Deskundigheid
9.7/10
Communicatie
9.5/10

Ingeborg

Geslaagd voor cursus Klein Vaarbewijs I! Zeer tevreden over het lesboek, erg overzichtelijk. Examens veel online geoefend met de inlogcode van Albatros. Examen was goed te doen, heel netjes geslaagd.

Lesboek
Online examens oefenen
Eigen tijd indelen
Examen aanvragen wanneer je er klaar voor bent.

John

Puur vakmanschap bij Vaarschool Albatros! Geslaagd met 72 punten (90%)

Sterke punten:

Super goede lessen, dito uitleg en tips van de docent(en) v.w.b. de leerstof voor het KVB I.
Top service na de dagopleiding om de examenvragen te kunnen oefenen. Het boek van de Vaarschool Albatros is een "must" dekt zeker 95% de lading voor het examen.
Is het lesgeld dubbel en dwars waard.
Nu op voor het KVB II :-)

R Vlaanderen

Cursusboek Klein vaarbewijs deel 1 is niet compleet!

Bert Schottert

Video cursus vaarbewijs 2 gevolgd en vandaag Geslaagd!

Sterke punten:

Duidelijke uitleg en na 1 mailtje werden 2 lessen nogmaals gratis geactiveerd!

Made

5 sterren! 'n absolute aanrader.

Sterke punten:

Duidelijke uitleg, belangrijkste details worden benadrukt en uitgebreid toegelicht.
De stof is door de wijze van les geven eenvoudig op te nemen. Veel beter dan de saaie, droge stof uit een boek.
Er worden veel examentips gegeven. Ook veel gemaakte fouten worden uitgelicht.
Vandaag cum laude geslaagd voor klein vaarbewijs II.

Ron Kapteijn

Uitstekende videocursus voor vaarbewijs 1

Sterke punten:

Ik had eerst zelf een theorieboek met de stof voor vaarbewijs 1 gekocht. Dat was me te onduidelijk. Daarna heb ik de videocursus van vaarschool Albatros gedaan. Met de videolessen en oefenvragen heb... Ik had eerst zelf een theorieboek met de stof voor vaarbewijs 1 gekocht. Dat was me te onduidelijk. Daarna heb ik de videocursus van vaarschool Albatros gedaan. Met de videolessen en oefenvragen heb ik me de stof in ca. 2 weken eigen gemaakt. Docent Koen geeft de uitleg en voorbeelden zo duidelijk en helder dat, wanneer je een oefenvraag of examenvraag over een bepaald deel van de stof krijgt, je het hem in gedachten nog hoort vertellen. Ik ben daardoor in 1 keer met de volle 80 punten geslaagd. Een aanrader dus.

Theo Eitjes

Van Coen kan je het leren!

Sterke punten:

Met z’n tweeen een dagje cursus in Hoorn. Veel plezier gehad maar vooral ook veel geleerd. Met resultaat, allebei vlekkeloos het vaarbewijs gehaald. Coen, bedankt!

Yvonne en Theo Eitjes

Sebastiaan

Nuchtere WestFries ingesproken videocursus werkt top!

Sterke punten:

De hoofdinstructeur Coen heeft de videocursus op een ontzettend leuke manier ingesproken zodat met 2 nachten doorhalen ik erg vermoeid was, maar nog steeds met een glimlach af en toe op mijn gezicht... De hoofdinstructeur Coen heeft de videocursus op een ontzettend leuke manier ingesproken zodat met 2 nachten doorhalen ik erg vermoeid was, maar nog steeds met een glimlach af en toe op mijn gezicht de theorie tot me kon nemen.

Ik heb zowel Vb1 als Vb2 in een keer gedaan. Het was iets meer dan verwacht en heb niet de tijd kunnen vinden om oefen examens te maken, maar wel veel van de 3 punt vragen geoefend, die apart van elkaar te openen waren.

Ik wil vaarschool Albatros ontzettend bedanken voor de nuchtere en heldere cursus. Nu even rust, maar als ik door ga voor de Marifonie basiscertificaat of de Marcom B, daar ben ik nog niet over uit, dan ga ik dit zeker weer bij vaarschool Albatros volgen.

Marco van der Spek

Fantastische Vaarschool

Sterke punten:

Degelijk, gedisciplineerd, vakbekwaam en zeer klantvriendelijk

Kevin valter

Toppy !! Videocursus

Sterke punten:

Vb1 via videocursus gedaan op 2 weken , eerst in het boek geleerd haalde nog geen 30 punten op proefexamen :( . Met de videocursus op 6 lessen helemaal bij en duidelijk ! Heerlijke vent die Coen en... Vb1 via videocursus gedaan op 2 weken , eerst in het boek geleerd haalde nog geen 30 punten op proefexamen :( . Met de videocursus op 6 lessen helemaal bij en duidelijk ! Heerlijke vent die Coen en leuk dialect :) . Nu op naar vb2 !! Bedankt albatros !!! Examen uitslag 72/80