Marijke

Onze vakantie zit er bijna op. Weer is top wel veel muggen. Tent was niet schoon en de inventaris ook niet compleet . Na twee keer om iets te vragen doe je het geen derde keer meer. Oké dat is dan...

Reactie Vacansoleil:

Beste Marijke,

Het spijt ons dat de tent niet in orde was bij aankomst. Wij hopen dat u weet dat dit niet de standaard is die wij wensen te bieden. Wat is uw reserveringsnummer? Aan het emailadres kan ik u niet terugvinden in ons systeem en ik kan niet zijn op welke camping u momenteel verblijft. U geeft aan dat de vakantie er reeds bijna op zit. Het is jammer dat we niet vroeger op de hoogte gesteld werden, dan hadden we uiteraard onmiddellijk een nieuwe kuisploeg kunnen langs sturen.
Wij vinden het vervelend dat u veel last heeft gehad van de aanwezigheid van muggen. De overlast van muggen per jaar is niet te voorspellen daar de temperatuur en hoeveelheid neerslag hier invloed op uitoefenen. Dit is een natuurlijk verschijnsel waar de camping niets aan kan veranderen. Wel probeert men door middel van bestrijding de overlast hiervan zo beperkt mogelijk te houden. Dit gebeurt allemaal volgens de geldende veiligheidsregels. Wij kunnen ons voorstellen dat dit geen ideale omstandigheden waren maar kunnen de camping hierover moeilijk een verwijt maken.

Wij hopen dat u desalniettemin toch kan genieten van de rest van uw verblijf. Aarzel zeker niet om ons te contacteren als we momenteel nog iets kunnen betekenen voor u terwijl u nog ter plaatse bent.

Met vriendelijke groeten,

Kim Laperre
Sales & Customer Service Coördinator
Vacansoleil Belgium

Liesette buitenhuis

Voel mij vandaag wel gehoord na aanleiding van mijn klacht. Hopelijk wordt er nu wat mee gedaan

Bart moonens

Al jaren vaste klant bij les chêne gris en in één woord GEWELDIG!!!!

Céline

2 de keer Vancansoleil, we kijken er al naar uit!

nancy testaert

Vlotte boeking , de medewerker via de chat heeft ook wat kunnen opklaren .

R. Anrijs

Vlotte boeking, ruime keuze, alleen stoem dat de kalender zijn keuze niet onthoudt gedurende de zoektocht naar een verblijf

Veel informatie
overzichtelijk om lezen

Dirk Vanderstraeten

Alhoewel de reservatie veel voeten in de aarde had.
Overwegend tevreden.

Snelle respons

Christophe Rottier

Al een paar jaar tevreden klant,
In het begin wat zoeken achter de beste manier om beschikbare kampeerplaatsen te vinden
Boeking zelf gaat steeds vlot, prijzen zijn overzichtelijk

bart van den abbeele

Vlotte boeking, al negen jaar op een rij

Anoniemke

Heel tevreden: overzichtelijk, duidelijk, veel info....ook goed met de live-chat voor vragen....enkel jammer als je in 1x wil betalen met mastergold kaart, dat dit bedrag in twee stukken wordt...