Deskundigheid
9.5/10

Charlie Butler

Top!

Sterke punten:

Ik heb afgelopen vrijdag de cursus van Coen gevolgd. Echt super!
Maandag had ik examen en geslaagd!

Gert-jan

Kleinvaarbewijs 2

Sterke punten:

Zeer duidelijke uitleg van de lesstof
Een aanrader!

Roël Hameeteman

Vaarbewijs deel 1 dagcursus

Sterke punten:

Vaarbewijs deel 1 dagcursus gevolgd bij Koen.
ontzettend leuke dag gehad met veel informatie. maar wel de benodigde informatie.
Koen weet heel goed te selecteren wat die moet bespreken tijdens de cursus en wat je later nog even door moet nemen.
in 1x geslaagd. :) bedankt Koen en ik zie je bij deel 2! groetjes, Roël Hameeteman

H. ter Horst

Video cursus top en duidelijk

Sterke punten:

Duidelijke video’s, heb binnen 1,5 week geleerd en mijn examen met 49 punten gehaald, dankzij de cursus. Kan het iedereen aanraden.

Laura

Examen marifoon

Sterke punten:

Goede docent en geeft duidelijke uitleg.

Ronald

Leer niet alles..... Leer wat je krijgt in Cursus en de vragen van de website

Sterke punten:

Ik heb de dagcursus gedaan bij Coen in Nieuwegein.
Voor de duidelijkheid: Ik heb een hekel aan onnodig leren...
Coen legt op een leuke manier exact uit wat je nodig hebt en de oefenvragen op de site zijn erg up-to-date!
Als je de videos 1-2 dagen van te voren bekijkt, vervolgens zelf de dag cursus ECHT heel serieus neemt ( Leuk is het toch wel, daar zorgt Coen wel voor) en dan (vooral de moeilijke) examens op de site oefent en oefent en oefent.......en oefent.....
Kun je je een foutje veroorloven en vaar je zo door je examen heen.
oh ja.... Oefen de examens....
77/80 ..... Nu deel 2 ..... :-)

P Dullemont

VB1 en 2 in 18 dagen

Sterke punten:

Door de duidelijke teksten en goed uitleg in de videocursus was het voor mij heel goed te doen.
De videocursus is echt een aanrader.
Maar wel handig als je iets ervaring hebt.

Kimberley Drent

Na overleg met vaarschoolalbatros dat dochterlief van 14 ook wel intresse had in hetvelbegeerde papiertje eerst via mail overleg gedaan en gehad daarna de video cursus het boek en later nog eens de...

Sterke punten:

snelle reacties en echt bereid om te helpen en gewoon eerlijke antwoorden. absoluut een aanrader

Peter

Coen bedankt voor de les

Sterke punten:

Afgelopen vrijdag drie mei de dagcursus in Nieuwegein gedaan, Coen ik heb veel gehad aan deze dag, Zaterdag 4 mei op voor het Vaarbewijs in Alkmaar en 73 punten.
Coen geeft een duidelijke uitleg en veel tips mee, klasse, ook de Cursusmap geeft veel goede info maar ook veel duidelijker als de boeken die in de handel zijn.
Een aanrader dus.

Bijna alles top in orde

Sterke punten:

zag een leerboek van albatros bij de buren en heb toen info gevraagd. uitstekend te woord gestaan en besloten iig het boek op te laten sturen. volgens mij zat ik in een overgangsfase want zaten toch her en der foutjes in qua tekst en zou 400 vragen oftewel 10 examens krijgen maar er zaten er maar 3 in en ook alle borden die in het boek van de buren zaten waren niet in mijn boek? beetje slordig!! cursus in 3 weken gevolgd en ging erg prettig en ook de examens voegde echt wat toe. had al een cd van de ANWB maar dat was lastig verwerken en bij albatros ging het van een leiendakje en kwam gelukkig goed overeen met het echte examen dat ik vandaag met 77 punten afgesloten heb. overweeg de videocursus voor deel 2 bij albatros te gaan doen. eerst even nagenieten!