Nicky

Vakantieparking goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Eerste keer gebruik gemaakt van Vakantieparking. Is mij goed bevallen. Bij aankomst was er niemand, dus heb ik gebeld zoals in de instructies stond en de mevrouw kwam eraan. Alles netjes afgehandeld... Eerste keer gebruik gemaakt van Vakantieparking. Is mij goed bevallen. Bij aankomst was er niemand, dus heb ik gebeld zoals in de instructies stond en de mevrouw kwam eraan. Alles netjes afgehandeld en uileg gekregen en werd ik naar Schiphol gebracht. Bij terugkomst na telefonisch contact werd ik spoedig opgehaald en stond mijn auto al klaar bij de poort, kon zo weg rijden. Goede ervaring en als ik weer moet reizen vanaf Schiphol dan zal ik zeker weer gebruik maken van Vakantieparking. Aanrader dus!

gorter

Goede prijs /kwaliteit verhouding

Richard Keur

Prima geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Al jaren ons vertrouwd adres voor het achterlaten van onze auto tijdens de vakantie.

Merlijn

Super ! Snel op locatie en met het ophalen ook!

Beschrijf hier uw ervaring

Erg fijn en prettige ervaring met jullie! Vriendelijk en super fijn behandeld.

Prima!

Liep op rolletjes.
Svp wel wat duidelijker aangeven dat je sleutel houden vijftien euro duurder is.
Verder zeer tevreden

Parkeren 247

Beschrijf hier uw ervaring

De opvang was redelijk goed, een tipje misschien voordat je de auto terug geeft aan de eigenaar ga er met een spuit overheen dan is alle vogelpoep eraf

R.N. Bakker

Snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

De klant wil alleen snelheid . Deze was op de heenweg goed en terugweg uitstekend!

B van der Horst

Prima voorziening voor het parkeren van de auto en betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring met parkeren maak hier al 5 jaar gebruik van als we met vakantie gaan .
Afspraken worden na gekomen altijd bereikbaar .

Goed alternatief

Beschrijf hier uw ervaring

Wegbrengen ging snel en goed, bij terugkomst vonden wij dat we wel lang moesten wachten voordat we werden opgehaald, dat was half uur. Maar verder prima, auto stond klaar.

Netjes

Beschrijf hier uw ervaring

Jammer dat nadat ik geboekt had er een juni-actie met korting was. We vertrokken 3 juni maar omdat de actie pas in juni werd aangekaart hadden wij daar geen voordeel meer aan. Niet leuk voor... Jammer dat nadat ik geboekt had er een juni-actie met korting was. We vertrokken 3 juni maar omdat de actie pas in juni werd aangekaart hadden wij daar geen voordeel meer aan. Niet leuk voor regelmatig terugkerende klanten.