Betrouwbaar en prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben nu al vele malen gebruik gemaakt van Vakantieparking en dat gaat altijd prima. We worden altijd snel naar Schiphol gebracht en weer opgehaald. Betaling bij aankomst en je kunt ver vooraf reserveren. Kortom: tevreden.

Van der Burgh-ARBO-advies

Zeer goed bevallen. Doen we zeker weer. Goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn tijdens het aanrijden gebeld om te vragen hoe laat we zouden aankomen. Wij waren verlaat. Keurig dat ze ons belden. Ook het weer ophalen van Schiphol verliep geweldig.

Marianne peeters

Vakkantieparking werkt prima!

Beschrijf hier uw ervaring

Je komt in aLe rust aan net buiten de drukte van Schiphol.
Even een telefoontje en ze zijn er van vakantieparking. Het was voor ons de viijfde keer maar volgende keer weer!

Beschrijf hier uw ervaring

Het was onze eerste ervaring en die is goed

A vd Lee

Goede service

goed geregeld

Familie Meuwese

FANTASTISCH WIJ KUNNEN HET IEDEREEN AANRADEN..

Beschrijf hier uw ervaring

Wij kunnen zeggen dat onze beoordeling , fantastisch is. Wij hebben hele goede ervaringen met Vakantie parking.
Alles is prima geregeld en je hoeft niet lang te wachten tot dat ze je komen halen als je op schiphol geland bent.
Vriendelijke mensen. Wij gaan nergens anders meer heen en zullen steeds hier onze auto parkeren.

Kevin + fam

Super goed

Beschrijf hier uw ervaring

Niks te klagen gehad met 4 personen op vakantie geweest en netjes weggebracht en opgehaald geen wachttijd gehad gewoon gelijk instappen en naar de auto toe

De eerste maar niet de laatste keer

Alles prima geregeld

Goed en correct

Beste,

Wij vonden het fijn om onze wagen bij jullie achter te laten. Jullie waren vriendelijk en hulpvaardig meer mag een mens niet verwachten. Bedankt!

Verschoren-De Smedt