R.N. Bakker

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

De klant wil alleen snelheid . Deze was op de heenweg goed en terugweg uitstekend!

B van der Horst

Prima voorziening voor het parkeren van de auto en betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring met parkeren maak hier al 5 jaar gebruik van als we met vakantie gaan .
Afspraken worden na gekomen altijd bereikbaar .

Goed alternatief

Beschrijf hier uw ervaring

Wegbrengen ging snel en goed, bij terugkomst vonden wij dat we wel lang moesten wachten voordat we werden opgehaald, dat was half uur. Maar verder prima, auto stond klaar.

Netjes

Beschrijf hier uw ervaring

Jammer dat nadat ik geboekt had er een juni-actie met korting was. We vertrokken 3 juni maar omdat de actie pas in juni werd aangekaart hadden wij daar geen voordeel meer aan. Niet leuk voor regelmatig terugkerende klanten.

M.G. Kraaijeveld

Rodos met vertraging

Beschrijf hier uw ervaring

Ontvangst begin van de reis ging goed en was snel op Schiphol.
Uw route beschrijving was veel beter dan die in de auto.
Na ruim twee uur vertraging en een aankomst om 04.45 was de chauffeur weer snel op Schiphol.
De auto stond netjes klaar. Wel jammer dat mijn sms over de vertraging niet op een andere telefoon was binnen gekomen
Volgende keer doe ik het zo weer.

E.Marto

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goede dienstverlening zowel het zakelijk vlak als betreft de gastvriendelijkheid.Altijd op tijd.Zowel bij het brengen op de heen-als het ophalen op de terugreis.Al met al zeer aangenaam zaken mee te doen.

Kevin Frederiks

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring gehad, en hele goede service. Zeker een aanrader voor andere mensen!

Parkeren

Beschrijf hier uw ervaring

Wij parkeren onze auto hier al Jaren en zijn zeer tevreden

Perfect

zeer vriendelijk

Veilig parkeren nabij Schiphol tijdens vakantie

Beschrijf hier uw ervaring

prettige omgang met personeel en goede service