Deskundigheid
9.5/10

Charles

To the point !

Sterke punten:

Duidelijk, resultantgericht en nieuwe lesmateriaal lay-out is zeker een aanwinst!
Goede voorbereiding dmv oefeningen en proefexamens na de dagcursus via de website. Onderschat niet het aantal uren wat je erin moet stoppen. Maar in een keer geslaagd (beiden) :-)

Peter van Loenen

Na een dag cursus gevolgd te hebben en na 2 weken ,vandaag, examen gedaan. En met succes geslaagd.

Deskundigheid en uitleg.

Peter Slútter

Vaarexamen deel 2 glansrijk behaald!

Sterke punten:

Na het recent behaalde Vaarbewijs deel 1 leek het mij een goed idee om ook deel 2 te behalen. Ik heb bij Vaarschool Albatros de Videocursus inclusief de zeekaarten, passer en plotter besteld. Ik heb er een aantal avonden aan gespendeerd en behoorlijk geoefend met de proef examens die je er online bij krijgt. Tussendoor ook nog 2 keer telefonisch contact gehad met de zeer enthousiaste Coen voor persoonlijke uitleg over wat vragen. Resultaat... afgelopen woensdag geslaagd met 47 punten van de maximaal 50 te behalen punten.
Coen bedankt!

LK

VB1 en VB2 binnen een maand.

Sterke punten:

Vanmiddag geslaagd voor VB2 met een prachtige score. Twee foute antwoorden dus Prima gegaan.
Coen, Bedankt voor je wijze lessen en uitleg.

Orna Stapel-Oreel

Goed georganiseerd, duidelijk en geslaagd!

Sterke punten:

Albatros organiseert goed verzorgde, duidelijke en laagdrempelige spoedcursussen. Veel locaties, goed materiaal, goed bereikbaar, snel reactie en handige en duidelijke tips!

Mijn man en ik hebben op 6 oktober in Zoetermeer de dagcursus gevolgd. 1 week flink blokken (je krijgt het niet cadeau) en allebei geslaagd!! Voor het examen hoorden we van anderen dat hun cursus niet duidelijk was of dat ze het boek niet konden doorworstelen. Geen probleem dankzij Coen!

Op naar Vaarbewijs II en marifoon!

B. Combee

Zonder jullie was het zeker niet gelukt!

Sterke punten:

Ik wil jullie en vooral Coen bedanken voor de goede cursus van vorige week zondag! Dankzij de cursus en de mini online cursus achteraf ben ik vandaag in één keer geslaagd! Nu zit ik nog te denken over KVB2. Mocht ik dit doen, kom ik zeker weer bij jullie terug.

Dank je wel!

Anton Jan

Cursus Marifonie: uitstekend

Sterke punten:

De videocursus voor de Marifoon was prima. Naast de examenstof ook nog extra info gekregen.
Het oefenen van de vragen was heel nuttig. De vragen waren gelijk aan die ik in het examen tegenkwam.
Ik heb bij de Vamex examen gedaan en alle 50 punten behaald.

marcel

Vaarschool Albatros
Op 6-10-18 een dagcursus vaarbewijs 1 gedaan door Coen is er van alles verteld op een goede en snelle manier.
Thuis ook even de aandacht erbij houden en elke avond...

Sterke punten:

was een duidelijke cursus die werd gegeven Coen ligt het goed uit.

A. van Kuijk

Subliem!!

Prima.
In twee weken tijd dmv. de videocursus het vaarbewijs VK 1 behaald.
Alles prima uitgelegd Coen! (Met een vleugje humor blijft alles goed bij!)
79 punten op 80 !
(jammer van de ene misser!)

Bert Clarenbach

Binnen een héél korte termijn het KVB I gehaald!!

Sterke punten:

Afgelopen zaterdag 6 oktober 2018 heb ik bij Albatros bij Coen in Zoetermeer de dagcursus klein vaarbewijs I gevolgd. De voorbereidingen op het internet hebben daarbij geholpen. Ik moet zeggen dat de dagcursus perfect aansloot op de voorbereidingen op internet.

Zondag 7 oktober 2018 heb ik de examenmodules en de theorie doorgenomen om klaar te zijn voor het examen op dinsdag 9 oktober.

Vanmiddag 9 oktober om 14:30 uur examen gedaan en........... 75 punten van de 80!!!!

Coen.... dank voor de lessen! Perfecte methode om in een korte periode het vaarbewijs te kunnen halen.