Simone

Zeer slechte communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Geen goede ervaring bij het terug komen na onze vakantie. Ruim een uur langer dan toegezegd gewacht op onze auto zonder dat hier over gecommuniceerd werd. Tevens onze auto terug gekregen met vuil exterieur, vol modder. Als kers op de taart lagen er afgekloven stukjes vingernagels bij de bestuurdersstoel. Na indien van een klacht, na 2 weken nog steeds geen reactie ontvangen.

Reactie Vakantieparking.nl:

Geachte mevrouw Simone, Wij betreuren het dat u onnodig lang heeft moeten wachten. Door een onbekende reden is uw telefoontje niet of onjuist binnen gekomen bij ons waardoor de wachttijd is... Geachte mevrouw Simone, Wij betreuren het dat u onnodig lang heeft moeten wachten. Door een onbekende reden is uw telefoontje niet of onjuist binnen gekomen bij ons waardoor de wachttijd is ontstaan. Onze excuses hiervoor. Wij hebben een dag na uw klacht per email gereageerd. De reactie is naar uw partner gestuurd omdat de reservering op zijn naam is gemaakt. Helaas heeft u de reactie om deze reden niet gezien. Wij wachten uw reactie af om deze klacht goed af te handelen. Onze excuses voor het ongemak.

Luuc

Prima service!

Beschrijf hier uw ervaring

Korte doorlooptijd van aankomst bij de parkeergarage naar het vliegveld en omgekeerd opnieuw goed getimedšŸ˜

Crum

Goed, ontvangst was okƩ

Beschrijf hier uw ervaring

Bij aankomst netjes ontvangen.

Irma Vd Hoek

Prima geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Komen gemaakte afspraken goed na en werken mooi op tijd

Ac Dekker

Alles goed geregeld

Alles volgens afspraak

Goede service voor een goede prijs

Beschrijf hier uw ervaring

Prima plek om je auto te parkeren wanneer je vliegt vanaf Schiphol. Helaas de laatste keer mijn auto wel met schade terug gekregen (deur van de auto naast me is er tegenaan gekomen met een behoorlijke schade tot gevolg). Nu dus wel benieuwd naar hoe dit wordt afgehandeld door de parking.

Super service, fijn bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Altijd makkelijk te reserveren, altijd plek.

P.Franssen

Al jarenlang vaste klant

Beschrijf hier uw ervaring

Via een familielid geattendeerd op dit bedrijf en iedere keer weer top service. Auto staat netjes overdekt geparkeerd. Shuttleservice die je naar en van Schiphol ophaald. Zeer korte wachtijden als je opgehaald moet worden vanaf Schiphol.

G.Venema

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle breng en ophaalservice met de shuttlebus

serbee

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

vriendelijke mensen en duidelijke afspraken en goede serviece