Deskundigheid
9.5/10

Jan Nicolaij

Na vaarbewijs deel 1 nu ook deel 2 gehaald

Sterke punten:

Zowel voor vaarbewijs deel 1 als deel 2 een dagcursus gevolgd voor het examen. Voor deel 1 een dag later examen gedaan en geslaagd. Voor deel 2 zondag j.l. wederom een dagcursus met Coen als docent en vandaag zes later met goed gevolg het examen afgelegd; 46 van de max. 50 pinten. Wat ongelooflijk knap hoe Coen zijn kennis overbrengt! Maar ook is Coen na de cursus goed (telefonisch) bereikbaar toen ik nog wat vragen wilde stellen. Als verbetersuggestie zou ik adviseren om het cursusboek meer uit te breiden zoals bij vaarbewijs deel 1; naar ik begrijp komt dat er aan (al was de uitleg via de digitale trainingen die er bij hoorden ook al prima).
Vandaag bij Vamex hoorde ik alleen maar kandidaten die gezakt waren en die te gemakkelijk over de voorbereiding dachten. Mijn positieve verhalen gaan ongetwijfeld leiden tot een aantal aanmeldingen bij Vaarschool Albatros. Nu over twee weken nog een marifoon-cursus met aansluitend examen; uiteraard ook via Vaarschool Albatros.

Harm

Yes! vandaag de eerste keer geslaagd voor KVB2! 2 maanden geleden ook al de eerste keer geslaagd voor KVB1. in beide gevallen met ruime scores.

Sterke punten:

De thuisvideo cursus gevolgd. Heldere uitleg, laagdrempelig en de belangrijke dingen worden echt wel benadrukt. Aansluitend de oefenvragen en oefenexamens maken, en deze veel herhalen want je krijgt je vaarbewijzen niet zomaar. Aanrader voor iedereen die zijn vaarbewijs wil halen!

Prima cursus

Duidelijk verhaal

Nelleke Wolf

Videocursus waardevol!
Coen en Miranda bedankt!

Sterke punten:

Superfijne en behulpzame mensen!
Heb je een vraag wordt het direct opgelost en kun je weer door.
Coen en Miranda erg bedankt!
Vandaag in 1 keer geslaagd na het volgen van de videocursus.
Wel raadzaam om in de studiemap veel mee te schrijven en details te noteren. Dan is alles zo weer terug te vinden.
Op de site zelf is ook nog veel extra informatie te vinden.
Examentrainingen zeker maken! En de info die je dan krijgt ook weer noteren in de map.
Op deze manier heb ik het in 1 keer gehaald. Onderschat het niet. Het is goed om veel te oefenen om het jezelf een beetje eigen te maken.

Theo Akkermans

Vaarbewijs deel1

Sterke punten:

Bij vaarschool Albatros zaterdag de 1 dag cursus gedaan voor vaarbewijs 1 maandag (vandaag dus 20-05-2019) examen gedaan en geslaagd dank je wel koen voor de zeer duidelijke uitleg dank zei jou heb ik m.n vaarbewijs

Hélène

KVB1 en KVB2 in 2 maanden gehaald !

Goede feedback!

Dagje cursus erg leerzaam en leuk om te doen, ( scheelt je veel tijd) om vervolgens zelf de examenvragen door te nemen.
Nakijkles en examenvragen om te bekijken iets laten verlengen... ivm met latere examendatum.

Ook nog een praktijkles gevolgd bij Jeffrey. Heel verhelderend en een leuke dag.

Mario van der Ark

Zeer fijne ervaring met vaarschool Albatros. kan het iedereen aanbevelen.
heb m'n Marifonie in 1x gehaald

Sterke punten:

Duidelijke cursussen, die goed te begrijpen zijn, en geweldig worden uitgelegd met video's extra.

Cees Poortvliet

Dagcursus VBI

Sterke punten:

De dagcursus i.c.m. met het instructie- en traningsmateriaal op het web is een goede basis om te slagen voor het vaarbewijs.

Mari

Gisteren geslaagd ben voor KVB1, dit met 67 punten. Goede tekst en uitleg via de online cursus, met vriendelijke groet,

Sterke punten:

Goed en goede begeleiding online of telefonisch!

Rob Brandenburg

Behalen vaarbewijs 1 behaald 63 punten

Sterke punten:

helemaal goed zeer goede uitleg