Vaartland.nl

Vaartland.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Vaartland.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company842
7.9/10
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Vaartland.nl met 7.9/10. Gebaseerd op 842 ervaringen.

Vaartland.nl 1 beoordeling

Vriendelijke personeel. goed geholpen. helaas was er maar 1 sleutel aanwezig. voor ons was dit de eerste keer dat dit in de onderhandeling werd gebruikt. waarbij voor ons natuurlijk onzichtbaar is of de sleutel ergens toch aanwezig zou zijn. .
daarbij komt dat wij in eerste instantie op de website prijs waren afgekomen en tijdens de onderhandelingen bleek dat er nog een bedrag bij kwam. de auto is afgeleverd met winterbanden terwijl het zomer was. dit betekend dat wij ook nog een bandenwissel zouden moeten uitvoeren. .

Uitstekend (10/10)
Score voor Vaartland.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel goed. goed kwaliteit van service en vriendelijke benadering van de klant.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettig zaken gedaan, zeer tevreden.

Vaartland.nl 1 beoordeling

Redelijk tot goed, het enige waar het mijns inziens zou kunnen verbeteren is informatie voorziening tijdens het proces. de deal is gedaan dan moet jezelf teveel achter de info aan vind ik.

Uitstekend (10/10)
Score voor Vaartland.nl:5/5

Goed netjes en eerlijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vaartland kwam afspraken na en aankoop werd vlot afgehandeld. auto bevalt geweldig.

Vaartland.nl 1 beoordeling

Zeer prettige ervaring om bij vaartland mijn huidige auto te kopen. zeer vriendelijke behandeling en na constateren dat er een onderdeel ontbrak is deze netjes en snel via de post toegestuurd.

Redelijk tot goed.

Prima hoor.

Zeer slecht (2/10)
Score voor Vaartland.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik zou niemand aanraden daar een auto te kopen.

Bedrijfsinformatie

Vaartland.nl heeft als doelstelling om iedereen in Nederland te bereiken binnen een uur rijden van de dichtstbijzijnde Vaartland.nl vestiging. Veel van onze occasions kunnen op elke vestiging worden aangeboden en halen we na een eerste kennismaking graag op uw verzoek naar de vestiging van uw keuze. Zo hoeft u niet heel Nederland door te rijden maar brengen wij onze ruime voorraad naar u toe. Vooral handig wanneer u tijdens de garantieperiode toch onverhoopt wat heeft met de auto, ook dan kunt u
Adres
't Vaartland 7