Reynold Maes

Het boeken gaat makkelijk, alleen jammer dat als je je reisgezelschap invult op de startpagina (inclusief geboortedatum) dit dus niet wordt mee genomen tijdens het boeken zodat je het niet weer...

Uw ervaring

Op deze site kwamen we de leukste vakantie tegen.

Anja

Prima organisatie! Alleen jammer dat er niet meer foto's op de website staan van de accomodaties (plattegrond + inrichting).

Uw ervaring

Beste prijs en goede ervaring mee.

M.Bouman

Graag op de website aangeven wanneer een mens onder de kinderen valt: pas bij de 3e keer boeken bleek dat ik nog 2 kinderen had ipv geen.

Uw ervaring

Website irritant prettig. Net als de McDonalds, het is niet veel soeps, maar je weet altijd wat je krijgt. Niet te veel van verwachten dus, dan kan het altijd meevallen.

Net vakantie geboekt via de website. Tot 2x toe kwam chatvenster omhoog, waardoor tablet vastliep. Ik kan deze niet wegdrukken.

Uw ervaring

Wij gaan al jaren met vaconsoleil op vakantie. Bevalt prima

Uw ervaring

Graag willen wij in een van de nummers 1 tm 8 we zijn bekend met camping en organisatie

ruud

Goed en duidelijk

altijd goed geregeld

Lilian

Overzichtelijke site met scherpe prijzen

Uw ervaring

Het aanbod, flexibele aankomst/vertrekdatum en de prijs deed ons doen besluiten om nu al te reserveren voor 2019. Uiteraard is Vacancesoleil ook een partij met geen goede naam.

Prins

Hele slechte plek gehad. Je moet bij je vookeur aangeven dat je niet tegenover de vuilnisbakken wilt zitten bij het toiletgebouw op een klein plekje zonder gras. Anders is het volgens hun normaal...

Uw ervaring

Slechte plek en slechte afhandeling klacht.

Wij boeken al jaren naar tevredenheid

Goede organisatie

Ferry Bruin

We zijn al eerder met jullie op vakantie geweest. Het zou leuk zijn, als jullie ook accommodaties in de Scandinavische landen zouden hebben. Het lijkt ons leuk, om daar ook via Vacansoleil op...

Uw ervaring

Mijn vrouw en ik hebben 2 keer eerder via Vacansoleil een vakantie geboekt. Beide keren is het zeer goed bevallen.