Vaartland.nl

Vaartland.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Vaartland.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company812
7.9/10
Goed (8/10)
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Vaartland.nl met 7.9/10. Gebaseerd op 812 ervaringen.

Vaartland.nl 1 beoordeling

Communicatie onderling was niet helemaal juist verlopen. uiteindelijk wel verholpen na een paar mails te laten zien en opmerkingen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima bedrijf, klantvriendelijk en erg professioneel.

Goed (8/10)
Score voor Vaartland.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Begin was beetje vermoeiend. maar wel uiteindelijk netjes opgelost ,.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kopen van een auto is een kwestie van vertrouwen. dit wordt niet geschaad. sterker nog ik heb al twee auto's bij vaarland gekocht.

Patrick Blok

Mensen mensen wat een oplichters. net een auto gekocht voor 16k met 6 maanden bovag maar alle mankementen kunnen niet verholpen worden : achter banden zoemem (cupping) lekkage bij krukkenas wordt afgedaan als zweten van de motor ?? meerdere plastic interieur zaken kapot of missing. velgen niet gelijk (achter links iets breder) bovendien slurpt hij 1 liter op 11 km wat volgens de boekjes 1 op 16 zou moeten zijn. met langs geweest met de klachten en naar de olielekkage en banden is gekeken maar met legs handen naar huis...

Vaartland.nl 1 beoordeling

Ik ben goed, netjes en vriendelijke geholpen in apeldoorn tijdens de koop van mijn auto. er waren afspraken gemaakt om in helmond nog twee dingen (deukjes + cruise control) te laten repareren. hierop heb ik helaas lang moeten wachten ivm aanwezigheid van externe monteur en communicatieproblemen met helmond. hier heb ik een paar keer achterheen moeten bellen, maar apeldoorn deed zijn best om hier vaart achter te zetten. toen ik daar na 2 maanden terecht naar helmond kon, kon helaas alleen de deukjes worden gerepareerd. apeldoorn heeft hierna erg netjes gehandeld om alsnog de cruise control te laten repareren bij mij in de buurt. .
ondanks dat het iets langer heeft geduurd heb ik een goede service ervaren.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben zeer tevreden over vaartland,goede service en nazorg..
prima mensen bij vaartland heerenveen.

Vaartland.nl 1 beoordeling

Over het algemeen een zeer slechte ervaring en ik zou dit autobedrijf nooit aanraden. twee keer de afleverdatum gemiste, eenmal afgeleverd is de auto niet eens gewassen of gepoetst en 3 dagen na aankoop geeft de auto een motorstoring aan. een als reactie op deze klachten krijgen maar een telefoon nummer.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Veel keuze, prima service, snel geholpen.

Autohandel..
geen beleving bij het kopen van een auto zoals bij reguliere autodealers wel is..
prijs is dan ook wel minder dan bij andere.

Bedrijfsinformatie

Vaartland.nl heeft als doelstelling om iedereen in Nederland te bereiken binnen een uur rijden van de dichtstbijzijnde Vaartland.nl vestiging. Veel van onze occasions kunnen op elke vestiging worden aangeboden en halen we na een eerste kennismaking graag op uw verzoek naar de vestiging van uw keuze. Zo hoeft u niet heel Nederland door te rijden maar brengen wij onze ruime voorraad naar u toe. Vooral handig wanneer u tijdens de garantieperiode toch onverhoopt wat heeft met de auto, ook dan kunt u
Adres
't Vaartland 7