poppes

Onze kinderen hadden beide een mooie woning gevonden in Amsterdam...... Nu nog inrichten!!!!
Op zoek gegaan naar verschillende winkels en ook zijn wij bij van der Donk binnen gelopen.
En...
En het was meteen een warm bad, ten eerste ziet de winkel er prachtig uit met bijzonder mooie collectie en verschillende bedrijven onder 1 dak . Ideaal als je alles moet inrichten. van het bankstel tot keuken tot prachtige geluidsinstallatie, carpet verlichting enz enz.... En als je dan uren door de winkle loopt wordt je continu verzorgt met een hapje en een drankje en ontzettend vriendelijk en goed personeel.
zo wordt het inrichten van een huis een feestje. Bedankt en zeker Tot Snel.

Alleen maar sterke punten, zeker een bezoek waard!!!!!!!!

Hans van Lent

Wat een perfect bedrijf. Vanaf de eerst stappen (voor ons voor het eerst bij Van der Donk binnen geweest eind november 2018) was de ontvangst zo vriendelijk. Geen druk uitoefenen om te kopie maar... Wat een perfect bedrijf. Vanaf de eerst stappen (voor ons voor het eerst bij Van der Donk binnen geweest eind november 2018) was de ontvangst zo vriendelijk. Geen druk uitoefenen om te kopie maar eerlijk advies.
Na het tweede bezoek werd alles uitgewerkt en hebben we de aankoop gedaan. We komen hier zeker meer terug. Ook voor verlichting.

Geen spreek punt maar super sterke punten. De aflevering en opbouw van de diverse wandmeubelen werd verzorgt op een wel heel plezierigere manier. Wat een vakmensen hebben jullie. Niets was teveel... Geen spreek punt maar super sterke punten. De aflevering en opbouw van de diverse wandmeubelen werd verzorgt op een wel heel plezierigere manier. Wat een vakmensen hebben jullie. Niets was teveel gevraagd. Zelfs om een extra beugel (niet van Van der Donk) onder de meubelen plaatseen was geen enkel probleem.

Een 10+ voor de mensen die hebben geplaatst en zeker ook een 10 voor de verkoop, uitleg meedenken, etc. Gewoon een TOP zaak voor interieur

Yvonne

Vriendelijke ontvangst, gemotiveerd personeel, dat goed luistert naar de wensen van de klant.

Goede begeleiding bij het inrichten van mijn woning, van meubels tot stoffering en verlichting.

K Kirschner

Goede communicatie en snelle service. Toen er een probleempje was met onze stoffering is er meteen iemand gestuurd die het naar tevredenheid heeft opgelost.

Van der Donk staat voor je klaar.

Sabah

Super vriendelijk ontvangen in de winkel, men begreep direct waar we naar op zoek waren! Service ook super, alles netjes opgehangen!

Goede service en afhandeling

R. Meij

Uitstekend advies van Han Went. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe interieur

Goed advies en service

Ik had van der Donk Interieurs gevraagd voor vervanging van dopjes onder onze B&B stoelen. Deze hebben ze op eigen initiatief besteld en gratis geleverd. Wat een ongelofelijk goede service. Ten... Ik had van der Donk Interieurs gevraagd voor vervanging van dopjes onder onze B&B stoelen. Deze hebben ze op eigen initiatief besteld en gratis geleverd. Wat een ongelofelijk goede service. Ten eerste dat ze zelf het initiatief hebben genomen om ze gewoon te bestellen en ten tweede deze dan gratis te leveren. Zeer indrukwekkend. De coördinatie met Marjan Klop was snel, efficient en vooral zeer vriendelijke en goed. Nogmaals dank en jullie hebben er een trouwe klant bij!

Proactief en zeer goede service als wel hele prettige communicatie met Marjan Klop.

Mooie collectie, goed advies (nemen nog de tijd voor je als klant) en uitstekende levering en installatie.
Alle lof voor Robert die onze lampen (Tom Dixon Melts) prachtig heeft opgehangen. Hij was zelf niet tevreden met de eerste plafondplaat en heeft naar onze volle tevredenheid dit laten aanpassen (zonder extra kosten, alleen een keer extra langskomen maar had toen wat showroom spullen bij zich zodat we ons een beeld konden vormen van enkele andere zaken die we nog moeten kopen)

Ook op hoogglans stoelen zat een "veeg" bij levering en ook die worden vervangen.

Kortom super service.

Service en vakmanschap

Ans meewezen

Prachtige winkel vakkundige vriendelijke mensen heerlijke koffie,we hebben er twee prachtige Brokis hanglampen gekocht.
Welke zeer deskundig en heel precies zijn opgehangen alle lof hiervoor

Goed advies

Zeer tevreden over zowel het advies als ook de service (de aangeschafte lampen zijn thuis keurig opgehangen).

De enorme verscheidenheid aan (mooie) merken en het persoonlijke contact, dat je gezien de grootte van de winkel misschien niet zou verwachten.