BUCO trainingen

Auto parkeren.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede behandeling met heen en terug rijden . Het mooie wat jullie bieden is de schoonmaak dienst.

wim domenie

Matig

Beschrijf hier uw ervaring

wij zaten in de bus in portugal
u zou volgens mijn kinderen nog contact opnemen wat echter niet is gebeurd

Wim

Kwaliteit aan bodemprijs

Beschrijf hier uw ervaring

Punctueel, professioneel en nét de goedkoopste

Prima aanpak.

Beschrijf hier uw ervaring

Nadat ik het adres niet kon vinden ben ik na telefonisch contact met jullie goed begeleid om op jullie adres te komen. Daar aangekomen werd ik uitstekend geholpen en zeer snel naar Schiphol... Nadat ik het adres niet kon vinden ben ik na telefonisch contact met jullie goed begeleid om op jullie adres te komen. Daar aangekomen werd ik uitstekend geholpen en zeer snel naar Schiphol gebracht. Bij de terugreis werd ik supersnel opgehaald. Bij aankomst op jullie adres stond mijn auto klaar zodat ik weer snel door kon naar huis. Dat gebeurde allemaal zeer vriendelijk en zakelijk correct.

B. Smit

Matige prestatie

Beschrijf hier uw ervaring

Bij het afhalen op Schiphol stonden wij op de afgesproken plek tussen hal 2 en 3.
Dit is bevestigd door de chauffeur die ons uiteindelijk ophaalde.
Wat was het probleem: Wij stonden te...
Dit is bevestigd door de chauffeur die ons uiteindelijk ophaalde.
Wat was het probleem: Wij stonden te wachten aan de straat die door taxi 's wordt gebruikt
maar wij hadden die straat over moeten steken en dan bij de volgende straat gaan wachten.
Wie verzint nou zoiets. Wij worden toch ook door een taxibus afgehaald.
Mijn advies is om klein overzicht te maken en die aan de klanten meegeven.
Note: Ik heb 5 x moeten bellen voordat wwij werden afgehaald. 1,5 uur wachten en mooi midden in de
file naar huis terug.
Met vriendelijke groet.
Familie Smit

Prima ervaring vakantieparking.

Beschrijf hier uw ervaring

Keurig ontvangen, prima geregeld en comfortabel vervoer naar en van Schiphol

Beschrijf hier uw ervaring

Snel gebracht en snel gehaald.

Prima parkeren bij Schiphol!

Beschrijf hier uw ervaring

De locatie van Vakantieparking.nl is goed bereikbaar. Binnen vijf minuten waren we onderweg naar Schiphol. Na een kleine tien minuten werden we afgezet voor de deur van onze vertrekhal.
Na...
Na ons telefoontje dat we weer waren geland en onze bagage hadden gehaald werden we binnen tien minuten opgehaald en teruggebracht naar onze eigen auto. Geen papieren rompslomp meer, maar hulp bij het tillen van de koffers en het simpel overhandigen van onze autosleutel.
Vriendelijk en beleefd personeel!
Voor herhaling vatbaar!

Brouwer

Een top parking!

Beschrijf hier uw ervaring

Nette chauffeur. Erg beleefd en vlakbij Schiphol. En dat voor een uitstekende prijs. De volgende keer reserveren wij weer bij Vakantieparking.

Michiel Verbrugge

Super goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Alles is prima geregeld, ophalen en brengen gaat super snel