Vacansoleil

Vacansoleil Ook benieuwd naar feedback over de webshop Vacansoleil? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2006
Uitstekend (10/10)
2006 beoordelingen
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Vacansoleil met 8.4/10. Gebaseerd op 2006 ervaringen.

2006 Reviews

Uve
Goed (8/10)
Uve

Uw ervaring

keine Ahnung, was dies bedeutet. wenn ich ein feedback geben soll, dann bitte auch in verschiedenen Sprachen anbieten.

Score voor Vacansoleil:4/5

Immer noch gut.

Annelies Brouwer
Goed (8/10)
Annelies Brouwer

Uw ervaring

Door wat te googelen kwam ik bij Vacansoleil uit. Ik vond dat er weinig campings in Italie beschikbaar waren waar je een staanplaats kunt boeken. Vaak alleen maar glamptenten/ bungalow/ stacaravans... Bij vacansoleil gelukkig wel gewoon een staanplaats!

Score voor Vacansoleil:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg goed betrouwbaar bedrijf.

Sjoerd
Voldoende (6/10)
Sjoerd

Uw ervaring

Geboekt via Vacansoleil omdat de betreffende camping hierbij aangesloten is, n iet bewust voor Vacansoleil gekozen dus...

Score voor Vacansoleil:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op zich prima, maar het boeken is relatief primitief als je niet direct een bevestiging via mail krijgt maar op de eerstvolgende werkdag (??). en als je graag wilt dat mensen makkelijk feedback geven, moet je ze niet eerst door een langer lijst van bedrijven laten scrollen om vacansoleil terug te vinden...

Vacansoleil 1 beoordeling

inmiddels voor de 9e keer geboekt via vancansoleil. steeds heerlijke vakanties gehad. fijn dat er altijd personeel op de campings is die je kan helpen als dat nodig is. enige minpuntje is het gebrek aan een goede sorteermogelijkheid op de site. het is wel zoeken naar een camping die al je voorwaarden voldoet..

Onvoldoende (4/10)

Uw ervaring

Tot twee jaar geleden kwamen mijn vrouw en ik regelmatig jarenlang bij Chateau Gandspette in Pas de Calais. Eerst was de Bali nieuw. Na enkele jaren sloten de deuren niet goed meer, tochtig en sommige gordijnen ontbraken. Het was verder een leuke kamping en de prijs voor september was goed. Vorige jaar kwamen er nieuwe stacaravans met 3 slaapkamers ipv 2. De prijs steeg met 330 euro voor 3 weken. Aanbiedingen waren weg. Eerst betaalden we zo'n 650 euro voor 3 weken. Dat is netjes voor die streek. Dit jaar is de prijs ver boven de 1000 euro gestegen. Wauw. Toch maar naar de concurrent gegaan vorig jaar. Dit jaar weer. We kennen hem niet van de TV-reclame. Dat scheelt veel geld. Geen nieuwe caravan, maar geen storende gebreken. Alles in orde! En geen 430 euro in 2 jaar gestegen in prijs zodat we nog steeds 3 weken weg kunnen. Bij een telefoontje naar vacansoleil kreeg ik de indruk dat men de luxe kan permiteren om klanten weg te sturen. Gelukkig was het niet moeilijk om wat beters te vinden.

Score voor Vacansoleil:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Vacansoleil is te duur geworden. dat zal wel moeten met peperdure t.v- prgramma's.

Veeken

Top. al meerdere jaren boeken we naar volle tevredenheid bij vacansoleil; makkelijk via de site te boeken en op locatie alleen maar vriendelijke medewerkers.

Fam. Koekkoek

Zeer commercieel ingesteld door op de site de camping mooier voor te spiegelen dan de werkelijkheid..
nog vervelender is dat ze niet reageren op je klacht terwijl ze schrijven "mooie vakantieherinneringen zijn onbetaalbaar. uw vakantieplezier is voor ons dan ook heel belangrijk".
wij zijn na 2 dagen van de camping gevlucht, maar daar doet vacansoliel niets mee..
advies, kies een andere organisatie die doet wat ze zeggen!!!!.

Familie Boerjan-Thylys Brugge
N.v.t.
Familie Boerjan-Thylys Brugge

Uw ervaring

Gevonden via google en goede beoordeling op Tripadvisor.

