M.G. Kraaijeveld

Rodos met vertraging

Beschrijf hier uw ervaring

Ontvangst begin van de reis ging goed en was snel op Schiphol.
Uw route beschrijving was veel beter dan die in de auto.
Na ruim twee uur vertraging en een aankomst om 04.45 was de...
Ontvangst begin van de reis ging goed en was snel op Schiphol.
Uw route beschrijving was veel beter dan die in de auto.
Na ruim twee uur vertraging en een aankomst om 04.45 was de chauffeur weer snel op Schiphol.
De auto stond netjes klaar. Wel jammer dat mijn sms over de vertraging niet op een andere telefoon was binnen gekomen
Volgende keer doe ik het zo weer.

E.Marto

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goede dienstverlening zowel het zakelijk vlak als betreft de gastvriendelijkheid.Altijd op tijd.Zowel bij het brengen op de heen-als het ophalen op de terugreis.Al met al zeer aangenaam zaken... Zeer goede dienstverlening zowel het zakelijk vlak als betreft de gastvriendelijkheid.Altijd op tijd.Zowel bij het brengen op de heen-als het ophalen op de terugreis.Al met al zeer aangenaam zaken mee te doen.

Kevin Frederiks

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring gehad, en hele goede service. Zeker een aanrader voor andere mensen!

Parkeren

Beschrijf hier uw ervaring

Wij parkeren onze auto hier al Jaren en zijn zeer tevreden

Perfect

zeer vriendelijk

Veilig parkeren nabij Schiphol tijdens vakantie

Beschrijf hier uw ervaring

prettige omgang met personeel en goede service

Onbetrouwbare lui

Beschrijf hier uw ervaring

nadat de auto geparkeerd was zijn we naar ede terminal gebracht. voordat we ingechecked waren belde vakantieparking me met de vraag waar we bleven. we hadden toch gereserveerd? dit terwijl we de... nadat de auto geparkeerd was zijn we naar ede terminal gebracht. voordat we ingechecked waren belde vakantieparking me met de vraag waar we bleven. we hadden toch gereserveerd? dit terwijl we de Auto correct ingeleverd hadden en reeds weggebracht waren naar schiphol. leter opde dag ontving ik een mail met de melding dat vakantieparking het kammer vond dat we de reservering hadden geannuleerd?!dit komt op mij onprofessioneel en onbetrouwbaar over.
bij terugkomst blek dat er (parkeer)schade zat aan mijn Auto. deze schae zat er zeker niet op bij het inleveren van de auto. Maar goed, de Chauffeur van het busje dat ons afhaalde op Schiphol zou dat er wel eens even uitpoetsen... de zarte vlekken die ontstaan waren bij de schadeheeft hij er inderdaad uitgepoetst. Maar de kleine deuk die overbleef op de achterbumper kreeg hij er niet uit. wat toen volgde was een domme discussie over wanneer de deuk erin gekomen zou zijn. ik zweer dat de schade er niet op zat, Maar de man volharde in slecht nederlands dat het mijnwoord was tegen het zijne. lekker makkelijk op deze manier! ik zag de starheid van deze houding van deze man en heb het er maar bij gelaten. daar had ik toch helemaal geen zin in. nadat ik op gisteren weer zakelijk op pad ging met mijn Auto bleek dat mijn zonnebril(Ray-Ban) weg was. misschien onnozel dat ik deze in de auto had gelaten, maar dat isnu eenmaal zo. ik ging er niet van uit dat deze gejat zou worden. ik ben zeer ontdaan van de handelingswijze van vakantie parking en zal dan ook contact opnemen met de verantwoordelijke persoon aldaar.

PRIMA

Alles verliep heel soepel

Met een gerust hart op vakantie

Aardige mensen, persoonlijk. Goed geregeld

De ervaring met vakantieparking.

Beschrijf hier uw ervaring

Ontvangst en wegbrengen naar Schiphol ging ok. Moest bij het ophalen bijna een uur wachten, dat is te lang na een lange vlucht. Verder had ik betaald voor binnen parkeren, dit werd bevestigd bij... Ontvangst en wegbrengen naar Schiphol ging ok. Moest bij het ophalen bijna een uur wachten, dat is te lang na een lange vlucht. Verder had ik betaald voor binnen parkeren, dit werd bevestigd bij aankomst. Ik moest de sleutel afgeven maar men heeft de auto gewoon drie weken buiten laten staan, stoffig en onder de vogelpoep. Niet voor herhaling vatbaar dus.