Hartink

Voordelig en gemakkelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Maak al meer dan 10 jaar gebruik van Vakantieparking, ook al onder een (volgens mij) andere naam, maar zelfde bedrijf.
Heel dicht bij Schiphol.
Altijd gemakkelijk reserveren,...
Heel dicht bij Schiphol.
Altijd gemakkelijk reserveren, gemakkelijk te vinden, uiterst korte wachttijd bij brengen en ophalen, kortom: absolute aanrader.

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Erg fijn om je auto zo te parkeren (niet te hoeven zoeken naar een plekje) en naar schiphol gebracht te worden en bij terugkomst snel weer opgehaald te worden

Marsha

Perfecte parkeerplek

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, dichtbij Schiphol en betaalbaar.

scalzo

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Wij maken nu al enige jaren gebruik van vakantieparking en zijn zeer tevreden. We hoeven nooit lang te wachten om opgehaald te worden en als we vertrekken dan is dat altijd direct,

Kristof

Dik in orde!

Beschrijf hier uw ervaring

Vlotte aflevering en ophaling aan de luchthaven na onze terugkeer. Volgende keer opnieuw vakantieparking!

Sesink

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Al jarenlang maken wij tot volle tevredenheid gebruik van Vakantieparking.nl. Uitstekende service en bijzonder vriendelijke mensen!

Perfect parkeren

Beschrijf hier uw ervaring

Vervoer van en naar schiphol snel en perfect

Vakantieparking

Snelle service!

Ruud Warmer

Prima service voor mooie prijs!

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig dichtbij Schiphol en een service gerichte instelling van de medewerkers. En afspraak is afspraak! Goed bereikbaar en meteen actie! Goede ervaring!