Crum

Goed, ontvangst was oké

Beschrijf hier uw ervaring

Bij aankomst netjes ontvangen.

Irma Vd Hoek

Prima geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Komen gemaakte afspraken goed na en werken mooi op tijd

Ac Dekker

Alles goed geregeld

Alles volgens afspraak

Goede service voor een goede prijs

Beschrijf hier uw ervaring

Prima plek om je auto te parkeren wanneer je vliegt vanaf Schiphol. Helaas de laatste keer mijn auto wel met schade terug gekregen (deur van de auto naast me is er tegenaan gekomen met een... Prima plek om je auto te parkeren wanneer je vliegt vanaf Schiphol. Helaas de laatste keer mijn auto wel met schade terug gekregen (deur van de auto naast me is er tegenaan gekomen met een behoorlijke schade tot gevolg). Nu dus wel benieuwd naar hoe dit wordt afgehandeld door de parking.

Super service, fijn bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Altijd makkelijk te reserveren, altijd plek.

P.Franssen

Al jarenlang vaste klant

Beschrijf hier uw ervaring

Via een familielid geattendeerd op dit bedrijf en iedere keer weer top service. Auto staat netjes overdekt geparkeerd. Shuttleservice die je naar en van Schiphol ophaald. Zeer korte wachtijden als... Via een familielid geattendeerd op dit bedrijf en iedere keer weer top service. Auto staat netjes overdekt geparkeerd. Shuttleservice die je naar en van Schiphol ophaald. Zeer korte wachtijden als je opgehaald moet worden vanaf Schiphol.

G.Venema

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle breng en ophaalservice met de shuttlebus

serbee

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

vriendelijke mensen en duidelijke afspraken en goede serviece

hendrik bos

Perfect geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

goede service, klantvriendelijk, geen wachttijd, persoonlijke benadering

Van strien

Vakantieparking bedankt

Beschrijf hier uw ervaring

Wij kwamen dit maal voor de tweede keer aan bij dit bedrijf heel goed geholpen alleen toen we terug kwamen was het allemaal niet zo heel duidelijk netjes gebeld dat we klaar stonden konden geen... Wij kwamen dit maal voor de tweede keer aan bij dit bedrijf heel goed geholpen alleen toen we terug kwamen was het allemaal niet zo heel duidelijk netjes gebeld dat we klaar stonden konden geen reservering vinden tot tweemaal alles uitgelegd toen wilde ze ons bij de parking oppikken in plaats op Schiphol niet heel snugger als je zegt dat je daar staat eenmaal opgehaald en aangekomen bij de garage onze auto gepakt koffers uit het busje staat ineens de chauffeur beetje dwingend met zijn hand omhoog omdat hij vond dat hij wel wat verdiend had na dit incident toch nog maar eens nadenken of we volgende keer hier gaan parkeren