Deskundigheid
9.5/10

Peter vd Peet

Dagcursus vaarbewijs 1

Sterke punten:

Dagcursus gedaan. Ja Coen is zoals ik hoorde inderdaad een bijzondere persoon. Positief gezien dan. Hij weet de zaal te boeien. Ik moest lachen toen ik tuis de video afspeelde , alsof ik weer in de zaal zat. Ook met de vragen zag ik in gedachte Coen de uitleg geven:)
Tot 2 dagen voor het examen nog geen proef examen positief afgerond. Nog een keer alles doorgenomen en toen 5x achtereen wel positief. En geslaagd met 74 punten!!!!
Vaarschool albatros, echt top, ik heb er een zeer positieve ervaring mee!!

william

Coen super bedankt!!!. tot snel mvg william

Sterke punten:

super uitleg met een grote lach!!!.

Anton Jan

Effectieve cursus, uitstekende voorbereiding op het examen

Sterke punten:

Ik heb de videocursus voor Vaarbewijs I gevolgd. Prima lessen en goed te volgen. Heel handig dat je heel veel vragen onbeperkt kunt oefenen. Ik ben door de cursus in een keer geslaagd voor mijn Vaarbewijs I. Ik ga nu ook Vaarbewijs II halen.

Dagcursus vaarbewijs 1

Sterke punten:

Duidelijk en goede uitleg. Je moet thuis nog wel wat werk zelf doen en goed de toetsen oefenen. Maar ook ik ben dankzij vaarschool albatros in een keer geslaagd.

Willem den Horder

De spoedcursus VaarbewijsI gevolgd, na 4 dagen examen gedaan met goed gevolg. Aanrader

Sterke punten:

Heldere uitleg,prima online vervolgstappen, bevlogen cursusleider Coen.

Linda

Onderschat vaarbewijs één niet..

Sterke punten:

Een poos geleden werd ik meegenomen door mijn vriend om te gaan varen op een sloep. Geweldig! Ik was zo enthousiast dat ik met een gek gezicht besloot mijn vaarbewijs te gaan halen. Daar kwam ik snel genoeg op terug.... Jeetje wat een lesstof en materie komt er bij kijken. De wondere wereld op het water is een wereld op zich.

Toch, als je echt je best doet en het video materiaal in combinatie met de oefenvragen en je eigen aantekeningen gaat leren moet het goed komen. Je hebt ook echt geen ander boek of studiemateriaal nodig. Albatros is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en Coen weet de lesstof met zijn enthousiaste duidelijk uit te leggen. Mocht ik ooit met een gek gezicht roepen deel 2 te gaan halen ga ik dit zeker bij Albatros doen!

Dennis Wilmink

Spoedcursus door Coen zeer succesvol

Sterke punten:

Zaterdag 11 augustus jl. dagcursus gevolgd. Een zeer leerzame dag, niet saai en ook nog met een vleugje humor. Duidelijke uitleg door Coen wat heeft geresulteerd dat ik vandaag dinsdag 14 augustus om 15.00 uur met vaarbewijs I op zak de Vamex in Alkmaar heb verlaten. Coen bedankt. Dennis Wilmink.

Remon

Dagcursus VB2

Sterke punten:

Vorige week een dagcursus gedaan in Hoorn, daar werd in snel tempo alle belangrijkste zaken op het gebied van vaarbewijs 2 verteld.
Coen had dit heel duidelijk en goed overgebracht op mij en dit resulteerde vandaag met KV2 in de pocket. Had 42 punten van de 50 en ben ontzettend blij!.
Coen ontzettend bedankt voor je leuke en goede manier van lesgeven!
Tip: onderschat het examen niet, ga echt flink aan de bak met de navigatiesommen en SRW,BPR en dan moet het lukken!.
Succes!

Stephan mels

Coen je bent een topper

Sterke punten:

Coen de leraar van albatros heeft mij zowel bij cursus deel 1 en cursus deel 2 onwijs goed geholpen en veel slimme ezelsbruggetjes geleerd daar door ook voor bijde in een keer geslaagd.lekkere lunch ook goed verzorgd
Coen en vaarschool bedankt

Alan

Geslaagd!

Sterke punten:

Top cursus Coen, vandaag geslaagd! Dagcursus en twee dagen oefenen.... ging net ;)