Deskundigheid
Communicatie

Robbert-Jan Baas

Videocursus Vaarbewijs 1&2

Sterke punten:

Heel veel dank voor de videocursus vaarbewijs 1 en 2. Absoluut een aanrader! Cursus is overzichtelijk, Coen is deskundig en prettig om naar te luisteren. Lastige onderwerpen worden goed behandeld.... Heel veel dank voor de videocursus vaarbewijs 1 en 2. Absoluut een aanrader! Cursus is overzichtelijk, Coen is deskundig en prettig om naar te luisteren. Lastige onderwerpen worden goed behandeld. Beide examens met goed gevolg afgesloten. Besloten om ook de marifoon cursus te volgen.

Laurens

Geweldige dagcursus voor zowel KVB1 als KVB2

Sterke punten:

Ik ben 19 jaar oud en heb de dagcursussen KVB1 & KVB2 gevolgd. Voor beide examens ben ik met ruime punten geslaagd. De cursussen zijn doeltreffend en tevens erg gezellig. Coen is een leuke man, die... Ik ben 19 jaar oud en heb de dagcursussen KVB1 & KVB2 gevolgd. Voor beide examens ben ik met ruime punten geslaagd. De cursussen zijn doeltreffend en tevens erg gezellig. Coen is een leuke man, die goed kan uitleggen met passie voor zijn vak. Ik raad vaarschool Albatros daarom zeker aan! Hartelijk dank Coen!

Sergio

Met de video training en boek ga je VB halen!

Sterke punten:

Goede videocursus, duidelijk boek, fijne uitleg.

Michael Kortekaas

Vaarbewijs 1 en 2

Super!
Super!
De videocursus zit methodisch en didactisch goed in elkaar en allerbelangrijkst, Coen brengt het hartstikke leuk. Hij houd je bij de les. Ik heb zelf o.a. een CIOS / Sportacademie achtergrond dus weet er het e.e.a. van.

Eindresultaat: zowel Vaarbewijs 1 als 2 in in keer gehaald met maar een paar kleine foutjes.

Dankjewel. Nu op naar de Marifoon.

Michael Kortekaas

Patrick

Perfect cursus

Duidelijke uitleg

Rudy Koopman

Geslaagd!
Leuke interactieve videocursus voor VB2 gedaan en het is mij erg goed bevallen. 46 van de 50 punten gescoord dat geeft wel aan hoe duidelijk de cursus is!

Sterke punten:

Duidelijke filmpjes en leuke uitleg

henk stalknecht

Duidelijke uitleg, goede examentrainingen

Rick

Een echte aanrader

Sterke punten:

De online cursus geeft erg duidelijk en eenvoudig de lesstof weer. Op de theoriedag werkt de enthousiaste en leuke manier van les geven van Coen erg goed! Met de cursus van vaarschool Albatros vaar... De online cursus geeft erg duidelijk en eenvoudig de lesstof weer. Op de theoriedag werkt de enthousiaste en leuke manier van les geven van Coen erg goed! Met de cursus van vaarschool Albatros vaar je zo door de theorie heen. Vandaag geslaagd met slechts 1 foutje.