probleemloos

Wilfried

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Aanmelden. Auto inleveren bij schiphol en bij terugkomst staat je auto na een telefoontje weer klaar. Zo makkelijk kan het zijn tegen de juiste prijs. Prima service.

BBC Technologies B.V.

Hartelijk en persoonlijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Ali en Team zijn net je familie, die je uitzaaien als je vertrekt en warm verwelkomen wanneer je terugkomt.

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

vriendelijk onthaal, na aankomst binnen de 5 min in het busje richting Schiphol, na vakantie een telefoontje en na max. 5 min. zit je weeral richting parking

Hartensveld

Goede
service alleen anders als vermeld bij boeking moet je wel je autosleutel inleveren dit is verder geen probleem geweest.

Rob Riksen

Beoordeling parkeren bij Vakantieparking.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring. Bij aankomst kwamen we in tijdnood, deels door de verkeerssituatie, toen was het 's nachts moeilijk de locatie te herkennen. Hier mag nog wat aan gedaan worden (groter, verlicht... Goede ervaring. Bij aankomst kwamen we in tijdnood, deels door de verkeerssituatie, toen was het 's nachts moeilijk de locatie te herkennen. Hier mag nog wat aan gedaan worden (groter, verlicht bord wellicht). Voor het overige goede ervaring zowel bij brengen als halen van de auto.

fransientje hoogakker

Parkeren

Prima nu al 3 keer gebruik van gemaakt

Super slechte service

Beschrijf hier uw ervaring

Na 's nachts bij vertrek 2-3 opgehaald te zijn, nog ruim 3 kwartier rondjes over Schiphol gereden om een andere klant op te halen. Maar aangezien de medewerker van Vakantieparking niet goed... Na 's nachts bij vertrek 2-3 opgehaald te zijn, nog ruim 3 kwartier rondjes over Schiphol gereden om een andere klant op te halen. Maar aangezien de medewerker van Vakantieparking niet goed Nederlands sprak, leverde dit heel veel communicatieproblemen op. Terug bij Vakantieparking werd ik erg denigrerend te woord gestaan. Mijn koffer werd midden op het terrein neergezet en ik moest gewoon door middel van de afstandsbediening van mijn auto, mijn auto terug vinden op de parkeerplaats. Bij Vakantieparking kent men het woord service niet.

Niks op aan te merken

Prima ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Afspraken wreden prima nagekomen. Zowel bij vertrek als aankomst. Auto stond er keurig gewassen bij. Dat is wel extra.