Deskundigheid
Communicatie

Bouwe riemersma

Helemaal goed

Sterke punten:

Ik heb de online cursus gevolgd en het was voor mij een fijne ervaring. Coen legt alles piekfijn uit en praat duidelijk. Af en toe een grappige opmerking tussendoor maakt het helemaal af. Ik had de... Ik heb de online cursus gevolgd en het was voor mij een fijne ervaring. Coen legt alles piekfijn uit en praat duidelijk. Af en toe een grappige opmerking tussendoor maakt het helemaal af. Ik had de cursus 17september aangevraagd en 23 november geslaagd voor mijn klein vaarbewijs deel I. Bedankt

Yordi

Geslaagd!

Sterke punten:

Vandaag geslaagd voor VBII. Ook VBI dankzij de online cursussen van Albatros gehaald. Duidelijke uitleg en veel oefenvragen die lijken op de examenvragen! wel jammer dat je video's maar beperkt kunt... Vandaag geslaagd voor VBII. Ook VBI dankzij de online cursussen van Albatros gehaald. Duidelijke uitleg en veel oefenvragen die lijken op de examenvragen! wel jammer dat je video's maar beperkt kunt bekijken. herhalen op een ander moment is helaas dus niet mogelijk.

Sander Koole

Vaarbewijs 1 en 2 gehaald bij Albatros

Sterke punten:

Video cursus zorgt voor het ow ja moment!!!
Heldere uitleg
Herhaling en bruikbare tips

Gertjan

100% goed en 100% score

Sterke punten:

Zeer effectief samengevat cursusmateriaal, elke zin is belangrijk. Komt geen boek aan te pas. Contact verloopt ook vlot en vriendelijk.

André

Vaarbewijs 2

Sterke punten:

Prettige videolessen, veel kunnen oefenen van de open en meerkeuze vragen.
De geboden mogelijkheid om contact op te nemen (geen gebruik van gemaakt)

Rob van Mancius

Vet geslaagd :-)

Sterke punten:

Zojuist de examens KVB1 en KVB2 gedaan, beide met 0 fouten. Pluim voor Coen en voor het studiemateriaal: duidelijk, bondig, deskundig, wat je echt nodig hebt, en leuk om te doen!

Matthijs

W. Kooy

Super cursus

duidelijk, overzichtelijk

Vincent Douwes

Coen legt het in Jip & Janneke taal uit incl ezelsbruggetjes die je je leven niet meer vergeet ;) (denk aan de rode of groene pen) daardoor begrijp je de materie en kan je de vragen simpel oplossen.... Coen legt het in Jip & Janneke taal uit incl ezelsbruggetjes die je je leven niet meer vergeet ;) (denk aan de rode of groene pen) daardoor begrijp je de materie en kan je de vragen simpel oplossen. Video cursus is echt een aanrader!
Zeker in deze vreemde tijden. En bij vragen kan je Coen zelf bellen. Vaarbewijs deze week gehaald met maar 4 foutjes vd 40 vragen en was binnen 15 klaar. Kortom een aanrader! Mvg Vinc Dws.

Sterke punten:

Heldere simpele uitleg met soms een knipoog.

Andre Friedrich

Vaarbewijs I gehaald

Sterke punten:

Ik heb de video cursus KVB1 gedaan en de examen in 1 keer gehaald. Het belangrijkste is lees de vragen goed en oefen zoveel mogelijk de vragen dan kom je er wel.
Coen is zeer duidelijk en...
Coen is zeer duidelijk en prettig om naar te luisteren.
Nu ga ik voor KVB2