Je aankoop wordt beschermd

Alles is prima geregeld. Enige wat jammer is, is dat de prijs op het laatst nog omhoog gaat. Je geeft eerst al aan dat er een bepaald aantal volwassenen meegaan, later betaal je toch nog voor meer...

Uw ervaring

in dit geval de goedkoopste

Misschien is het handig dat bij de reservering het eindbedrag inclusief de reseveringkosten is, dan hebben mensen geen verrassingen bij betaling

ervaring, werkt goed !?

Goede informatie

Is bekend

Marije

Gaan we niet weer boeken.

Uw ervaring

Niet heel blij met vacansoleil. In de eerste plaats waren we slecht ingelicht over de 3000 feestende studenten op de camping. Vacansoleil noemde 1 feestavond en verder een 'levendig sfeertje'. De organisatoren noemden het een festival te vergelijken met klein sziget.... Een wezenlijk verschil. De omschrijving van de organisatoren sloot beter aan bij de werkelijkheid. Na 1 nacht met keiharde muziek tot 7 uur gelukkig gemakkelijk kunnen omboeken. Van een glamping caravan naar een (heel erg basic) waikiki. Nog geen waterkoker aanwezig.
Kosten worden gecompenseerd, u krijgt 380 euro terug.
Bij terugkomst nog niets gekregen dus er eens een mailtje aan gewaagd. Ja mevrouw het geld komt morgen. Klopt inderdaad, de volgende dag hebben we 285 euro terug gekregen. Na meerdere belletjes toch de beloofde 380 kregen. Ze noemen het een administratieve fout, maar het voelt alsof ze zich er gemakkelijk vanaf willen maken.
Voor ons geen vacansoleil meer.

Prima site met duidelijke informatie. Het zou wel fijn zijn als er een plattegrond van de camping te zien is waarop de plaatsen van de caravans te zien zijn.

Goede prijs tov anderen

Peter

Goed en betaalbaar, alles in de tent aanwezig.
tent staat vrij altijd op goede plaatsen ,zon en schaduw.
dit is alweer de vijfde keer dat wij een vakantie boeken bij vacansoleil.

Uw ervaring

nu voor de vijfde keer een tent geboekt,is tot nu toe goed geregeld
campings liggen vrijwel altijd gunstig gelegen aan water en stadje.
ook is de camping vaak voor jong en oud zeer geschikt

Teleurstellend dat de aanbieding geldt voor 4 personen voor 676,00 voor 12 nachten en 4 personen
en bij het invoeren van de personen en geboortedata ineens een hogere prijs tevoorschijn komt...

zie boven
site moet vaak verplicht ververst worden
betaling met mastercard lukt niet

Gerard

Geef eerlijke prijzen bij reserveren en voeg achteraf geen extra kosten toe. Vraag geen reserveringskosten want het werk doe ik. Schaam je!!!

Uw ervaring

Ik heb niet voor dit bedrijf gekozen naar voor de camping

m biemans

Ooit een tip gekregen om via jullie te boeken en tot dusver zeer tevreden, we hopen dit jaar ook op een mooie vakantie via jullie

Boeken via de telefoon is niet te doen, het systeem...

Uw ervaring

Ik maakte in 2012 voor het eerst gebruik van vacansoleil en nu 6 jaar later nog steeds. De accommodatie is altijd netjes en de camping zoals beloofd.