Beschrijf hier uw ervaring

Snel gebracht en snel gehaald.

Prima parkeren bij Schiphol!

Beschrijf hier uw ervaring

De locatie van Vakantieparking.nl is goed bereikbaar. Binnen vijf minuten waren we onderweg naar Schiphol. Na een kleine tien minuten werden we afgezet voor de deur van onze vertrekhal.
Na ons telefoontje dat we weer waren geland en onze bagage hadden gehaald werden we binnen tien minuten opgehaald en teruggebracht naar onze eigen auto. Geen papieren rompslomp meer, maar hulp bij het tillen van de koffers en het simpel overhandigen van onze autosleutel.
Vriendelijk en beleefd personeel!
Voor herhaling vatbaar!

Brouwer

Een top parking!

Beschrijf hier uw ervaring

Nette chauffeur. Erg beleefd en vlakbij Schiphol. En dat voor een uitstekende prijs. De volgende keer reserveren wij weer bij Vakantieparking.

Michiel Verbrugge

Super goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Alles is prima geregeld, ophalen en brengen gaat super snel

Nicky

Vakantieparking goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Eerste keer gebruik gemaakt van Vakantieparking. Is mij goed bevallen. Bij aankomst was er niemand, dus heb ik gebeld zoals in de instructies stond en de mevrouw kwam eraan. Alles netjes afgehandeld en uileg gekregen en werd ik naar Schiphol gebracht. Bij terugkomst na telefonisch contact werd ik spoedig opgehaald en stond mijn auto al klaar bij de poort, kon zo weg rijden. Goede ervaring en als ik weer moet reizen vanaf Schiphol dan zal ik zeker weer gebruik maken van Vakantieparking. Aanrader dus!

gorter

Goede prijs /kwaliteit verhouding

Richard Keur

Prima geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Al jaren ons vertrouwd adres voor het achterlaten van onze auto tijdens de vakantie.

Merlijn

Super ! Snel op locatie en met het ophalen ook!

Beschrijf hier uw ervaring

Erg fijn en prettige ervaring met jullie! Vriendelijk en super fijn behandeld.

Prima!

Liep op rolletjes.
Svp wel wat duidelijker aangeven dat je sleutel houden vijftien euro duurder is.
Verder zeer tevreden

Parkeren 247

Beschrijf hier uw ervaring

De opvang was redelijk goed, een tipje misschien voordat je de auto terug geeft aan de eigenaar ga er met een spuit overheen dan is alle vogelpoep eraf