Joan

Zeer slecht

Zeer slecht! Probeer te boeken via hun website! Een leuke aanbieding gevonden op een camping van 180 naar 126 euro voor een week voor 2 personen. 2 kinderen toegevoegd geen probleen Administratie kosten 27 euro en calamiteitenfonds 2,50. Oke leuk! Foto gemaakt naar me partner gestuurd zullen we het doen? Vul je alles in en wil je betalen springt het over naar 257,50. RAAR! Dus ik bellen Eva ging even meekijken! Kon niets vinden over een korting! Jaja. Dus ik vertel dat ik een foto had gemaakt. Nou ik moest helemaal opnieuw beginnen. Alles wissen! Ik gedaan weer het zelfde! Eva: dit klopt niet Ik ga even het hoofdkantoor bellen en bel je zo terug! Oké! Uur later eva: nou hoofdkantoorkan geen aanbiedingen vinden. Dus ik: nou ik heb foto's zal ik het doorsturen. Dus opnieuw proberen! Aanbiedingen weg! Hebben ze het snel aangepast! Nu was de prijs spontaan 180, euro en moest ik bijna 400,00 euro betalen! Meer dan 100 euro duurder. Dus ik weer mailen met foto's. Kon ik een korting krijgen van 54 euro. Daar ga ik niet mee akkoord. snel prijzen veranderen terwijl je aan de lijn hangt. Nou zo kan ik het ook! .

NOOIT BIJ HUN BOEKEN! ZE BELAZEREN JE WAAR JE BIJ STAAT!!!

Joan

Zeer slecht!

Zeer slecht

NOOIT BIJ HUN BOEKEN! ZE BELAZEREN JE WAAR JE BIJ STAAT!!!

Prima en duidelijk

beschikbare tent last minute

Website behoeft verbetering om ergernis te voorkomen; als je terug gaat in zoekmogelijkheden, moet steeds opnieuw de basisgegevens ingevuld worden als periode, reisgezelschap en voorkeur van type...

Uw ervaring

We gaan al jaren achter elkaar naar campings van Vacansoleil in verschillende gebieden in Italie.

,Ik heb meerdere keren moeten aangeven dat ik de camping Sokol te Praag wilde gaan boeken, omdat de pagina weer werd afgesloten.
Het is een tussenstop voor ons en opnieuw moeten wij...

Monique Mulder

Wij hebben zojuist geboekt & betaald onder reserveringsnummer 2768378. Toen wij de camping op Sardinie uitzochten stond deze met korting voor Eur 1256,00. Toen we gingen betalen en bevestigden was...

Uw ervaring

Goede ervaringen uit het verleden. Meerdere keren prettige vakanties gehad mete goed accommodatie. Bovenstaand probleempje met de boeking is de eerste keer.

Margot

Ik heb al vaker geboekt bij jullie. is overzichtelijk, duidelijke, gewoon goed geregeld

Uw ervaring

al vaker geboekt en altijd goed gegaan

goede prijzen

Site en boeking is zeer goed. Accommodatie en medewerkers ter plaatse weten wij vanzelfsprekend nog niet, maar wij zijn hoopvool.

Google

Sandra Formannoy

Goed. Enkel wil ik doorgeven dat de prijs voor toeristen/verblijfsbelasting niet klopt

Prijs