Beschrijf hier uw ervaring

komen al voor de 3de keer en zal het de volgende keer weer mijn auto daar komen plaatsen en laten schoonmaken

F.Wind

VIP parking

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekend binnen 10 minuten bij de vertrekhal en bij terugkomst ook binnen 10 minuten weer gehaald door 2 vriendelijke jongens waarvan een keurig onze koffers verzorgde tot aan de kofferbak van... Uitstekend binnen 10 minuten bij de vertrekhal en bij terugkomst ook binnen 10 minuten weer gehaald door 2 vriendelijke jongens waarvan een keurig onze koffers verzorgde tot aan de kofferbak van onze auto die reeds vooraan klaarstond.

Patrick Goossens

Perfect geregeld snel naar de vertrekhal gebracht ook al was het midden in de nacht (4uur)
en bij de terugreis binnen 10 minuten opgepikt

Theo R

Gewoon goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

vriendelijke en goed. zowel aankomst als vertrek.

J.Huijsmans

Parkeren rond Schiphol

Beschrijf hier uw ervaring

gemakkelijk bereikbaar, vriendelijke ontvangst, vlot geholpen zowel bij heenreis als terugreis

C. Roelfsema

Uitstekend: aanrader

Beschrijf hier uw ervaring

Auto bewaakt parkeren. Brengen en halen Schiphol uitstekend geregeld. Kortom: een aanrader.

Betrouwbaar en prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben nu al vele malen gebruik gemaakt van Vakantieparking en dat gaat altijd prima. We worden altijd snel naar Schiphol gebracht en weer opgehaald. Betaling bij aankomst en je kunt ver vooraf... Wij hebben nu al vele malen gebruik gemaakt van Vakantieparking en dat gaat altijd prima. We worden altijd snel naar Schiphol gebracht en weer opgehaald. Betaling bij aankomst en je kunt ver vooraf reserveren. Kortom: tevreden.

Van der Burgh-ARBO-advies

Zeer goed bevallen. Doen we zeker weer. Goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn tijdens het aanrijden gebeld om te vragen hoe laat we zouden aankomen. Wij waren verlaat. Keurig dat ze ons belden. Ook het weer ophalen van Schiphol verliep geweldig.

Marianne peeters

Vakkantieparking werkt prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Je komt in aLe rust aan net buiten de drukte van Schiphol.
Even een telefoontje en ze zijn er van vakantieparking. Het was voor ons de viijfde keer maar volgende keer weer!

Beschrijf hier uw ervaring

Het was onze eerste ervaring en die is goed