Kees en Annemarie van Beek

Zeer goede ervaringen. Peter heeft ons huis gestyled en kwam met het juiste advies. Mooie spullen in de juiste harmonie met de sfeer van de karakteristieke woning.

Deskundigheid, geen verkooppraat maar oprecht advies

Fam Barendregt

Heel blij met ons nieuwe interieur dat door de deskundigheid van Peter van goede adviezen voorzien werd, het plaatje is af.Ook bij de aflevering en de styling alles perfect , lampen etc gemonteerd... Heel blij met ons nieuwe interieur dat door de deskundigheid van Peter van goede adviezen voorzien werd, het plaatje is af.Ook bij de aflevering en de styling alles perfect , lampen etc gemonteerd door Robert een vakman. Van der Donk kan trots zijn met dit vakkundig personeel.

Deskundigheid , vakmanschap ,zorgvuldigheid,kwaliteit,vriendelijkheid

Marguerite Krajenbrink

Vanmorgen is er een prachtig dressoir bij ons geleverd en geïnstalleerd door Robert en Peter. We zijn er erg blij mee. Alle snoeren zijn weggewerkt door het boren van een gat aan de achterzijde.... Vanmorgen is er een prachtig dressoir bij ons geleverd en geïnstalleerd door Robert en Peter. We zijn er erg blij mee. Alle snoeren zijn weggewerkt door het boren van een gat aan de achterzijde. Enkele maanden geleden zijn er een Design on Stock bank en Design on Stock stoelen geleverd evenals een prachtig Limited Edition vloerkleed. Onze hele woonkamer heeft een enorme opfrisbeurt gekregen. We zijn erg tevreden over de begeleiding van Peter Looyen gedurende het hele proces.

Klantvriendelijke benadering, mooie showroom, inlevingsvermogen van Peter

Jan Jansen

Helaas geen prettige koopervaring gehad bij van der Donk interieur. Ons laatste appartement inrichtend (ik ben inmiddels 75 jaar), waren ik en mijn vrouw op zoek naar een mooie lamp welke wij vonden... Helaas geen prettige koopervaring gehad bij van der Donk interieur. Ons laatste appartement inrichtend (ik ben inmiddels 75 jaar), waren ik en mijn vrouw op zoek naar een mooie lamp welke wij vonden van het merk Bocci (de Bocci 84). Na levering bleek de betreffende lamp qua lengte niet in onze woning te passen. In de showroom leek de lengte korter dan deze daadwerkelijk was, en tijdens de oriëntatie en uiteindelijke aankoop is er hierover verder (ook door ons) geen navraag gedaan. Spijtig genoeg konden we de lamp na levering niet retourneren of omruilen, en hoewel we behalve deze prijzige lamp van vele duizenden Euro’s meer lampen (die overigens wel mooi pasten) hier hebben gekocht was er totaal -0- coulance van de zijde van der Donk. Dit geschil loopt nu via de geschillencommissie en de advocaat. Los van het commerciële verlies (we waren nog voornemens verdere aankopen te doen, past zo’n onprofessionele klantvriendelijke houding niet meer bij een (online) winkel anno nu. Hierbij kan ik wel vermelden dat ze, indien men van Italiaans design houdt, een erg mooie showroom hebben, waar je volgens de eigenaar jammer genoeg niet alleen mag komen kijken. Uiteindelijk zijn we voor de meeste spullen toch geslaagd, weliswaar ergens anders, maar gezien onze after sales ervaring is dat ook maar beter zo.

Mooie schowroom

Fam. Huijzer

In december hebben we een compleet nieuwe zithoek geleverd gekregen die we met deskundig en prettig advies van Koen met zorg hebben uitgezocht. Een prachtige bank van Minotti, een TV-meubel van... In december hebben we een compleet nieuwe zithoek geleverd gekregen die we met deskundig en prettig advies van Koen met zorg hebben uitgezocht. Een prachtige bank van Minotti, een TV-meubel van Spectral met bijpassend vloerkleed van QiiD maken onze woonkamer helemaal af ! Robert heeft de installatie keurig verzorgd, ook het bijstellen van de kast na een paar weken.

