Vacansoleil

Vacansoleil Ook benieuwd naar feedback over de webshop Vacansoleil? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2009
2009 beoordelingen
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Vacansoleil met 8.4/10. Gebaseerd op 2009 ervaringen.

2009 Reviews

Kitty
Uitstekend (10/10)
Kitty

Uw ervaring

De reden dat wij voor vacansoleil gekozen hebben is dat ondanks we eigen kampeerspullen hebben we steeds verder gaan en wat is er nu heerlijker dan een compleet ingerichte tent die klaar staat op de plek van bestemming. Het is ons echt bevallen. ik heb een last minute boeking gedaan waardoor de prijs net zo duur was als dat ik met mijn eigen kampeerspullen was gegaan. Voor ons een reden om volgend jaar op dezelfde wijze op vakantie te gaan.

Score voor Vacansoleil:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en dit mede door vacansoleil. de tent en de camping waren prima en goed verzorgd. de medewerkers van vacansoleil op de camping waren toppers ze staan voor een ieder klaar, komen met oplossingen en staan open voor ideeën.

dhr e van der vegt

Mijn klacht is dat wanneer je vroeg boekt voor een chalet zodat je dicht bij zwembaden en zee een plaats heb(mijn vrouw is slecht te been) je 1 keer naar andere kant van de camping wordt geplaatst zonder dit met ons te overleggen. na te hebben gebeld hierover is het enige antwoordt daar kunnen we niets aandoen.

Zeer slecht (2/10)

Uw ervaring

Op de site stond er 10 + 4 nachten gratis......., we boekten 5d op de ene camping, en 10 d (13d) op een andere camping....., we kregen 3 nachten gratis........ Slecht weer op de eerste verblijfplaats, we boeken 2d bij op de tweede verblijfplaats...... 2de keer reservatiekost moeten betalen..... Vacansoleil gemaild ivm compensatie 1 dag ( 10 +4 gratis) of wegvallen 2de reservatiekost...... Geen antwoord van de klantendienst.

We kwamen toe op de 2de camping (Kroatië, Bijela Uvala)---> tent in de volle zon!!!! Er gaan nog andere vakantiegangers weg en we vragen na enkele dagen of we een tent in de schaduw kunnen krijgen..... Maar dit is volgens het personeel van Vacansoleil niet mogelijk...... Nu na een tweede vraag , kunnen we nog 3 dagen genieten van een tent in de schaduw ( 3 van de 14d op Bijela Uvala)....

Het is onverantwoord van Vacansoleil om tenten in de volle zon te plaatsen en dit in een land waar het in juni al vlug 30gr is in de schaduw, en in de maanden juli en augustus meer dan 35-40gr...

Ik beklaag de mensen die volgende maand meer dan 100 euro betalen per dag voor een tent waarvan ze geen gebruik kunnen maken en al van 's morgens vroeg de tent hoeven uit te vluchten......

Verder : zeer schuine ondergrond ( blokken onder de bedden moeten stoppen op een beetje horizontaal te slapen)
verroeste bedden
geen matrasbeschermers enz.....

Neen voor ons geen vacansoleil meer.

Score voor Vacansoleil:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Nooit meer......

Uve
Goed (8/10)
Uve

Uw ervaring

keine Ahnung, was dies bedeutet. wenn ich ein feedback geben soll, dann bitte auch in verschiedenen Sprachen anbieten.

Score voor Vacansoleil:4/5

Immer noch gut.

Annelies Brouwer
Goed (8/10)
Annelies Brouwer

Uw ervaring

Door wat te googelen kwam ik bij Vacansoleil uit. Ik vond dat er weinig campings in Italie beschikbaar waren waar je een staanplaats kunt boeken. Vaak alleen maar glamptenten/ bungalow/ stacaravans... Bij vacansoleil gelukkig wel gewoon een staanplaats!

Score voor Vacansoleil:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg goed betrouwbaar bedrijf.

Sjoerd
Voldoende (6/10)
Sjoerd

Uw ervaring

Geboekt via Vacansoleil omdat de betreffende camping hierbij aangesloten is, n iet bewust voor Vacansoleil gekozen dus...

Score voor Vacansoleil:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op zich prima, maar het boeken is relatief primitief als je niet direct een bevestiging via mail krijgt maar op de eerstvolgende werkdag (??). en als je graag wilt dat mensen makkelijk feedback geven, moet je ze niet eerst door een langer lijst van bedrijven laten scrollen om vacansoleil terug te vinden...

Vacansoleil 1 beoordeling

inmiddels voor de 9e keer geboekt via vancansoleil. steeds heerlijke vakanties gehad. fijn dat er altijd personeel op de campings is die je kan helpen als dat nodig is. enige minpuntje is het gebrek aan een goede sorteermogelijkheid op de site. het is wel zoeken naar een camping die al je voorwaarden voldoet..

Onvoldoende (4/10)

Uw ervaring

Tot twee jaar geleden kwamen mijn vrouw en ik regelmatig jarenlang bij Chateau Gandspette in Pas de Calais. Eerst was de Bali nieuw. Na enkele jaren sloten de deuren niet goed meer, tochtig en sommige gordijnen ontbraken. Het was verder een leuke kamping en de prijs voor september was goed. Vorige jaar kwamen er nieuwe stacaravans met 3 slaapkamers ipv 2. De prijs steeg met 330 euro voor 3 weken. Aanbiedingen waren weg. Eerst betaalden we zo'n 650 euro voor 3 weken. Dat is netjes voor die streek. Dit jaar is de prijs ver boven de 1000 euro gestegen. Wauw. Toch maar naar de concurrent gegaan vorig jaar. Dit jaar weer. We kennen hem niet van de TV-reclame. Dat scheelt veel geld. Geen nieuwe caravan, maar geen storende gebreken. Alles in orde! En geen 430 euro in 2 jaar gestegen in prijs zodat we nog steeds 3 weken weg kunnen. Bij een telefoontje naar vacansoleil kreeg ik de indruk dat men de luxe kan permiteren om klanten weg te sturen. Gelukkig was het niet moeilijk om wat beters te vinden.

Score voor Vacansoleil:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Vacansoleil is te duur geworden. dat zal wel moeten met peperdure t.v- prgramma's.

Veeken

Top. al meerdere jaren boeken we naar volle tevredenheid bij vacansoleil; makkelijk via de site te boeken en op locatie alleen maar vriendelijke medewerkers.

Fam. Koekkoek

Zeer commercieel ingesteld door op de site de camping mooier voor te spiegelen dan de werkelijkheid..
nog vervelender is dat ze niet reageren op je klacht terwijl ze schrijven "mooie vakantieherinneringen zijn onbetaalbaar. uw vakantieplezier is voor ons dan ook heel belangrijk".
wij zijn na 2 dagen van de camping gevlucht, maar daar doet vacansoliel niets mee..
advies, kies een andere organisatie die doet wat ze zeggen!!!!.

Bedrijfsinformatie

Vacansoleil is in 1969 gestart met de verhuur van volledig ingerichte toercaravans op een camping aan de Côte d'Azur. In de afgelopen 45 jaar is Vacansoleil uitgegroeid tot Europees marktleider in luxe campingvakanties op betaalbare topcampings en met verkoopkantoren in 8 Europese landen. Het bedrijf verzorgt jaarlijks ruim 110.000 vakanties op ca. 430 campings in 16 Europese landen.
Adres
Marinus van Meelweg 16
5657 EN Eindhoven

Contactgegevens
Tel: 0900 - 9899 (€ 0,15 p.m.)
KvK: 17032917
  2010 – 2017 © The Feedback Company