Onbetrouwbare lui

Beschrijf hier uw ervaring

nadat de auto geparkeerd was zijn we naar ede terminal gebracht. voordat we ingechecked waren belde vakantieparking me met de vraag waar we bleven. we hadden toch gereserveerd? dit terwijl we de Auto correct ingeleverd hadden en reeds weggebracht waren naar schiphol. leter opde dag ontving ik een mail met de melding dat vakantieparking het kammer vond dat we de reservering hadden geannuleerd?!dit komt op mij onprofessioneel en onbetrouwbaar over.
bij terugkomst blek dat er (parkeer)schade zat aan mijn Auto. deze schae zat er zeker niet op bij het inleveren van de auto. Maar goed, de Chauffeur van het busje dat ons afhaalde op Schiphol zou dat er wel eens even uitpoetsen... de zarte vlekken die ontstaan waren bij de schadeheeft hij er inderdaad uitgepoetst. Maar de kleine deuk die overbleef op de achterbumper kreeg hij er niet uit. wat toen volgde was een domme discussie over wanneer de deuk erin gekomen zou zijn. ik zweer dat de schade er niet op zat, Maar de man volharde in slecht nederlands dat het mijnwoord was tegen het zijne. lekker makkelijk op deze manier! ik zag de starheid van deze houding van deze man en heb het er maar bij gelaten. daar had ik toch helemaal geen zin in. nadat ik op gisteren weer zakelijk op pad ging met mijn Auto bleek dat mijn zonnebril(Ray-Ban) weg was. misschien onnozel dat ik deze in de auto had gelaten, maar dat isnu eenmaal zo. ik ging er niet van uit dat deze gejat zou worden. ik ben zeer ontdaan van de handelingswijze van vakantie parking en zal dan ook contact opnemen met de verantwoordelijke persoon aldaar.

PRIMA

Alles verliep heel soepel

Met een gerust hart op vakantie

Aardige mensen, persoonlijk. Goed geregeld

De ervaring met vakantieparking.

Beschrijf hier uw ervaring

Ontvangst en wegbrengen naar Schiphol ging ok. Moest bij het ophalen bijna een uur wachten, dat is te lang na een lange vlucht. Verder had ik betaald voor binnen parkeren, dit werd bevestigd bij aankomst. Ik moest de sleutel afgeven maar men heeft de auto gewoon drie weken buiten laten staan, stoffig en onder de vogelpoep. Niet voor herhaling vatbaar dus.

Paul Otter

Vlakbij Schiphol geparkeerd en gepoets en glimmend weer op weg!

Beschrijf hier uw ervaring

Het mooie van vakantieparking is dat het autopoetsers van nature zijn die parkeren erbij doen. En dus helemaal leuk dat al parkerend je auto gepoetst kan worden! Ik ben erg te vreden over het reinigen van de mijn auto: kreeg ook tips voor de autowasstraat!

Goed geregeld!

Beschrijf hier uw ervaring

Prima parkeergelegenheid lekker dicht bij de snelweg en Schiphol.

Nolle

Supper goed

Beschrijf hier uw ervaring

Alles netjes volgens afspraak. Volgende keer weer!

Palamara

Verbetering auto afleveren schiphol

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vond de service goed en snel. Ik hoorde dat een ander bedrijf de auto's op schiphol afleveren bij aankomst dit zou sneller zijn voor de klant. Erg aantrekkelijk!

Frank Rijnierse

Prima Parkeren

Beschrijf hier uw ervaring

Goede shuttle services i.c.m. veilig parkeren