Van strien

Vakantieparking bedankt

Beschrijf hier uw ervaring

Wij kwamen dit maal voor de tweede keer aan bij dit bedrijf heel goed geholpen alleen toen we terug kwamen was het allemaal niet zo heel duidelijk netjes gebeld dat we klaar stonden konden geen reservering vinden tot tweemaal alles uitgelegd toen wilde ze ons bij de parking oppikken in plaats op Schiphol niet heel snugger als je zegt dat je daar staat eenmaal opgehaald en aangekomen bij de garage onze auto gepakt koffers uit het busje staat ineens de chauffeur beetje dwingend met zijn hand omhoog omdat hij vond dat hij wel wat verdiend had na dit incident toch nog maar eens nadenken of we volgende keer hier gaan parkeren

TOP

Beschrijf hier uw ervaring

Ik maak al jaren gebruik van Vakantie Parking iedere keer weer goed geregeld.

W.Vieleers

Bezint eer ge begint

Beschrijf hier uw ervaring

Op 7 december 2015 onze auto afgegeven aan vakantieparking.nl. Bij het ophalen zijn er enkele parkeerdeukjes en beschadigingen geconstateerd. Dit direct aan de chauffeur (hij staat zelfs op de foto die ik van de beschadiging heb genomen) en bij thuiskomst aan de organisatie gemeld. Dan blijkt de organisatie niet meer zo efficient en betrouwbaar als dat ze willen laten doen blijken.Na vele, vele telefoontjes om reactie volgend slechts vele, vele uitvluchten. Personen die de melding in behandeling hadden wijzigde voortdurend en waren vervolgens nooit bereikbaar of er werd meermaals om mijn reservering gevraagd en foto's van de schade waarna er weer niets gebeurde. Tot de ultieme slappe uitvlucht, dat de onderneming een dag na de afgifte van mijn auto was overgenomen door een andere eigenaar en ik mij maar bij de oude eigenaar moest melden. Mijn betoog dat ik niet met personen een overeenkomst was aangegaan maar met een onderneming leidde weer tot een verzoek om maar eens het bewijs van reservering op te sturen. Kortom een organisatie die efficiëntie en betrouwbaarheid voorstaat is voor Vakantieparking slechts een droombeeld.

Is prima bevallen. Zeker voor herhaling vatbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes auto geparkeerd, naar Schiphol gebracht.
Bij terugkomst stond busje klaar en we konden meteen naar de auto.

probleemloos

Wilfried

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Aanmelden. Auto inleveren bij schiphol en bij terugkomst staat je auto na een telefoontje weer klaar. Zo makkelijk kan het zijn tegen de juiste prijs. Prima service.

BBC Technologies B.V.

Hartelijk en persoonlijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Ali en Team zijn net je familie, die je uitzaaien als je vertrekt en warm verwelkomen wanneer je terugkomt.

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

vriendelijk onthaal, na aankomst binnen de 5 min in het busje richting Schiphol, na vakantie een telefoontje en na max. 5 min. zit je weeral richting parking

Hartensveld

Goede
service alleen anders als vermeld bij boeking moet je wel je autosleutel inleveren dit is verder geen probleem geweest.

Rob Riksen

Beoordeling parkeren bij Vakantieparking.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring. Bij aankomst kwamen we in tijdnood, deels door de verkeerssituatie, toen was het 's nachts moeilijk de locatie te herkennen. Hier mag nog wat aan gedaan worden (groter, verlicht bord wellicht). Voor het overige goede ervaring zowel bij brengen als halen van de auto.