Betrouwbaar en goed

Beschrijf hier uw ervaring

Al sinds 2015 maken we meerdere keren per jaar gebruik van deze dienst (shuttle parkeren) en dit bevalt tot dusver erg goed. Natuurlijk moeten ook wij zo nu en dan wel eens iets langer op Schiphol wachten voordat we worden opgehaald, maar langer dan 20 minuten is dit nooit geweest.

pw.kok@kliksafe.nl

netjes en vlot

Nadia

Beschrijf hier uw ervaring

Ik maak al jaren gebruik van jullie diensten en zeker een paar keer per jaar, maar tot heden heb ik niets negatiefs ervaren.

Prima tevreden

Alles goed verzorgd. Prima service

Maanen

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Komen keurig hun afspraken na..

Simone

Zeer slechte communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Geen goede ervaring bij het terug komen na onze vakantie. Ruim een uur langer dan toegezegd gewacht op onze auto zonder dat hier over gecommuniceerd werd. Tevens onze auto terug gekregen met vuil exterieur, vol modder. Als kers op de taart lagen er afgekloven stukjes vingernagels bij de bestuurdersstoel. Na indien van een klacht, na 2 weken nog steeds geen reactie ontvangen.

Reactie Vakantieparking.nl:

Geachte mevrouw Simone, Wij betreuren het dat u onnodig lang heeft moeten wachten. Door een onbekende reden is uw telefoontje niet of onjuist binnen gekomen bij ons waardoor de wachttijd is... Geachte mevrouw Simone, Wij betreuren het dat u onnodig lang heeft moeten wachten. Door een onbekende reden is uw telefoontje niet of onjuist binnen gekomen bij ons waardoor de wachttijd is ontstaan. Onze excuses hiervoor. Wij hebben een dag na uw klacht per email gereageerd. De reactie is naar uw partner gestuurd omdat de reservering op zijn naam is gemaakt. Helaas heeft u de reactie om deze reden niet gezien. Wij wachten uw reactie af om deze klacht goed af te handelen. Onze excuses voor het ongemak.

Luuc

Prima service!

Beschrijf hier uw ervaring

Korte doorlooptijd van aankomst bij de parkeergarage naar het vliegveld en omgekeerd opnieuw goed getimedšŸ˜

Crum

Goed, ontvangst was okƩ

Beschrijf hier uw ervaring

Bij aankomst netjes ontvangen.

Irma Vd Hoek

Prima geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Komen gemaakte afspraken goed na en werken mooi op tijd

Ac Dekker

Alles goed geregeld