Vakantieparking.nl

Vakantieparking.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Vakantieparking.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company774
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Vakantieparking.nl met 8.7/10. Gebaseerd op 774 ervaringen.

W.Vieleers
W.Vieleers

Beschrijf hier uw ervaring

Op 7 december 2015 onze auto afgegeven aan vakantieparking.nl. Bij het ophalen zijn er enkele parkeerdeukjes en beschadigingen geconstateerd. Dit direct aan de chauffeur (hij staat zelfs op de foto die ik van de beschadiging heb genomen) en bij thuiskomst aan de organisatie gemeld. Dan blijkt de organisatie niet meer zo efficient en betrouwbaar als dat ze willen laten doen blijken.Na vele, vele telefoontjes om reactie volgend slechts vele, vele uitvluchten. Personen die de melding in behandeling hadden wijzigde voortdurend en waren vervolgens nooit bereikbaar of er werd meermaals om mijn reservering gevraagd en foto's van de schade waarna er weer niets gebeurde. Tot de ultieme slappe uitvlucht, dat de onderneming een dag na de afgifte van mijn auto was overgenomen door een andere eigenaar en ik mij maar bij de oude eigenaar moest melden. Mijn betoog dat ik niet met personen een overeenkomst was aangegaan maar met een onderneming leidde weer tot een verzoek om maar eens het bewijs van reservering op te sturen. Kortom een organisatie die efficiëntie en betrouwbaarheid voorstaat is voor Vakantieparking slechts een droombeeld.

Score voor Vakantieparking.nl:1.00/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

Bezint eer ge begint.

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes auto geparkeerd, naar Schiphol gebracht.
Bij terugkomst stond busje klaar en we konden meteen naar de auto.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Is prima bevallen. zeker voor herhaling vatbaar.

probleemloos

Goed.

Wilfried
Wilfried

Beschrijf hier uw ervaring

Aanmelden. Auto inleveren bij schiphol en bij terugkomst staat je auto na een telefoontje weer klaar. Zo makkelijk kan het zijn tegen de juiste prijs. Prima service.

Uitstekend.

BBC Technologies B.V.
BBC Technologies B.V.

Beschrijf hier uw ervaring

Ali en Team zijn net je familie, die je uitzaaien als je vertrekt en warm verwelkomen wanneer je terugkomt.

Hartelijk en persoonlijk.

Beschrijf hier uw ervaring

vriendelijk onthaal, na aankomst binnen de 5 min in het busje richting Schiphol, na vakantie een telefoontje en na max. 5 min. zit je weeral richting parking

Uitstekend.

Hartensveld
Hartensveld

Goede
service alleen anders als vermeld bij boeking moet je wel je autosleutel inleveren dit is verder geen probleem geweest.

Goed.

Rob Riksen
Rob Riksen

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring. Bij aankomst kwamen we in tijdnood, deels door de verkeerssituatie, toen was het 's nachts moeilijk de locatie te herkennen. Hier mag nog wat aan gedaan worden (groter, verlicht bord wellicht). Voor het overige goede ervaring zowel bij brengen als halen van de auto.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Beoordeling parkeren bij vakantieparking.

fransientje hoogakker
fransientje hoogakker

Prima nu al 3 keer gebruik van gemaakt

Parkeren.

Beschrijf hier uw ervaring

Na 's nachts bij vertrek 2-3 opgehaald te zijn, nog ruim 3 kwartier rondjes over Schiphol gereden om een andere klant op te halen. Maar aangezien de medewerker van Vakantieparking niet goed Nederlands sprak, leverde dit heel veel communicatieproblemen op. Terug bij Vakantieparking werd ik erg denigrerend te woord gestaan. Mijn koffer werd midden op het terrein neergezet en ik moest gewoon door middel van de afstandsbediening van mijn auto, mijn auto terug vinden op de parkeerplaats. Bij Vakantieparking kent men het woord service niet.

Score voor Vakantieparking.nl:1.00/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

Super slechte service.

Bedrijfsinformatie

Parkeren dichtbij Schiphol voor de beste prijs!
Adres
Rijnlanderweg 855A