Een prachtige showroom met mooie producten, deskundig en erg vriendelijk personeel. Keurige levering door vakmensen die netjes met alle spullen omgaan.

Wim.S.Poppeliers

Wij hebben 2 Cassina Beam banken bij Van der Donk gekocht en helaas hebben wij met de banken als zodanig geen prettige ervaring gehad, dit hebben wij aan Bram van van der Donk aangegeven en in... Wij hebben 2 Cassina Beam banken bij Van der Donk gekocht en helaas hebben wij met de banken als zodanig geen prettige ervaring gehad, dit hebben wij aan Bram van van der Donk aangegeven en in overleg met Cassina is dit door van der Donk meer dan plezierig afgehandeld en kunnen wij begin februari 2 nieuwe Cassina MET banken tegemoet zien. Al met al een top bedrijf die de klant zeer hoog in het vaandel heeft staan.
Fam.W.S.Poppeliers
Brielle

Zeer correct en klantvriendelijk, heb er haast geen worden voor.Top Top Top.

Garskamp

Top, luisteren goed en denken mee

Kennis,
mooie ruime zaak met een knappe collectie

Fam. De Heij

Het kopen van de nieuwe bank was een feestje en we zijn door Peter goed en deskundig geholpen. Maar de aflevering, wat is uitbesteed aan een transportbedrijf, was een grote domper.
Onze bank...
Onze bank werd kapot geleverd. Dat was geen verrassing gezien het feit dat de vrachtwagen tot het dak aan toe volgestouwd was. Onze bank stond ergens onderop..
Van der Donk verwees ons door naar de leverancier en die heeft opdracht gegeven om de bank door het transportbedrijf op te laten halen. Onze bank werd door hetzelfde transportbedrijf zonder poten en enige bescherming zo in de vrachtwagen geladen...
De leenbank werd geleverd zonder poten zodat we op de grond zaten. Bierkratten boden uitkomst...pff
Een week later kwam er iemand om de poten te monteren.
Na 5 maanden is de bank eindelijk gerepareerd en geleverd en als afsluiter moesten we zelf de poten recht onder de bank schroeven.
De communicatie vanuit Van der Donk is in het gehele proces nihil geweest en wij hebben gevoel gehad overal zelf achteraan te moeten.
Onze verwachting van een koop bij een speciaalzaak (met bijbehorende prijs) is er een van ontzorging en nauwkeurigheid.
Helaas heeft dit te wensen overgelaten en is er van onze feestvreugde weinig meer over.

Verkoop

Reactie Van der Donk Interieur:

Beste Fam. de Heij,
Beste Fam. de Heij,
We vinden het heel vervelend om uw bericht te moeten lezen. Het lijkt er inderdaad op dat een aantal zaken niet goed is gegaan, een excuus is dan ook op zijn plaats.
Zoals tijdens ons telefoongesprek al aangegeven worden service meldingen door het merk Design on Stock zelf opgepakt, eigenlijk altijd naar volle tevredenheid van de klant. In dit geval duidelijk niet, we zullen dit dan ook met hen opnemen en evalueren. Uiteindelijk bent u natuurlijk onze klant en hadden wij adequater moeten reageren op uw situatie.
Hopelijk heeft de attentie die u van ons heeft ontvangen het leed een beetje kunnen verzachten en gelukkig is de bank inmiddels naar uw wens.
Ondanks deze ervaring hopen we u in de toekomst weer te mogen begroeten.
Van der Donk interieur

Marcel & Judith

Fantastisch

Nemen de tijd, luisteren en voelen mee met je als klant om zo het juiste advies aan je te geven.

Hans en Jeanne Schellekens de Vries

In een woord Fantastisch met een !

Bram denkt mee en geeft ons alle tijd en ruimte om de juiste beslissingen te nemen met onze aankoop.
Kastenwand en lampen moeten dan thuis worden bevestigd.
Dan zijn er twee lichtpunten in...
Kastenwand en lampen moeten dan thuis worden bevestigd.
Dan zijn er twee lichtpunten in het plafond niet op de juiste plaats.
Robert weet het toch zo perfect te krijgen dat de lampen in een lijn hangen.
Daarvoor onze grote dank!
Hans en Jeanne Schellekens de Vries