fred

Reserveren parkeerplaats

Beschrijf hier uw ervaring

Op 18 maart 2019 hebben wij via het bedrijf TopParking een parkeerplaats gereserveerd ivm onze vakantie. De periode liep van vrijdag 17 mei t/m zaterdag 1 juni 2019. Kosten 49 Euro. Best goedkoop eigenlijk, toch. Wij zijn, zoals vele andere klanten bleek later, bij dit bedrijf terechtgekomen via Social Deal. Hadden we dit maar nooit gedaan, maar zoals iedere Nederlander dachten wij ook hier te maken te hebben met een echte aanbieding, maar dat viel vies tegen. Het maken van de reservering via Internet ging op zich prima. Meteen na de reservering volgde de bevestiging met een parkingvoucher. Tot zover niets aan de hand. Op de parkingvoucher stond onder het kopje “instructies” vermeld dat het ivm planning belangrijk was, dat er 30 minuten voor aankomst aan de Staringstraat 46 te Nieuw Vennep werd gebeld met 020-2442517. Op vrijdag 17 mei 2019 belden wij, zoals gevraagd, ongeveer 30 minuten voor aankomst in Nieuw Vennep naar TopParking. Geen probleem we zouden naar Schiphol worden gebracht. Daar aangekomen bleek er helemaal niemand te zijn. Het adres leek een soort bedrijventerrein met een grote open loods waar auto’s in geparkeerd stonden, maar er stonden nog veel meer auto’s rondom de loods geparkeerd. Weer gebeld met TopParking. Bleek dat we op het verkeerde adres waren, we moesten na het nieuwe adres van ze, namelijk Ondernemingsweg 100 te Uithoorn. Bleek toch een rit te zijn van ruim 22 kilometer met een rijtijd van circa 25 minuten. Maar goed dat we ruim op tijd waren vertrokken. Daar hadden ze tijdens het eerste telefoontje, een half uur van te voren, niets over gezegd. Toen ik daar een opmerking over maakte, werd er gezegd dat het op de website stond. Mooi, maar dat doet toch niemand meer. Als je een reservering hebt gemaakt, zoals wij op 18 maart, en je hebt het adres gekregen waar je moet zijn, ga je er vanuit dat het goed is toch. Het bedrijf had ons, en al die andere mensen moeten informeren over de verhuizing en de andere locatie van het bedrijf. We bleken echt niet de enigen te zijn bleek later. Echt waardeloos en zeer klantonvriendelijk. Aangekomen op het nieuwe adres, kom je voor een dicht hek te staan dat bij een ander bedrijf hoort. Maar weer gebeld met TopParking (duurde een tijd voordat de telefoon werd opgenomen). Er zou al iemand op het bedrijf zijn. Wij hebben niemand gezien. Pas na enige tijd kwam er een man naar het hek en toen konden we eindelijk parkeren. De rit naar Schiphol duurde meer dan 20 minuten. Na onze vakantie bij terugkomst op Schiphol gebeld voor de shuttlebus. Zou 10 minuten tot een half uur duren. Uiteraard duurde dit weer veel langer. We hebben 45 minuten gewacht voordat de bus kwam. Waardeloos, want wat wil je als je de koffers hebt; zo snel mogelijk naar huis en niet eerst drie kwartier wachter en dan nog 20 minuten moeten rijden voordat je bij de auto komt. De chauffeur die ons naar Uithoorn zou brengen, stond met behulp van een Walkie Talkie in verbinding met zijn bedrijf. Wij hoorden, nadat we ingestapt waren dat het niet de bedoeling was dat we eerst naar Uithoorn reden, maar omdat er nog andere (Valet parking) chauffeurs zouden moeten worden opgehaald op Schiphol moest de chauffeur maar een rondje moest rijden zodat zijn collega’s ook mee konden rijden. Toen was voor mij de maat vol en schoot ik uit mijn slof zogezegd. De chauffeur pakte dit signaal zeer goed op en vertelde zijn collega dat hij ons eerst naar Uithoorn zou brengen om ruzie te voorkomen. Dat had hij goed ingeschat. Resumé, dit bedrijf is een jong bedrijf en wil graag groter groeien, daar is niets mis mee. Het bedrijf mist ten enenmale de uitgangspunten van het verlenen van service (met uitzondering van de chauffeur die ons vanaf Schiphol naar Uithoorn reed). Dat begrip, service, komt niet in hun vocabulaire voor. Wij denken, dat doordat het bedrijf heeft meegedaan met de Social Deal aanbieding ze het grote aanbod van klanten behoorlijk hebben onderschat. Kortom ga met dit bedrijf niet in zee en kies een ander, wellicht iets duurder, maar beter bedrijf. Het bespaard je een hoop ellende, frustratie, boosheid en veel wachttijd.

