Roland van Lieshout

Super vakantie parkeerplaats.

Beschrijf hier uw ervaring

Vooraf bevestiging voor parkeren netjes geregeld, ontvangst bij aankomst goed daarna de service van wegbrengen en ophalen was perfect geregeld. Een aanrader voor iedereen .

Uitstekende service!

Beschrijf hier uw ervaring

De service die vakantieparking biedt was uitstekend. Het vervoer naar en van Schiphol ging heel vlot, we
Hoefden niet te wachten , ging heel snel. We zijn zeer tevreden !

p. berentsen

Goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

alles goed geregeld en netjes weg gebracht en weer opgehaald door uw personeel

Keurig geregeld, prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Keurig op tijd en betrouwbaar. Moest wel de sleutel afgeven maar dat was geen probleem

Prima service

Shantie Manna

Vakantieparking

Beschrijf hier uw ervaring

Voor de tweede keer zijn hebben wij onze auto bij vakantieparking gestald. Omdat wij met twee gezinnen waren moesten wij lang wachten op de tweede gezin. Gelukkig bleef de chauffeur van... Voor de tweede keer zijn hebben wij onze auto bij vakantieparking gestald. Omdat wij met twee gezinnen waren moesten wij lang wachten op de tweede gezin. Gelukkig bleef de chauffeur van vakantieparking op ons wachten. Wij zijn heel tevreden.

Spieringhs

Uitstekende service

Beschrijf hier uw ervaring

Perfecte manier om je auto veilig en goedkoop te parkeren. Ideaal om vanuit deze locatie naar schiphol te worden gebracht en opgehaald.

Super bediening . Vriendelijke mensen . Duidelijke omgeving . Gewoon weg en super parking echt een aanrader mij zien ze zeker terug !!!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Vakantie parking TOP echt een aanrader !!!! Mij zien ze zeker terug !!!!!