Alex Meijer

Beschrijf hier uw ervaring

Ik maak al een jaar of 10 gebruik van vakantieparking, altijd prima geregeld!

Hoogendijk

Goed en Betrouwbaar !

Beschrijf hier uw ervaring

Ze komen na wat ze beloven, zijn er altijd heel snel en je wordt uitstekend geholpen en te woord gestaan. Nooit problemen.

Prima geregeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes en prima geregeld, geen wachttijden

J m

Zeer goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Alweer voor de derde keer gebruik gemaakt en weer zeer tevreden. Een aanbeveling voor iedereen die op Schiphol moet parkeren

Betrouwbaar en goed

Beschrijf hier uw ervaring

Al sinds 2015 maken we meerdere keren per jaar gebruik van deze dienst (shuttle parkeren) en dit bevalt tot dusver erg goed. Natuurlijk moeten ook wij zo nu en dan wel eens iets langer op Schiphol... Al sinds 2015 maken we meerdere keren per jaar gebruik van deze dienst (shuttle parkeren) en dit bevalt tot dusver erg goed. Natuurlijk moeten ook wij zo nu en dan wel eens iets langer op Schiphol wachten voordat we worden opgehaald, maar langer dan 20 minuten is dit nooit geweest.

pw.kok@kliksafe.nl

netjes en vlot

Nadia

Beschrijf hier uw ervaring

Ik maak al jaren gebruik van jullie diensten en zeker een paar keer per jaar, maar tot heden heb ik niets negatiefs ervaren.

Prima tevreden

Alles goed verzorgd. Prima service

Maanen

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Komen keurig hun afspraken na..

Simone

Zeer slechte communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Geen goede ervaring bij het terug komen na onze vakantie. Ruim een uur langer dan toegezegd gewacht op onze auto zonder dat hier over gecommuniceerd werd. Tevens onze auto terug gekregen met vuil... Geen goede ervaring bij het terug komen na onze vakantie. Ruim een uur langer dan toegezegd gewacht op onze auto zonder dat hier over gecommuniceerd werd. Tevens onze auto terug gekregen met vuil exterieur, vol modder. Als kers op de taart lagen er afgekloven stukjes vingernagels bij de bestuurdersstoel. Na indien van een klacht, na 2 weken nog steeds geen reactie ontvangen.

Reactie Vakantieparking.nl:

Geachte mevrouw Simone,
Geachte mevrouw Simone,
Wij betreuren het dat u onnodig lang heeft moeten wachten. Door een onbekende reden is uw telefoontje niet of onjuist binnen gekomen bij ons waardoor de wachttijd is ontstaan. Onze excuses hiervoor.
Wij hebben een dag na uw klacht per email gereageerd. De reactie is naar uw partner gestuurd omdat de reservering op zijn naam is gemaakt. Helaas heeft u de reactie om deze reden niet gezien.
Wij wachten uw reactie af om deze klacht goed af te handelen.
Onze excuses voor het ongemak.