Prima service

Shantie Manna

Vakantieparking

Beschrijf hier uw ervaring

Voor de tweede keer zijn hebben wij onze auto bij vakantieparking gestald. Omdat wij met twee gezinnen waren moesten wij lang wachten op de tweede gezin. Gelukkig bleef de chauffeur van vakantieparking op ons wachten. Wij zijn heel tevreden.

Spieringhs

Uitstekende service

Beschrijf hier uw ervaring

Perfecte manier om je auto veilig en goedkoop te parkeren. Ideaal om vanuit deze locatie naar schiphol te worden gebracht en opgehaald.

Super bediening . Vriendelijke mensen . Duidelijke omgeving . Gewoon weg en super parking echt een aanrader mij zien ze zeker terug !!!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Vakantie parking TOP echt een aanrader !!!! Mij zien ze zeker terug !!!!!

Hartink

Voordelig en gemakkelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Maak al meer dan 10 jaar gebruik van Vakantieparking, ook al onder een (volgens mij) andere naam, maar zelfde bedrijf.
Heel dicht bij Schiphol.
Altijd gemakkelijk reserveren, gemakkelijk te vinden, uiterst korte wachttijd bij brengen en ophalen, kortom: absolute aanrader.

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Erg fijn om je auto zo te parkeren (niet te hoeven zoeken naar een plekje) en naar schiphol gebracht te worden en bij terugkomst snel weer opgehaald te worden

Marsha

Perfecte parkeerplek

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, dichtbij Schiphol en betaalbaar.

scalzo

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Wij maken nu al enige jaren gebruik van vakantieparking en zijn zeer tevreden. We hoeven nooit lang te wachten om opgehaald te worden en als we vertrekken dan is dat altijd direct,

Kristof

Dik in orde!

Beschrijf hier uw ervaring

Vlotte aflevering en ophaling aan de luchthaven na onze terugkeer. Volgende keer opnieuw vakantieparking!

Sesink

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Al jarenlang maken wij tot volle tevredenheid gebruik van Vakantieparking.nl. Uitstekende service en bijzonder vriendelijke mensen!