fransientje hoogakker

Parkeren

Prima nu al 3 keer gebruik van gemaakt

Super slechte service

Beschrijf hier uw ervaring

Na 's nachts bij vertrek 2-3 opgehaald te zijn, nog ruim 3 kwartier rondjes over Schiphol gereden om een andere klant op te halen. Maar aangezien de medewerker van Vakantieparking niet goed Nederlands sprak, leverde dit heel veel communicatieproblemen op. Terug bij Vakantieparking werd ik erg denigrerend te woord gestaan. Mijn koffer werd midden op het terrein neergezet en ik moest gewoon door middel van de afstandsbediening van mijn auto, mijn auto terug vinden op de parkeerplaats. Bij Vakantieparking kent men het woord service niet.

Niks op aan te merken

Prima ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Afspraken wreden prima nagekomen. Zowel bij vertrek als aankomst. Auto stond er keurig gewassen bij. Dat is wel extra.

Roland van Lieshout

Super vakantie parkeerplaats.

Beschrijf hier uw ervaring

Vooraf bevestiging voor parkeren netjes geregeld, ontvangst bij aankomst goed daarna de service van wegbrengen en ophalen was perfect geregeld. Een aanrader voor iedereen .

Uitstekende service!

Beschrijf hier uw ervaring

De service die vakantieparking biedt was uitstekend. Het vervoer naar en van Schiphol ging heel vlot, we
Hoefden niet te wachten , ging heel snel. We zijn zeer tevreden !

p. berentsen

Goed geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

alles goed geregeld en netjes weg gebracht en weer opgehaald door uw personeel

Keurig geregeld, prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Keurig op tijd en betrouwbaar. Moest wel de sleutel afgeven maar dat was geen probleem