Super service, fijn bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Altijd makkelijk te reserveren, altijd plek.

P.Franssen

Al jarenlang vaste klant

Beschrijf hier uw ervaring

Via een familielid geattendeerd op dit bedrijf en iedere keer weer top service. Auto staat netjes overdekt geparkeerd. Shuttleservice die je naar en van Schiphol ophaald. Zeer korte wachtijden als je opgehaald moet worden vanaf Schiphol.

G.Venema

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle breng en ophaalservice met de shuttlebus

serbee

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

vriendelijke mensen en duidelijke afspraken en goede serviece

hendrik bos

Perfect geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

goede service, klantvriendelijk, geen wachttijd, persoonlijke benadering

Van strien

Vakantieparking bedankt

Beschrijf hier uw ervaring

Wij kwamen dit maal voor de tweede keer aan bij dit bedrijf heel goed geholpen alleen toen we terug kwamen was het allemaal niet zo heel duidelijk netjes gebeld dat we klaar stonden konden geen reservering vinden tot tweemaal alles uitgelegd toen wilde ze ons bij de parking oppikken in plaats op Schiphol niet heel snugger als je zegt dat je daar staat eenmaal opgehaald en aangekomen bij de garage onze auto gepakt koffers uit het busje staat ineens de chauffeur beetje dwingend met zijn hand omhoog omdat hij vond dat hij wel wat verdiend had na dit incident toch nog maar eens nadenken of we volgende keer hier gaan parkeren

TOP

Beschrijf hier uw ervaring

Ik maak al jaren gebruik van Vakantie Parking iedere keer weer goed geregeld.

W.Vieleers

Bezint eer ge begint

Beschrijf hier uw ervaring

Op 7 december 2015 onze auto afgegeven aan vakantieparking.nl. Bij het ophalen zijn er enkele parkeerdeukjes en beschadigingen geconstateerd. Dit direct aan de chauffeur (hij staat zelfs op de foto die ik van de beschadiging heb genomen) en bij thuiskomst aan de organisatie gemeld. Dan blijkt de organisatie niet meer zo efficient en betrouwbaar als dat ze willen laten doen blijken.Na vele, vele telefoontjes om reactie volgend slechts vele, vele uitvluchten. Personen die de melding in behandeling hadden wijzigde voortdurend en waren vervolgens nooit bereikbaar of er werd meermaals om mijn reservering gevraagd en foto's van de schade waarna er weer niets gebeurde. Tot de ultieme slappe uitvlucht, dat de onderneming een dag na de afgifte van mijn auto was overgenomen door een andere eigenaar en ik mij maar bij de oude eigenaar moest melden. Mijn betoog dat ik niet met personen een overeenkomst was aangegaan maar met een onderneming leidde weer tot een verzoek om maar eens het bewijs van reservering op te sturen. Kortom een organisatie die efficiëntie en betrouwbaarheid voorstaat is voor Vakantieparking slechts een droombeeld.

Is prima bevallen. Zeker voor herhaling vatbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes auto geparkeerd, naar Schiphol gebracht.
Bij terugkomst stond busje klaar en we konden meteen naar de auto.

probleemloos