Score voor Vacansoleil:5.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze vakantie in domaine du lac dordogne was prachtig. een plaats met zowel schaduw als zon. vriendelijke eigenaars / personeel. prachtig zwembad. echt een aanrader voor een familie met kinderen.

Vakantieman

Vreselijk slecht, de plaats waar de mobilhome op stond was gewoon kansloos, beneden alle peil..
zo'n plaats zou niet verhuurd mogen worden..
voor ons nooit meer vacansoleil.

Robin
N.v.t.
Robin

Uw ervaring

Voor tien dagen in de meivakantie hadden mijn vrouw en ik en mijn ouders twee tenten geboekt op camping Valle Romantica aan het Lago Maggiore. Omdat het in het voorjaar nog best fris kan zijn, hebben zowel mijn ouders als wij zelf allebei voor 5 euro een preferentie "plek in de zon" opgegeven.
Aangekomen op de camping troffen wij twee prima uitgeruste tenten. Echter stonden deze volledig in de schaduw. Nu is je preferentie natuurlijk niet gegarandeerd, dus wellicht waren alle plekken in de zon bezet. Dit bleek echter niet het geval. De beheerder had simpelweg deze twee tenten als eerste ingericht. Hij leek geen idee te hebben van onze opgegeven preferentie. De beheerder probeerde ons nog wijs te maken dat we hartstikke zonnige plekken hadden. Dit terwijl we flink onder de bomen stonden. Het resultaat was meerdere keren per dag met stoelen en tafels slepen naar een plekje met zon voor bijvoorbeeld ontbijt of lunch. Niet de meest ontspannen manier van vakantie houden.
De tent was verder prima, met een goed gasstel en prima koelkast. De bedden waren wel steenhard. De camping was prachtig.
Na terugkomst de klantenservice benaderd dat we behoorlijk teleurgesteld waren. Na lang wachten kregen we een inhoudelijke reactie. Een standaardantwoord dat preferentie geen garantie betekent. Dat snap ik natuurlijk. Als alle tenten in de zon bezet zijn kunnen zij er niets aan doen, maar die tenten waren niet bezet. Vacansoleil heeft er gewoon voor gekozen om andere tenten eerst in te richten. Dan is die 5 euro per tent toch makkelijk verdiend.
Na nogmaals contact was de klantenservice bereid om onze 5 euro terug over te maken. Hoewel het allemaal natuurlijk meer om het principe gaat dan om die 2x 5 euro, was dat in ieder geval netjes. Echter na enkele weken nog altijd geen 5 euro op de rekening. Toch maar weer achteraan gemaild. Men had het gel d nog niet overgemaakt, maar zou dat nu alsnog gaan doen. Daarna was het geld vrij snel bijgeschreven op onze rekening.

Alles bij elkaar hebben wij een prima vakantie gehad op een prachtige camping, maar heeft vacansoleil ons erg teleurgesteld. Zowel de service op de camping als de service achteraf liet ernstig te wensen over. Als je dan weet dat op dezelfde camping ook Eurocamp tenten staan tegen een gelijkwaardig tarief. Dan moge het duidelijk zijn dat wij volgend jaar voor de concurrent kiezen. Er kan best iets mis gaan, maar dan dien je als organisatie op zijn minst daadkrachtig en correct op te treden in de after sales. Hiertoe bleek vacansoleil helaas niet in staat.

Score voor Vacansoleil:1.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slecht georganiseerd en niet erg klant gericht.

Bedrijfsinformatie

Vacansoleil is in 1969 gestart met de verhuur van volledig ingerichte toercaravans op een camping aan de Côte d'Azur. In de afgelopen 45 jaar is Vacansoleil uitgegroeid tot Europees marktleider in luxe campingvakanties op betaalbare topcampings en met verkoopkantoren in 8 Europese landen. Het bedrijf verzorgt jaarlijks ruim 110.000 vakanties op ca. 430 campings in 16 Europese landen.
Adres
Marinus van Meelweg 16
5657 EN Eindhoven

Contactgegevens
Tel: 0900 - 9899 (€ 0,15 p.m.)
KvK: 17032917
  2010 – 2017 © The Feedback Company