Van strien

Vakantieparking bedankt

Beschrijf hier uw ervaring

Wij kwamen dit maal voor de tweede keer aan bij dit bedrijf heel goed geholpen alleen toen we terug kwamen was het allemaal niet zo heel duidelijk netjes gebeld dat we klaar stonden konden geen reservering vinden tot tweemaal alles uitgelegd toen wilde ze ons bij de parking oppikken in plaats op Schiphol niet heel snugger als je zegt dat je daar staat eenmaal opgehaald en aangekomen bij de garage onze auto gepakt koffers uit het busje staat ineens de chauffeur beetje dwingend met zijn hand omhoog omdat hij vond dat hij wel wat verdiend had na dit incident toch nog maar eens nadenken of we volgende keer hier gaan parkeren

TOP

Beschrijf hier uw ervaring

Ik maak al jaren gebruik van Vakantie Parking iedere keer weer goed geregeld.

W.Vieleers

Bezint eer ge begint

Beschrijf hier uw ervaring

Op 7 december 2015 onze auto afgegeven aan vakantieparking.nl. Bij het ophalen zijn er enkele parkeerdeukjes en beschadigingen geconstateerd. Dit direct aan de chauffeur (hij staat zelfs op de foto die ik van de beschadiging heb genomen) en bij thuiskomst aan de organisatie gemeld. Dan blijkt de organisatie niet meer zo efficient en betrouwbaar als dat ze willen laten doen blijken.Na vele, vele telefoontjes om reactie volgend slechts vele, vele uitvluchten. Personen die de melding in behandeling hadden wijzigde voortdurend en waren vervolgens nooit bereikbaar of er werd meermaals om mijn reservering gevraagd en foto's van de schade waarna er weer niets gebeurde. Tot de ultieme slappe uitvlucht, dat de onderneming een dag na de afgifte van mijn auto was overgenomen door een andere eigenaar en ik mij maar bij de oude eigenaar moest melden. Mijn betoog dat ik niet met personen een overeenkomst was aangegaan maar met een onderneming leidde weer tot een verzoek om maar eens het bewijs van reservering op te sturen. Kortom een organisatie die efficiëntie en betrouwbaarheid voorstaat is voor Vakantieparking slechts een droombeeld.

Is prima bevallen. Zeker voor herhaling vatbaar

Beschrijf hier uw ervaring

Netjes auto geparkeerd, naar Schiphol gebracht.
Bij terugkomst stond busje klaar en we konden meteen naar de auto.

probleemloos

Wilfried

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Aanmelden. Auto inleveren bij schiphol en bij terugkomst staat je auto na een telefoontje weer klaar. Zo makkelijk kan het zijn tegen de juiste prijs. Prima service.

BBC Technologies B.V.

Hartelijk en persoonlijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Ali en Team zijn net je familie, die je uitzaaien als je vertrekt en warm verwelkomen wanneer je terugkomt.

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

vriendelijk onthaal, na aankomst binnen de 5 min in het busje richting Schiphol, na vakantie een telefoontje en na max. 5 min. zit je weeral richting parking

Hartensveld

Goede
service alleen anders als vermeld bij boeking moet je wel je autosleutel inleveren dit is verder geen probleem geweest.