A vd Lee

Goede service

goed geregeld

Familie Meuwese

FANTASTISCH WIJ KUNNEN HET IEDEREEN AANRADEN..

Beschrijf hier uw ervaring

Wij kunnen zeggen dat onze beoordeling , fantastisch is. Wij hebben hele goede ervaringen met Vakantie parking.
Alles is prima geregeld en je hoeft niet lang te wachten tot dat ze je komen...
Alles is prima geregeld en je hoeft niet lang te wachten tot dat ze je komen halen als je op schiphol geland bent.
Vriendelijke mensen. Wij gaan nergens anders meer heen en zullen steeds hier onze auto parkeren.

Kevin + fam

Super goed

Beschrijf hier uw ervaring

Niks te klagen gehad met 4 personen op vakantie geweest en netjes weggebracht en opgehaald geen wachttijd gehad gewoon gelijk instappen en naar de auto toe

De eerste maar niet de laatste keer

Alles prima geregeld

Goed en correct

Beste,

Wij vonden het fijn om onze wagen bij jullie achter te laten. Jullie waren vriendelijk en hulpvaardig meer mag een mens niet verwachten. Bedankt!

Verschoren-De Smedt

Dirk Kersten

Oordeel over vakantieparking

Beschrijf hier uw ervaring

De informatie op de site was duidelijk. Vriendelijke ontvangst, we werden vlot naar Schiphol gebracht en bij het ophalen vanaf Schiphol waren zo ook netjes op tijd.

gila

Marokko

Vriendelijk en doelmatig

Cornelis Burger

Goede vakantie parking. Netjes de auto al start klaar gezet voor... Goede vakantie parking. Netjes de auto al start klaar gezet voor ons.

Voordelige kleine vakantieparking

Vis

Super!!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijk , snel en goed en niet duur .