grapje). Ook Marjan bedankt voor het snel oplossen van een logistiek probleempje. Kortom een zeer geslaagd en professioneel uitgevoerd project!

Veel kennis in huis, men luistert goed naar de klant en vertaalt deze info naar mogelijke opties.
En.... je kunt er heerlijk lunchen!